25-Vuslat

208 64 30
                                    

Zero elindeki teknik kitabına defalarca baksa da okuyamaması ile sonuçlanıyordu. Tamamen bir çıkmaza kilitlenmis gibi hissediyordu.

"Lanet olsun niye bunu aldım ki?"

Çaresizce hayıflandığında uzun zamandır unuttuğu bir ses kendisine fısıldadı.

"Yazıyı senin için okuyabilirim Zero."

Zero etrafına bakarken kendisine tanıdık gelen sesin sahibini bulmaya çalıştı. Ne kadar bakınsa da tanıdık sesin sahibini bulamamıştı. Onun bu halleriyle eğlenen zıt element perisi Zero'nun dantianının olduğu bölgeden çıkarak göz hizasında durdu.

"Konuşan bendim, Zero."

Zero uzun zamandır unuttuğu periyi o an hatırlarken aklında dönüp duran soruyu sordu.

"Yazıları okuyabiliyor musun?"

Peri hafif tebessümle ona bakarken anlatmaya başladı. Aslında uzun zamandır sahibi kendisine ihtiyaç duymadığı için oldukça kötü hissediyordu. Şimdi fırsatını bulmuşken seve seve yardım edecekti.

"Kitabın dili Antik Büyü Dilinde yazılmış. Büyücüler için kutsal bir dil sayılırken benim için ana dil oluyor."

Zero o an peri hakkında neredeyse hiçbir şey bilmediğini hissetti. Teknik üzerinde deneme yapmaya başlamadan onu biraz tanımak istemişti. Sonuçta vakti fazla olmasa da onu tanıyabilecek kadar vardı.

"Sen tam olarak kimsin?"

Peri ona lararsızca bir bakış attıktan sonra bazı yerleri saklayarak anlatmaya koyuldu.

"Ben Zıt Element Perisi olarak biliniyorum. Genellikle insanların zıt hislerini takip ederim. Senin yanına gelme sebebim hislerindeki yoğun çatışmaydı aslında. Ismim Betty ve 8.900 yaşındayım. Güçlerimi kullanma konusunda sana daha sonra detaylı olarak açıklama yapacağım fakat şuan bedenin oldukça güçsüz ve benim tekniğimi kullanman ölümüne neden olur."

Zero 8.900 yaşında olduğunu duyduğundan beri kalan cümleleri hayal meyal duyabilmişti. Onun bir parmağı boyutundaki bir perinin ondan binlerce kat büyük olması şaşkına uğratmıştı. Yine de bazı şeyleri soegulamamayı öğrenmişti.

İçindeki garip his onun her şeyi anlatmadığını fısıldasa da kulak asmadı.

"Ben Zero."

Çok kısa ve öz anlatmıştı kendisini. Övünebileceği bir ailesi ve ya gücü yoktu...

Peri ona derin bir şekilde baktığında içinden geçenler ürpermesine neden oldu.

'Sıfır... Oysa sonsuza uzanan cesetleri arkanda bırakacaksın.'

Onun anlık ürpermesini fark etmeyen Zero dikkatini artık tamamen tekniğe vermişti.

"Teknigin ismi; Kadim Öğrenim Yasası."

Onun sıkıntılı bakışlarını gördükten sonra süzülerek minicik olan parmağını Zero'nun alnına koydu. Gözlerini kapatırken sessizce ve hızlıca söyledi kelimeleri.

Zero başında hissettiği anlık acıyla nefes almayı unutmuştu. Salisenin onda biri kadar zaman geçtiğinde ona saatler geçmiş gibi geldi.

Yoğun acı azalmak yerine mümkünmüş gibi daha da artarken ağzını bile kıpırdatamayacak berbat bir haldeydi. Ter bütün vücudunu ikinci bir deri gibi sararken titremesi şiddetli boyutlara ulaştı.

Onun durumunu fark eden peri hızlanırken parmağını yavaşça alnından çekerek geriye gitti.

"Kadim Büyü Dilini hafızana aktardım. Şuan çektiğin acıya değeceğinden süphen olmasın."

Zero - BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin