🕊part(6)🕊

875 81 45
                                    

"ေမေမ..သား Hyung စီကုိလိုက္သြားအံုးမယ္.."

"ဟဲ့သား..ခနေနပါအံုး..သူမ်ားအိမ္ကိုေစာေစာစီးစီး"

"ေမေမကလဲ..သားသြားေနျကေလဗ်ာ..သားHyung ကုိစိတ္ပူတယ္.."

"သိတယ္ေလ..အရင္လို သူတုိ႔သားမိနွစ္ေယာက္ထဲမဟုတ္ဘူးေလ..သူ႔အေဖျပန္ေရာက္ေနျပီ.."

"မသင့္ေတာ္ဘူးေလသားရယ္..မိသားစုေလးစံုတံုးေအးေအးေဆးေဆးေနျကပါေစ.."

"ေမေမကလဲဗ်ာ..ျပီးေရာ..သားမနက္ဆာမစားခ်င္ေသးဘူး..အေပၚျပန္တတ္ျပီ"

"ဟူးးး..ဒီကေလးနဲ႔ေတာ့ မလြယ္ပါလားေနာ္"

ဒီမနက္Binက ခရီးျပန္ထြက္ရမယ္တဲ့ အရင္ကလုိသိပ္ေတာ့မျကာဘူးလို႔ေတာ့ေျပာတာပါပဲ။Bin ဆုိသည္မွာက မနက္မိုးလင္းမ်က္စိနွလံုးပြင့္ကတည္းကစိတ္တိုေနတတ္တဲ့လူစားမ်ိဳး ။ အခုလဲ ေပါင္မုန္႔မီးကင္ေလးနဲနဲတူသြားတာကုိ တစ္အိမ္လံုးကုိုျပႆနာလိုက္ရွာေနတယ္။

"မင္းတုိ႔ေတြကို..လစာေပးငွားထားတာ..ဒါေလးေတာင္ အျဖစ္မရွိျကဘူးလားဟမ္.."

"ငါက..ဒီအိမ္ရဲ ႔ အရွင္သခင္ဆုိတာေမ့ေနျကတာလား.."

"ေယာက်ၤားရယ္..စိတ္ေလွ်ာ့ပါေနာ္..ကြ်န္မ ျပန္လုပ္ေပးပမယ္.."

"မင္းအေစာျကီးကတည္းကလုပ္ေပးရမွာေလ..အခုငါသြားခ်ိန္နဲ႔နီးေနျပီ.."

"ျပန္လုပ္ေပးပမယ္..ခနေလးပဲမျကာပါဘူး..ရွင္ေကာ္ဖီေလးေသာက္ေနေလေနာ္.."

*ခြမ္းးးး

"မင္းကုိမလုပ္နဲ႔ေတာ့လုိ႔ေျပာတာျကားလား!!..."

"Omma!!"

"သားငယ္ ဒီနားမလာနဲ႔အံုး ဖန္ကြဲစေတြထိမယ္.."

"သခင္ေလး..ကြ်န္မတို႔ျမန္ျမန္ရွင္းလိုက္ပမယ္..ဒီနားမလာပါနဲ႔အံုး.."

"ဟက္...မင္းတုိ႔က ဒီေကာင္ကို ဘုရားလုိ ေျမွာက္ထားတာကုိး.."

"အဆင္သင့္အခန္႔စားေနေနတာေပါ့ေလ..ဟားဟား"

"ရွင္စကားေျပာတာဆင္ျခင္ပါ..ဒီအိမ္မွာ ကြ်န္မစီးပြားေရးလဲရွိတာမေမ့ပါနဲ႔.."

"ရွင့္ပိုက္ဆံကုိ အခန္႔စားထိုင္စားေနတာမဟုတ္ဘူး..ကြ်န္မသားကုိ ဘာမွေျပာစရာအေျကာင္းမရွိဘူး.."

Stay with me //TK//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora