1.3

4.4K 284 175
                                    

İyi okumalar dilerim :)

Draco'dan:

Uyandığımda yatağımdaydım ve o yoktu. Kim olduğunu bulmak istiyordum ama kendi karşıma çıkmadığı sürece bulmak istemiyorum. Her neyse. Kitaplarımı masanın üstünden alıp çantama attım ve iksir sınıfına yürümeye başladım. Telefonuma baktığımda mesaj atmamıştı.

Draco:Hey!

Adelin:Yazma derse 3 dakikan var

Draco: Çıkınca yazarım

Adelin: :)

Telefonu cebime attım ve hızlanmaya başladım. Derste oturduğumda yanımda pansy vardı. Derin bir düşünce içindeydi.

Draco:Neyin var pans?

Pansy:Blaise ile sevgili olduğum için blaise onunla kalmam için zorluyor. Ama Adelin sürekli kabuslarla uyanıyor tek kalırsa iyi olmayabilir. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Draco:Oh... Bence odanda kalmalısın. Yani kızı seviyorsan yardımcı olmalısın bence. Blaise e söyledin mi?

Pansy:Söyledim. Sanane ondan diyip bağırdı bana.

Draco:Konuşuruz bu konuyu.

Snape geldiğinde iksir kitaplarını çantamdan almıştım.

Snape:Sayfa 486.

Sayfayı açtığımda bir not çıktı. Vanilya nın yazdığını anladığımda sırıttım. Elimden çekilmesi ile ne olduğunu anlayamamıştım. Pansy şok olmuş gözlerle yazıya bakıyordu.

Draco:Hey ver şunu? Bir dakika. Yoksa tanıyor musun?

Pansy:kimi?

Draco:Anlattığım kız yazdı. Tanıyor musun?

Pansy:Hayır. Sadece tanıdık geldi anlamadım.

Snape in bağırması ile konuşmayı kesip derse dönmüştük. Ders bittikten sonra Pansy koşarak odasına gitti. Ne olduğunu anlamamıştım. Telefonumu çıkarıp vanilyaya yazdım

Draco:Napıyorsun?

Adelin:Odamda kitap okuyorum sen de dersten çıktın

Draco:Evet küçük :D

Adelin: Sana laf sokmayı çok isterdim ama arkadaşım geldi. Gitmem lazım

Draco: Görüşürüz küçük ;)

Adelin:Görüşeceğiz malfoy :)

Adelin'den:

Pansy odayı basıp üstüme atladığında ne olduğunu anlayamamıştım.

Pansy:En yakın arkadaşımı seviyorsun. Seven kızı da ben çok seviyorum. Abi hayata bak mükemmel

Şok olmuş bir şekilde ona bakarken açıklaması gerektiğini fark etti ve gülerek konuştu.

Pansy:Yazdığın notu gördüm:D

Adelin:Sana o mu gösterdi?

Pansy:Ben görmüş ve kağıdı çekmiş olabilirim

Diyip masum kedi bakışını yollamıştı. Gülümsedim ve konuştum

Adelin:Henüz bilmeyecek,olur mu?

Pansy:Ama nedeeenn🥺 Adrian ve grabbe yüzünden mi Avada çakarım onlara

Adelin:Onlarla bir alakası yok. Sadece şimdi değil.

Pansy:Pekalaaa şimdi bunu kutlayalım.

Yatağının alt tarafından içki şişesi ve abur cubur çıkardığında sırıtmıştım. Tek dostum oydu. Birşeyler içip konuştuktan sonra ikimiz de sarhoştuk. Pansy nin kahkahası tüm slytherin yatakhanesinde duyulduğundan emindim. Kapı çaldığında kapıya bakmaya zar zor gitmiştim. Kapıyı açtığımda Draco,Tom,Adrian,Grabbe ve Goyle kapıdaydı.

Tom:Ne içtiniz lan siz

Adelin: hmmm biraz votka,biraz tekila biraz da viski

Tom söylenerek içeriye girdiğinde gözlerim Draco'da kalmıştı. Gözlerimi çekemiyordum. Bir şekilde gözlerimi ondan çekip Grabbe 'e döndüm

Adelin: Saat kaç?

Grabbe: 22.40

Adelin:Sikeyim dersim var.

Yavaş adımlarla kıyafetlerimi almaya gittim ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim. Kapının tıklanması ile banyodan çıktım. Kapıyı açar açmaz burnumun dibinde Draco ile karşılaştım.

Draco: gidemezsin. İçki kokuyorsun ve kafan iyi değil.

Off layıp geri gidip kapıyı kapadım. Üstümü tekrar değiştirip çıktığımda pansy i ayıltmaya çalışan slytherinlerle karşılaştım. Kıkırdadığımda Draco şok olmuş şekilde bana baktı.

Adelin:Ne?

Draco:Hiç. Sesin benzer geldi.

Sırıttığımda ne olduğunu anlamamıştı. Beni yatağıma oturtup iksir içmem için zorladı. Yoğun direnişlerimden sonra içirmişti. Kendime geldiğimde Pansy de iyiydi. Draco beni omzumdan ittirip yatağa yatmamı sağladı. Onu incelerken beni aşırı dikkatli bir şekilde süzüyordu.

Draco:Bir şey sorucam

Adelin:Sor

Draco:Neden bu kadar içtiniz? Nedeni ne yani?

Adelin:Benim bir şeyleri söylemem Pansy'ninde kutlamasıydı.

Draco:Anladım. Uyu artık.

Gözlerimi kapadığımda ışığı kapamışlardı. Draco'nun kokusu hala buradaydı. Huzurlu bir şekilde uykuya daldım.

Ilysm/ textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin