Adelin:DrayDraco:Efendim küçük
Adelin:Göle gelebilir misin?
Draco:5 dakikaya gelirim. Bir sorun mu var?
Adelin:Hayır gel sen.
Draco: Tamamdır :)
Göle doğru gittiğimde ağaçta göz bandı ile karşılaştım. Taktığımda duyduğum yoğun vanilya ve bal kokusu ve yüksek kalp atışları burada olduğunun kanıtıydı. Elimi tutup sürüklemeye başladığında konuştum.
Draco:Nereye?
Adelin:Güzel bir yere. Dur düşeceksin. Buraya otur.
Oturduğumda yanıma oturmuştu.
Adelin:Şimdiiii aç ağzını
Draco:Neden?
Adelin:Ağzına Avada çekicem. Çocuk açsana ağzını
Kıkırdadığımda ağzımı açtım. Ağzıma verdiği şeyi tattığımda elmalı turta olduğunu anlamıştım. Hayatımda yediğim en güzel elmalı turtaların onun yapmış olması ironikti.
Draco:Şu tarifini vermelisin.
Adelin:Beğendin mi?
Draco:Aşık olmuş olabilirim
Güldüğünde sesine odaklanmıştım. Sesi birine çok benziyordu. Adelin'e. Umarım odur diye geçirdim içimden. Bana turta yedirirken küçük bir çocuğa yemek yedirir gibi dikkatli ve özenli davranıyordu. Aşırı derecede tatmin olduktan sonra gülerek konuştum.
Draco:Biraz daha yersem üstüne kusabilirim.
Kıkırdadı. Sesi aşırı benzerdi. Sormak istedim,ama soramadım.
Adelin:Sarılabilir miyim?
Kolundan tutup göğsüme çektiğimde belime sıkıca sarıldı. Beni gerçekten huzurlu hissettiriyordu. Uzun bir süre orada kaldık.
Adelin:Sor ne soracaksan
Beni tanımasını seviyordum.
Draco:Kaç ismin var?
Adelin:İki
Draco:Sanırım kim olduğunu çözmeye başladım.
Adelin:Şuan olmasa?
Draco:Neden korkuyorsun?
Adelin:Korkmuyorum... sadece,ne tepki vereceğini bilmiyorum.
Draco: Gözlerimi açtığımda birşey değişeceğini sanmıyorum. Tabii bir weasley çıkarsan astronomi kulesinden aşağı atacağım ama yinede sanmam
Gülerek bana iyice yaslandı ve kafasını boynuma koydu. Gerilmem gerekirken rahat hissediyordum. Hiçkimseyle bu kadar yakın olmamıştım. Yani sevgililerim oldu ama eğlence amaçlıydı. Hiç biri ile huzurlu hissedeceğimi düşünmezdim .
Draco:Sana hiç... zorbalık yaptım mı?
Adelin:Bu konuda şanslıyım :) yapmadın
İyice rahatlamıştım. Eğer kötü birşey söylemiş olsaydım yüzüne bakamazdım.
Adelin:Seni seviyorum :)
Draco:
Anneme sövmeyin pls iyi günler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilysm/ texting
Teen FictionKimseyle arkadaş olmak istemeyen o yanlız kız, okulun kutsal çocuğuna aşık olursa...