All I Know Is You Can Take Me High ....
*******************************
"שוגר,לקום.רבע לשבע!"קראה אמא מפתח הדלת,ממשיכה לדפוק על הדלת של פור,אחי הבכור שבאונברסיטה.הוא כל לילה נעל את חדרו וכל בוקר זה היה סיפור ענקי להעיר אותו לקורסים שלו.אמא שלי חייכה אלי כשפקחתי עין אחת והמשיכה לדפוק על הדלת ולצעוק לפור להתעורר.
דישדשתי את רגלי אל עמדת האיפור שלי,חוטפת סרט בד שחור כדי שלא ירטב לי השיער בשטיפת הפנים ומתקדמת לשירותים והמקלחת שבקצה המסדרון.אהבתי את הרגעים עם עצמי,של שטיפת הפנים,צחצוח השינים והחיוך הלבן שבא אחר כך כדי לבדוק שהם נקיות,שטיפת הידים עם הסבון הנוזלי.מוזר,אבל מרגיע.
אחרי שהתלבשתי ומרחתי מייקאפ על פני הייתי מוכנה לבית ספר."ביי אמא!"קראתי.היא נופפה לי מהמטבח והמשיכה בהפעלת מכונת הקפה.נכנסתי למכונית שלי והתנעתי.הטלפון שלי חובר למטען הרכב והתחיל לצלצל."היי,בייב."עניתי לאד.
"בוקר טוב,מותק.מה קורה?"שאל מהקו השני.קול טרטור ורטינות נשמעו מהקו ואז אד אמר,"חכי שניה.הארי-תסתום! מחר אני אקנה מכונת קפה חדשה!"עוד רטינה ואז אנחה מאד."מצטער,הארי מתוסכל מינית."נשמעה חבטה ואז אד צחק."מאוד.בכל מקרה,איפה את?"
חייכתי."אני במכונית,נוסעת לסטרברקס ואז לבית ספר."
אד צחק."מכורה.יש מצב את קופצת לקחת את הארי?אין לי זמן להוריד אותו בבית ספר,והוא צריך קפה."הנימה שלו שדרה התנצלות.נראה לי שהוא יודע שאנחנו לא סובלים אחד את השני.
נאנחתי."אד ... "
"אני מבטיח לפצות אותך!"הוא אמר במהירות,מתעלם מהארי שצועק שהוא לא רוצה לנסוע איתי במכונית הפוסי שלי. "אני אקח אותך לדייט.בלי הארי.רק את ואני."ניסה לשכנע אותי בקול המתוק שלו.והוא הצליח.
"טוב,אבל אני לא משלמת עליו."
אד צחק."אני ישלח אותו עם כסף.תודה,מותק.תהני בלימודים,ואני העדכן אותך מתי להיות מוכנה לדייט הרומנטי שאני הולך לעבוד עליו מאוד-מאוד קשה."זה גרם לי לחייך כשניתקתי את השיחה.אני כל כך אוהבת את הדבר הזה! סובבתי את ההגה והחזרתי את המכונית לנתיב הקודם אל כיוון הבית של אד.
הפעלתי את מערכת השירים,דוחפת דיסק אקראי של מוזיקת קאנטרי מקפיצה,וכשהגעתי אל מול השער של דירתו של אד צפרתי פעמים וטופפתי על ההגה בקצב המוזיקה.אחרי כמה שניות הדלת נפתחה והארי קפץ משם,נועל את נעליו תוך כדי ומחזיק מתחת לזרועו כדור.הוא אף פעם לא שוכח אותו?תהיתי.
YOU ARE READING
WilD Rose-עברית
FanficDark tomlinson,Do Necklaces,Beauty and the Beast-מהיוצרים של רוצים לראות? תיכנסו (;; OOOOOOOOOOOOOOOOO חובה להגיב ולהביא חברות במקרה ואהבת ואתם תאהבוו חכו תראו