If I Was JAY Z You'd Be My BEYONCE ....
***************************************
החנתי את המכונית שלי בחוץ לשער הבית כי שכחתי בבוקר את המפתח למוסך בחדר.התיק שלי היה כבד כל כך שוויתרתי לעצמי והשארתי אותו בבגז' עד שאני אצתרך להכין את שיעורי הבית שלי.הקפצתי את קארי הביתה,היא לא הפסיקה לקשקש על כמה הארי חמוד ומוצא חן בעיניה ושכמעט זרקתי אותה מהחלון מרוב עצבנות קיבלתי שיחה מאד.
הוא היה עסוק בעבודה והוא סיפר עוד כמה דברים שלא הייתי קשובה אליהם כי הקול שלו היה כל כך מנחם ומרגיע שהפסקתי להתעצבן ולחשוב על ההארי הדפוק הזה שמשחק כדורגל כל כך טוב וויתר לי,נתן לי להבקיע גול.ידעתי שהוא עשה את זה בכוונה כי אז תפסתי אותו קורץ לבחור שישב שם.
הורדתי את קארי בנשיקה על הלחי והבטחה שאני אשלח לה סיכומים טובים במייל לשיעור אזרחות,ניתקתי את השיחה מאד,וסוף סוף בית.פתחתי את הדלת עם מפתחות שעל המחזיק שלהם נתלו מליוני מחזיקי מפתחות מאד, מאבא שלי ומקארי שנסעו בעולם אין סוף ותמיד זכרו להביא לי מזכרת קטנה.
"מותק."חייך אבא שלי כשנכנסתי הביתה.זרקתי את המפתחות והתיק על השידת כניסה וחייכתי לעברו.זה לא היה צפוי שאבא שלי בבית כשאני חוזרת מבית הספר או מכל מקום באופן כללי.
"אבא!מה אתה עושה בבית?"שאלתי,מחבקת אותו ואז מתרחקת כדי ללכת למטבח.יש לי שעתים לפני השיעור הפרטי שלי עם הארי,ואני צריכה להיות מוכנה בזמן אם אני רוצה לבלות גם עשרים דקות עם אד לפני כן.
"אני זז עכשיו,למען האמת.רק חכיתי לקפה שלי."הוא צחק ,לוקח את התרמוס שהיה מונח על השיש ומרוקן את הנוזל החום הכהה לתוכו.אחר כך הוא הוסיף חלב בזמן שאני הוצאתי מהמקרר משולש פיצה שנשאר מאתמול בערב.
"מגניב.גם אני צריכה לזוז עוד שעה בערך,אני מלמדת את הארי סטיילס."אמרתי לו,מרוכזת לגמרי בחתיכת פיצה.היא נראתה קצת מרופטת והיה סימנים של שינים על הקשה שלה.לאכול או לא לאכול?אבא שלי שאל משהו בהינהנתי באופן חטוף.
"טוב,תהני איתו.אם אתם,את יודעת,בבקשה תשתמשו באמצעי מניעה."אמר אבא שלי במבוכה,לוקח את המעיל שלו והמפתחות ויוצא מהבית.
רגע ,מה?
********************************************
"אד."נישקתי את שפתיו."אד!"קראתי שוב,מושכת את שמו באיטיות."א-ד."נגסתי בשפתו התחתונה."אד סטיילס!!" אד עדין לא הגיב,והמשיך לבהות בטלוויזיה ששדרה משחק כדורגל בן ברזיל לגרמניה או משהו כזה."א-א-א-ד!"התלוננתי ונסיתי שוב לנשק את צווארו,להוציא ממנו תגובה.
YOU ARE READING
WilD Rose-עברית
FanficDark tomlinson,Do Necklaces,Beauty and the Beast-מהיוצרים של רוצים לראות? תיכנסו (;; OOOOOOOOOOOOOOOOO חובה להגיב ולהביא חברות במקרה ואהבת ואתם תאהבוו חכו תראו