אמבר הזונה-פרק 4

943 75 22
                                    

 You Put Yout Arms Around My....

**************************************************

קראו לי רוז שוגר וואטרס.חברים שלי קראו לי שוגר כי שנאתי את השם רוז.לחברה הכי טובה שלי קוראים קארי והכרנו בגן כשהיו לנו את אותם הסנדלים.קארי רצתה להיות סופרת,לעבור לאמריקה ולשתות קוקטיילים.אפילו לא ידענו מה זה בזמנו,אבל זה נשמע כל כך יוקרתי ששנינו הסכמנו שזה מה שאנחנו צריכות.

היא הייתה רשומה למגמת ספרות ואני למגמת דרמה.היא למדה עם הארי וכבר שנים שהיה לה קראש רציני עליו,אבל היא לא בדיוק עשתה עם זה משהו.בואו נודה בזה,זה לא שהיא לא רצתה אותו-הוא פשוט לא רצה אותה. או כל בת אחרת שרצתה יותר מזיון אגרסיבי.

"היי,קאר."צחקתי כשהיא כיסתה את עיני,כשעמדתי מול הלוקר שלי והוצאתי את החומר לאלגברה מוגברת.היא תמיד הייתה מנסה להפתיע אותי עם ידים על העינים,אבל תמיד הייתה לה טבעת שהסגירה אותה.

"גי'סס,שוג."ציחקקה קארי,מניפה את שערה השוקולדי החלק ומעורר הקנאה מאחורי כתפה,"איך את תמיד מזהה?"

וגם היא הייתה החברה היחידה שלי בבית הספר,ככה שזה צימצם את האפשרויות בקנה מידה גדול.

"כישרון."גלגלתי את עיני."איפה החומר שלך באלגברה?"התלוננתי,"אנחנו נאחר!"קארי צחקה ורצה מאחורי כדי להגיע ללוקר שלה.גנחתי והלכתי בעצלנות אחריה.בכל מקרה יש עוד שבע דקות.מהצד ראיתי אותה נעצרת בפתאומיות וכשהתקרבתי יותר ראיתי אותה סמוקה ונבוכה מול הארי סטיילס שאחז בכתפיה וחייך.

הולי קראפ-הגומות!

עצרתי במקומי בבת אחת,צופה על קארי הסמוקה ועל הארי המחייך.היא עם השיער החלק והמעורר קנאה שלה, הוא עם התלתלים והגומות.הם נראו ... "קאר,את בסדר?"שאלתי בדאגה,נושמת עמוקות ומנסה להרגע.קארי עדין בהתה בהארי והנהנה בפה פעור טיפה.

"מצטער."מלמל הארי בחיוך מתנצל,משוויץ בגומות שלו.

"ז-זה בסדר.אני ב-בסדר."ניערה קארי את ראשה וחייכה אליו.בום,הארי נפל.כלומר,לא באמת נפל,אבל באופן מטאפורי הוא נפל ברשת של קארי.הוא החזיר לה חיוך גדול יותר ואז הביט בי.

"אני צריך לזוז לשיעור.נתראה."אמר,מושך את התיק החום שלו על גבו,וזורק את כוס הקפה שלו לפח."ביי,שוגי." צחק כשעבר לידי,תוקע את כתפו בכתפי וגורם לי לעוף טיפה אחורה.מניאק.

קארי עדין עמדה בשוק במקומה.התחלתי להתקרב אליה,לנחם אותה,אבל היא פלטה באיטיות,"הוא פאקינג דיבר איתי."חיוך איטי התחיל להמתח על פניה."שוג!הוא פאקינג דיבר איתי!תצבטי אותי!אני חולמת,שיט,שיט,שיט!אל תצבטי אותי-"היא קפצה מפה לפה,לא מוצאת מנוחה.

WilD Rose-עבריתWhere stories live. Discover now