...And If You Ask My
*****************************
"אנחנו חייבים ללכת?"שאלתי את אד במרמור כשחצינו את הכביש המפריד בין החניון לקניון הגדול.אף פעם לא התנגדתי לקצת בגדים ובשמים ונעלים,אבל המסיבה הזאת לא הייתה בדיוק אחד הדברים שרציתי להיות נוכחת בהם.עוד מעט יש לי את הבגרות המסכמת בספרדית ומיד אחריה בספרות אנגלית.אני קצת עסוקה.
"בבקשה,שוג?אני לא רוצה להיות שם לבד."הוא שרבב את שפתיו בתחינה,מלטף את ידי האחוזה בידו וגורם לי לחייך חיוך קטן."בשבילי?"
נאנחתי בהגזמה והוא גלגל את עיניו בגיחוך."רק כי ביקשת כל כך יפה."
"ובגלל שאת רוצה שמלה על חשבוני."הוא עקץ אותי בנימה מבודחת וכרך סביב כתפי את זרועו."התגעגעתי אלייך.לאן נעלמת לי כל השבוע?"הוא שאל,משפשף את אפו בצווארי ומקשה מאוד על ההליכה במעבר חציה.
חשבתי לרגע על איך נסיתי להתחמק משניהם.מהארי זה היה יותר מסובך כי הוא למד איתי באותו הבית ספר ובשלושה שיעורים.מאד פשוט פחות או יותר התעלמתי או תירצתי תירוצים למה אני לא יכולה לבוא אליו הביתה.הייתי צריכה זמן לחשוב על כל העניין הזה.במשך שבוע שלם לא דיברתי עם אף אחד מהם ובנוס הגעתי להחלטה.
אני לא אהיה בשום קשר רומנטי עם הארי כל עוד אני עם אד.וככה יהיה.
"אני רוצה שמלה אדומה ועקבים בצבע זהב,ושרשרת ו-"התחלתי להגיד בהתלהבות כשנכנסו לקניון אבל אד הפסיק אותי בצחקוק.
"תרגעי,שוג.רק נכנסנו.בואי קודם נשיג לך שמלה ואני צריך עניבה."הוא אמר,מחזיר את ידו סביב מותניי ומוביל אותי לחנות שמלות מפוארת.מדדתי אינספור שמלות בכל הסגנונות ואד היה צריך לתת את חוות דעתו.הוא פסל כל שמלה שהייתה חושפנית מידי,קצרה מידי,פתוחה מידי או סתם מכוערת.
"מה עם זאת?"שאלתי בזעף.זאת הייתה שמלה אדומה פשוטה,צמודה באזור החזה ותחרה באזור הכתפיים ומהמותניים עד הברכים רפויה מב סאטן נעים כזה.היא הייתה צנועה אבל פשוטה לגמרי."אולי עם חגורת כסף? ונעלים בצבע כסף."הצעתי,אבל לא אהבתי את השמלה.
אד נאנח."שוג,אם את לא אוהבת אותה את לא צריכה לקנות אותה."
"אבל-"
"תנסי את זאת."הוא דחף בד אדום לשדה הראיה שלי ואותי חזרה לתוך התא.נשפתי במורת רוח אבל לא עצרתי חיוך כששמעתי את אד צוחק בחוץ."קדימה שוג!"פתחתי את הרוכסן באחורי השמלה,ויצאתי ממנה בקפיצה.
YOU ARE READING
WilD Rose-עברית
FanfictionDark tomlinson,Do Necklaces,Beauty and the Beast-מהיוצרים של רוצים לראות? תיכנסו (;; OOOOOOOOOOOOOOOOO חובה להגיב ולהביא חברות במקרה ואהבת ואתם תאהבוו חכו תראו