WSPÓŁ?! Jakie przepraszam? Zapytała wnerwiona Y / N
Przepraszam skarbie ... Ale ... Na razie nie mogę udzielić ci informacji.
T / N zatkało ... Nie wiedziała jak zareagować. Całe szczęście że była z nią Selena. Chwyciła Y / N za rękę i powiedzia-ł-a Tonemu - Nie można udzielać informacji? Nikt nie będzie żył z kimś kto skrywa jakieś sekrety i ich nie ujawnia. Wyszły z wielkiej Willi biznesmena. Tony nawet nie poszedł za nimi. Wiedział że nie mozę im wyjawić prawdy, więc jeżeli nie chcą z nim przebywać, niech nie przebywają. Tony i Steve rozmawiali o tej katastrofie która się wydarzyła. Ktoś kontrolował myśli dziewczyny Steva [Natali]. Tony domyślił sie kto je kontroluje. To był Thanos! Dlatego powiedział Stevowi żeby załatwił swoje porachunki z Thanosem, a Tony miał mu pomóc. Niestety nie m-ó-g-ł- pomóc ze względu na problem z uczuleniem. Steve i Tony postanowili o tym powiedzieć Y / N i Selenie żeby się już więcej nie martwiły. Steve chwycił telefon i zadzwonił do Y / N. Dlatego że nie odebrała zadzwonił do Seleny. Selena odebrała dlatego Steve jej wszystko wyjaśnił. Dziewczyny wróciły wnerwione do Willi. Ale ktoś im przeszkodził. Był do Thanos. Postanowił ze jeszcze nie skończył swoich porachunków z Stevem. Zniszczył połowę willi Starka i usiłował zabić Y / N. Wszedł do kryjówki Tonego. Zabrał kilka pistoletów i celował nimi w Y / N i Selenę. Strzał poleciał. Był wycelowany w serce Y / N ...
YOU ARE READING
Ciepła Szansa
RandomPo wyprowadzeniu się z starego mieszkania Y/N poznaje bogatego biznesmena , który skrywa wiele tajemnic . Czy Y/N dowie się więcej o życiu biznesmena ? Czy jego tajemnica nie stanowi zagrożenia ? Przekonaj się.