Aznap este későn aludtunk el. Mind a kettőnknek ugyan azon a témán járt az esze. Egyszerűen nem tudtuk kiverni a fejünkből.
Másnap reggel mire felkeltem, Bogi már nem feküdt mellettem az ágyban. Fáradtan ültem fel és dörzsöltem meg szemeimet.
Kikeltem az ágyból, majd a hajamba túrtam. Elindultam ki a szobából egyenesen a nappaliba. Szemeimmel átfésültem az egész területet, de csak a kávéját iszogató, csöndes Jimint láttam üldögélni az asztalnál. Napok óta most szólalt meg először:
-Hallottad a hírt?
-Milyen hírt? - kérdeztem tudakodva.
-Taehyungék felfordulást okoztak.Összeráncoltam homlokamat és értetlen tekintettel néztem a fiút.
-Mi történt? - tettem fel egy újabb kérdést.
-Elvileg valaki lefotózta őt Alice-szel.
-Mi? Együtt vannak?
-Nem tudom - válaszolta szomorúan.
-Az ügynökség mondott már valamit neki?
-Azt mondta behívatták ma 10 órára. Elvileg csak meg akarják beszélni, tisztázni az ügyet - egyik mondatánál sem nézett rám közben, csak a kávéját kortyolgatta.Frankó, mostmár két dolog is van, ami miatt aggódhatok.
•••
Taehyungnak még aznap vissza kellett jönnie a dormba Alice nélkül. Szépen szólva, el lettek tiltva egymástól, de Tae önfejűen ennek ellenére is sokszor találkozott a lánnyal.
Hat napja volt, hogy megtörtént köztünk a dolog Bogival. Azóta többször is kerestem, hívtam, írtam neki, de egyikre sem kaptam választ. Nem tudtam hova tenni ezeket a randomizált meneküléseit. A legelső közösülésünk után - ahol meglehetősen részegek voltunk - pont ugyan ezt csinálta.
Nem tudom mi ütött ilyenkor belé, ezt az oldalát eddig még nem tudtam kiismerni.
Taeról és a lányról azóta több kép is készült, amik mind kikerültek az internetre.
A nap nagy részében, amikor csak tehette Alicenél volt, sokszor éjszakára sem jött haza. Később már odáig fajultak a dolgok, hogy az ügynökség napi szinten behívatta, de hyung annyira el volt szánva, hogy a szeme se rebbent a sok fenyítés ellenére sem. Mindvégig úgy gondolta, hogy a k-pop ipar egyik leghíresebb bandájának a tagja, túl sokat vesztenének vele, ha kirúgnák.Őszintén szólva mostanában kissé szétesett a banda, mindenki a saját problémáira figyelt, míg Namjoon hyung végig próbálta összetartani a csapatot. Szegény a hetek alatt ő is kezdi feladni a dolgot, és megelégelni a jelenlegi helyzetet.
-Taehyung szemszöge-
Aznap reggel is Alice mellett keltem, amikor a 20. behívatás üzenete érkezett meg telefonomba. Mostanra ezeket is teljesen figyelmen kívül hagyom. Tudom, nem lesz így hosszútávú a gondtalanságom, de unom már, hogy hosszú évek óta úgy mozgatnak mint egy bábot és ezek mellett a magánéletemet felejtsem is el.
Jimin volt az egyetlen ember, akivel beszélni szerettem volna a bandából, így már az előre jól megtervezett gondolataimat írtam le neki.
Taehyung
-Jó reggelt hyung! Remélem nem zavarlak, csak egy kérdésről lenne szóJimin
-Szia! Hát te? Most megleptél... De persze, mondd csak, nincs valami sok dolgom jelenleg.Taehyung
-Remek, akkor bele is kezdek.
Már huzamosabb idő óta igencsak keveset beszélgetek mind veled, mind a többiekkel. Sajnálom, hogy elhanyagollak mostnában.... De, hogy ezt jóvá tegyem, arra gondoltam, hogy elmehetnénk valahová. Kicsit beszélgetni, kikapcsolódni, persze csak ha gondolod. :)
YOU ARE READING
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐔 | 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘
RomanceCsupán ha belegondolsz, hogy milyen kicsin tud az ember élete múlni, elég pár pillanat a halálhoz. Elég egy rossz cselekedet, vagy döntés és vége. Mindig szeretni és becsülni kell azt, amid van. Nem szabad elveszni a múltban vagy a jövőben. A sors k...