Pár év elteltével mikor főszereplőnk, Bogi kijárta az iskolát, egyre közelebb került céljához. Nagy terve az volt, hogy a több évnyi diákmunka és pénz gyűjtés után végre kiköltözzön koreába és a Big Hit-nél dolgozzon, azon belül is a BTS
sminkeseként-Bogi szemszöge-
Meleg nyári nap volt, de a szél kellemes fújdogálása miatt egészen jó időjárásnak volt mondható. Pontosan három napja, hogy vége az iskolának. Mikor ez a gondolat suhant át az agyamon, örömömben ugrottam egyet, mert a tudat, hogy végre haladhatok a céljaim fele, igen jó érzéssel töltött el.
Beszaladtam a házba - amit már igazán a saját ízlésem szerint rendeztem be az évek alatt - és őszintén szólva nem szívesen költözök el innen, de engem az álmaim hajtanak és soha nem fogom feladni őket, mert tudom, hogy nincs lehetetlen.
Lehuppantam a kanapéra és az ölembe véve a Cooky-s párnámat, előkaptam a telómat és lakás után kutattam Seoul-ba. Mikor találtam egy számomra megfelelő lakást, a tulaj felhívását követően minden apró részletet lebeszéltem. Majd megvettem a repülőjegyemet is. Végre egyszer azt érezem, hogy jó irányba halad az életem. Egy hét és elköltözöm. Ráadásul külföldre. Hmm készülj Jungkook érkezem. Ezen a mondaton enyhén felnevettem hisz nem szokásom ilyeneket mondani, de még csak gondolni sem.
Egy hét elteltével már nagyon izgultam. Boldog voltam, de szörnyen ideges is. Bevallom kicsit féltem is. Megvan az az érzés amikor egymagad kell boldogulnod? Ráadásul egy teljesen idegen országban.
Buszra ültem, hogy Budapestre a repülőtérre menjek. Az első dolgom az volt, hogy a telefonomat elővéve fülhallgatón keresztül Jungkook elbűvölő hangját hallgassam. Ilyenkor ez az egyetlen dolog amitől képes vagyok megnyugodni.
Két röpke órával később megérkeztem úticélomhoz, a repülőtérre. Vártam, majd megérkezett a járat és már szálltam is fel. Hosszú órákon át néztem a csodálatos tájat, aludtam és telefonoztam. Sikeres landolás után célba vettem a hotelt ahol pár napot töltöttem, mielőtt az albérletembe költöznék.
/1 nappal a lakásba költözés után/
Felkeltem, és álmosan az órámra néztem. Egy nagy sóhajtás követően felálltam, átöltöztem, megreggeliztem és mindent megtettem annak érdekében, hogy a lehető legjobb formámat hozzam az állásinterjún. Borzasztóan izgultam. Ezt az állapotot senkinek se kívántam volna, mivel ez az izgalom komoly hasfájással járt. Mikor már teljesen elkészültem, elindultam uticélomhoz.
YOU ARE READING
𝐈 𝐍𝐞𝐞𝐝 𝐔 | 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘
RomanceCsupán ha belegondolsz, hogy milyen kicsin tud az ember élete múlni, elég pár pillanat a halálhoz. Elég egy rossz cselekedet, vagy döntés és vége. Mindig szeretni és becsülni kell azt, amid van. Nem szabad elveszni a múltban vagy a jövőben. A sors k...