2- Mesai Sonrası

329 43 30
                                    

"Bay Kim, masamda ne arıyorsunuz?" korkuyla yerimden sıçrayıp Yoongi'ye baktım. Masasına oturmuş, üstünde bıraktığı kalemliğinden kalemlerine bakıyordum. Oturduğum yerden kalkıp karşısına geçtim. "Seni beklerken sıkıldım, ben de yerleşmiş misin diye bakıyım dedim. Yaptın mı kahveyi?" gözlerimle elinde dumanı tüten kahveyi gösterdiğimde başını salladı. "Evet hazırladım. Ne kadar şeker atacağınızı bilemediğim için bir tane attım fakat," bir adım yaklaşıp, arkamdaki masasından bir şey alıp geri uzaklaştı. "şeker az gelirse bunu ağzınıza atın ve öyle için." uzattığı kahveyi almıştım ama elindeki küçük kutuyla bakışıyordum.

Tereddüt ettiğimi fark etmiş olacak ki ağzını açtı. Yaa, renkli renkli küçük, yassı şekerler vardı. Kocaman gülümseyerek yeşil olanı aldım. "O aldığınız elmalı Bay Kim. Eğer sade isterseniz şeffaflardan alın." başımı olumsuz anlamda sallayıp şekeri dilimin üstüne koydum. Ardından kahveden bir yudum aldım. Aman Tanrım kahve elma aromasıyla mükemmel olmuştu. "Beğendiniz mi?" hızlıca başımı salladım.

Sıcak kahveden keyifle büyük yudumlar alırken dilimin yanması umrumda değildi. Artık kahvemi böyle içecektim. "Odama geçiyorum. Şu toplantıyı bana anlatmaya gel sen de." başını sallayıp masasındaki dosyaları aldıktan sonra peşimden geldi. "Bay Kim dediğim gibi fabrika müdürleriyle bir araya gelerek fabrikaların gelir-giderlerini, işçi oranlarını, çalışma saatlerini ve bunun gibi bir takım konuyu münakaşa edeceksiniz."

"Bay Min, bana hyung diyebilirsiniz. Sizden 4 yaş büyüğüm." kolundaki kol saatine baktı. "Toplantı başlamak üzere. İsterseniz toplantı odasına geçelim." benim dediklerimi duymazdan mı geliyordu o? Tam kızacakken odamdan çıkınca şoke oldum. Ama bu saygısızlık olmuyor muydu? Ben de peşinden giderken bir anda durmasıyla sırtına çarptım. O da arkadan bir darbe beklemediği için öne doğru, dizlerinin üzerine düştü. Ayy ses çıktı düştüğünde. Yanına eğilip elimi omzuna koydum. "İyi misin? Kalk hadi." kolundan tutup yardımcı oldum. Dizlerini tozunu temizleyip bana döndü. "Masamda tableti unuttum. Siz geçin, hemen geliyorum." yine konuşmamı beklemeden gitti. Iy huysuz şey. Toplantı odasına girip başa oturdum. Kimse gelmemişti daha. Telefonumu çıkartıp nunama yazdım.

ceo olan
Nunaaa

Bu yeni gelen asistan çok kötü

Çok korkunç

Beni dinlemiyor bile ︸_︸

nUnAmMm
Abartma

Min Yoongi çok tatlıdır ama

İş ortamında ciddiliği sever

Ve bu ciddiliği özellikle
patronundan bekler

Ceo olan
Ya ama...

Ben ciddiliği sevmem ki...

Iy ciddilik ~>_<~

nUnAmMm
Tae

Birazcık ciddi olmayı
denesen fena olmaz

Hem Yoongi'nin sevimli
suratını görmek için

onu mesai saatinden sonra
içmeye davet et

ceo olan
Ama ya reddederse?

nUnAmMm
Sanmıyorum Tae

Kabul edecektir

TaeGi - SekreterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin