IT WAS 12 : 00 PM , AS AND HM HAD JUST FINISHED THEIR FILES AND DOCUMENTS AND WERE GOING TO SLEEP.
AS : AAKHIR KAAR HAMARA KAAM KHATAM HO HI GAYA....AAJ BAHUT DINO BAAD HUM ARAM SE NEEND LE PAYENGE
HM : JI..SAHI KAHA AAPNE....PICHLE 2 DIN SE DHANG SE SOYE NAHI HAIN AAP...
AS DOZED OFF TO SLEEP AS SOON AS THE LIGHTS WERE TURNED OFF....HM WAS A BIT RESTLESS...SHE WAS THINKING ABOUT HER AMMI...SHE HAD NOT CALLED HER SINCE 2 DAYS AS SHE WAS QUITE CAUGHT UP
IT WAS AROUND 3 : 00 AM AT NIGHT WHEN HM'S PHONE RANG..IT WAS MAYA BHABHI...SHE QUICKLY PICK IT UP...
HM : BHABHI...SAB THIK TOH HAIN NA..AAPNE ITNI RAAT GAYE PHONE LAGAYA...AMMI KI TABIYAT THIK HAIN NA ?
MY : HASEENA....AMMI KI TABIYAT BAHUT JYADA KHARAB HO GAYI HAIN...WOH TUJHE PUKHAR RAHI HAIN...TERE BHAIYA ISS WAQT DUSRI STATE SE NAHI AA PAYENGE..TU JALDI SE YAHA AAJA...AMMI KO TERI JARURAT HAIN...MAIN RAKHTI HU...
HM : ( SCARED ) KYAA ! ....BHABHI AAP AMMI KO SAMBHALIYE...HUM ABHI AATE HAIN..
HM WAS NOT ABLE TO THINK ANYTHING...HER AMMI'S HOUSE WAS 3 HOURS FROM HERE..SHE QUICKLY GOT UP TO WAKE AS
HM : ANUBHAV JI....UTHIYE...HAMARI AMMI KI TABIYAT BAHUT KHARAB HO GAYI HAIN...HUME WAHA JANA HAIN...
AS WOKE UP WITH A JERK...HE WAS STARTLED...HE SAW HM IN TEARS..
AS : HJ...AAP..AAP ROYIYE MAT...AAP JALDI SE TAIYAARI KIJIYE...HUMLOG ABHI NIKALTE HAIN..HUM GAADI NIKALTE HAIN...AAP CHINTA MAT KIJIYE AMMI KO KUCH NAHI HOGA...
HM : JI...( TEARY )
HM QUICKLY GOT READY AND TOOK SOME ESSENTIALS...
THEY SAT IN THE CAR...IT WAS GOING TO TAKE THEM 3 HOURS TO REACH AMMI'S HOUSE....AS SAW HM TREMBLING IN FEAR...HE PUT HIS HANDS ON HER TO GIVE HER ASSURANCE
AS : HJ...AAP GHABRAIYE MAT...KUCH NAHI HOGA AMMI KO...HUM KAH RAHE HAINA...HUM UNHE KUCH NAHI HONE DENGE....AAP BAS DHEERAJ RAKHIYE...CHINTA MAT KIJIYE.....
HM : ( I LOOKED IN HIS EYES...THEY WERE FILLED WITH CONCERN AND WERE DETERMINED AND WERE GIVING ME ASSURANCE...HE HAD NOT SLEPT WELL FOR 2 DAYS...STILL ADMIST ALL HE IS DRIVING AT NIGHT WITHOUT EVEN A BLINK OF SLEEP....I TRIED TO SMILE )
HM : JI...PR HUME BAHUT DARR LAG RAHA HAIN...WAHA PAR BHABHI KE ALWA AUR KOI NAHI HAIN..AMMI KI TABIYAT WESE HI BAHUT KHARAB RAHTI HAIN...HUM...
AS : KUCH NAHI HOGA HJ...HUMLOG BAS WAHA KUCH HI DER MEIN PAHUCH JAYENGE...AUR SAB THIK HO JAYEGA...AAP AISA KARIYE SONE KI KOSHISH KARIYE...HUM SAB SAMBHAL LENGE
HM : ( HE IS DOING ALL THIS FOR ME...WHO ISN'T ANYONE FOR HIM...STILL HE IS GOING AGAINST HIS COMFORT ZONE....HOW MUCH SLEEP IS IMPORTANT FOR HIM...STILL HE IS DRIVING AT THIS ODD HOUR FOR CONTINOUSLY 2 HOURS...HE EXHAUSTED....STILL NOT SHOWING IT...)
HM : HUME CHAH KAR BHI NEEND NAHI AAYEGI ANUBHAV JI...AISA KARIYE AAP SOO JAIYE AUR HUM DRIVE KARTE HAIN...
AS : HJ...AAP WESE HI PARESHAN HAIN..AISE MEIN AAP ARAM SE BAITHIYE AUR REST KIJIYE...BAS ADHA GHANTA AUR...PHIR HUM WAHA PAHUCH JAYENGE...
AFTER 1/2 HOUR LATER...HM WOKE UP DUE TO THE MORNING SOFT RAYS FALLING ON HER...SHE DID NOT EVEN REALISE WHEN SHE DOZED OFF TO SLEEP...SHE SAW AS STILL DRIVING...IT WAS MORNING FROM NIGHT AND HE WAS WAY TOO TIRED...HIS EYES COULD TELL...STILL HE DIDN'T WAKE UP HER
HM : AAPNE HUME UTHAYA KYU NAHI...AUR AAP KABSE DRIVE KAR RAHE HAIN...RAAT SE DIN HO GAYI...KITNE THAK GAYE HAIN AAP...
AS : HUM BILKUL THIK HAIN HJ...YEH LIJIYE HJ...HUM PAHUCH GAYE
YOU ARE READING
Anuseena: New Link🧡
FanfictionSO THIS STORY IS ABOUT ONSCREEN COUPLE ANUBHAV SINGH AND HASEENA MALLIK. IN THIS A PERSON IN FIT OF REVENGE MARRIES HASSEENA OFF TO AN UNKOWN MAN WHO IS DSP ANUBHAV SINGH..HASEENA ACCEPTS THIS DUE TO HER MOTHER HEALTH..WILL THEY START LOVING EACH OT...