Part 14💚

323 12 3
                                    




Ma Sancival korán keltünk. Felöltöztünk és elindultunk a kórházba. Ati már magához tért. Semmi baja sem volt. Így haza mentünk. Ati kapott egy fura hívást. Egy nő volt az. Azt mondta 5 perc múlva itt van. Azt mondta az egyik exe, Franciska az. Beszélni akar Atival. Nem tudom Ati exe mit akar de muszály végig néznem ezt.

-Sziasztok.-köszönt Franciska. Nekem szimpinek tűnt. Nem olyan volt mint Zsanett.

-Szia Franci. Mit szeretnél?

-Csak dumálni jöttem.Nyugi van pasim.

-Oké. Franci ő itt a barátnőm Zsófi. Zsófi ő itt Franci az exem.

-Szia. Örülök hogy találkoztunk. Egész kedves vagy. Zsanettal ellentétben.

-Szia. Köszi.

Franci egész nap nálunk volt. Beszélgettünk. Ati miután kiengedte javasolta hogy menjünk bulizni. Volt rá max 20 percem arra, hogy eldöntsem mit vegyek fel. Végül egy sötétkék szaténruha mellet döntöttem.

-Csini vagy.-szólt Ati.

-Te is egész tűrhetően festesz.

-Hé! Akarod hogy a te szavad is eláljon?

-Aha.

Amint ezt kimondta magához húzott és megcsókolt. De úgy, hogy majdnem a mentő vitt el. ( Jó kicsit túlóztam.)

Elindultunk a diszkóba. Attila megvette a jegyeket, majd beadtuk a ruhatárba a dzsekijeinket. Amikor beléptünk megpillantottam Rékát. Mondtam is magamban, hogy az este folyamán nem szabad elmennem Ati mellől. De ez ment is egy darabig. Aztán elkelett mennem mosdóba. Oda ugye nyílván nem rángathatom magammal Atit. Miután kijöttem 2 dolgot vettem észre. Hogy Rita 32 fogat villantó ,,hálivudi" mosollyal néz rám.  A második pedig, hogy Ati eltűnt. Nem kellet sokáig keresnem. Réka éppen a fiú mosdó felé terelte az ittas állapotban lévő Atit. Nyilván azt hitte rá, hogy én vagyok. Felment az agyamban a pumpa, elkáromkodtam magam, majd odasiettem Atihoz. Még mielőtt Réka reagálni tudott volna, mi Atival már kint voltunk a diszkón kívül. Szépen haza mentünk és Atit befektettem az ágyba. Én elmentem megvacsoráztam, majd lefürödtem és befeküdtem Ati mellé az ágyba. Reggel arra keltem, hogy Ati telefonja csörög....

The game of saddness| BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora