Egy női hang volt. Nem tudom ki volt az amíg Ati el nem mondta. Ez volt az amitől a legjobban tartottam. Ati 3. exe volt az Kriszta. Köpni-nyelni nem tudtam. Azt mondta jön Atiért mert ő az ő pasija.
-Most mivan? Azt mondtad, hogy szakítottatok. Akkor hazudtál nekem?
-Nem. Nem hazudtam. Már rég szakítottam vele.
-Akkor mit akar?
-Az egy jó kérdés. De kérlek ne üsd le.
-Muszáj?
-Aha.
-Hát jó. Akkor nem ütöm le.
-Köszi.
-De veled Attila még nem végeztem.- és amint ezt kimondtam csengettek. Tudtam,hogy Kriszta az. Ki más lenne. Gondoltam, hogy nem bízza a véletlenre. Attila ajtót nyitott. 2 dolog történt egyszerre. Én elképedve bámultam, a csaj meg Atit megcsókolta. Végül hozzánk szólt.
-Te vagy az a csaj akivel Ati megcsalt engem?
-Nem. Én vagyok az a csaj akivel Ati boldog, akivel összejött miután TÉGED dobott. És nem mellesleg én vagyok az a csaj aki felfog rúgni téged kisanyám.
-Szólj ha meg kell ilyedni.
-Jó majd felhívlak. Felhívlak miután felrúgtalak.
-Amúgy meg Attila látszik, hogy nincs ízlésed.
-Vete a la mierda!-kezdtem spanyolul. Ati tudta mit jelent. Persze, hogy tudta hiszen tanítottam spanyolul. A csaj erre kiviharzott az ajtón. Ati meg én boldogok voltunk. Egészen addig amíg kérdőre nem vontam. Csak feltettem neki pár kérdést. Szépen összeszedett tő mondatokban válaszolt. Pedig ilyenkor zavarban van. Végül megegyeztünk. Franciskán kívül minden exét ignorálja mindenhonnan. Akkor ezt megbeszéltük. Na ja... nagy nehezen sikerült dűlőre jutni.
Délután 3 óra volt. Ati tanult én meg Robloxoztam. Amíg Zsombor nem hívta Atit. Valami zene ügy gondolom, így nem vettem fel hanem inkább odadtam Aztán később kiderült, hogy mit akar. Azt mondta van valami nő, valami Kriszta aki azt állítja, hogy még együtt van Atival. Azt kérdezte igaz-e. Mondtuk, hogy nem, és azt is mondtuk, hogy ignorálja amilyen gyorsan csak lehet. Ennek a mondatnak a végén aztán hirtelen letette. Nem tudtuk miért, hiszen Zsombi nem ilyen. Majd hirtelen belém hatolt egy nagyon rossz érzés. Mondtam Atinak, hogy menjünk át hozzá, de hallani sem akart róla. Azt mondta,hogy nyakám az érettségi illetve Zsombit nem kell félteni. De később kiderült, hogy ez nagy hiba volt.....
KAMU SEDANG MEMBACA
The game of saddness| Befejezett
Fiksi PenggemarEz egy olyan sorozat mely itt és most játszodik. Egy sorozat egy fiatal srácról akinek mindene a zene ezt azonban történetünk főhőse kicsit megváltoztatja. Egy lány aki új suliba kerül és egyből szerelmes lesz. Egy biztos, hogy akár mennyi megpróbál...