Yeri' den~Jungkook ile yaşadığım o aptal günün üzerinden 2 ay falan geçti ve biz bu süre zarfında benim de dediğim gibi 'hiç konuşmadık' hatta yanıma bile yaklaşmadı. Benim de istediğim buydu zaten.
Jungkook' dan~
2 aydır falan görüşmüyoruz Yeri' yle. İlk başta biraz vicdan azabı çekiyordum ama sonradan bu his geçti. Ama Yeri benimle hiçbir şekilde konuşmuyor...
Arada bi' sınıftakiler Yeri' le uğraşma planları yapıyor ama onları yapmamaları konusunda uyarıyorum. Birazdan da zil ça-
Hah işte zil çaldı hadi ben sınıfa gidiyorum......
Okul çıkışı Yeri' den~
Okuldan çıktım ve eve doğru yürümeye başladım...
Bileğimdeki alçıları olaydan 1 ay sonra çıkardılar ama ayağımın üstüne çok basmamalıymışım yoksa tekrar kırılabilirmiş...
Her neyse işte eve geldim ve çantamdan anahtarımı çıkarıp eve girdim. Odama çıktım çantamı yatağımın yanına fırlattım, ayağımdaki sargı bezini çıkarıp direk duşa girdim......
Büyük havluyu vücuduma sarıp banyodan dışarı çıktım ve yatağa oturdum, yatağın yanındaki kremi ve ince sargı bezini çıkardım.
İlk önce kremi ayağıma ve bileğime hafifçe sürdüm. Sargı bezini aldım ve bileğimi yavaşça sardım...Jungkook' dan~
Okul çıkışı ben eve gelirken ara sokaklardan birinde küçük bir çocuğu sıkıştırdıklarını gördüm ve hemen o tarafa doğru koşup, adamların önüne geçtim ve çocuğu tek elimle tutup arkama aldım.
Jungkook : Ne istiyorsunuz küçücük çocuktan..?!
Adam 1 : Sanane ya, işine baksana sen..!!
Adam 2 : Çocuğu bize ver ve siktir olup git..!!
...
Arkadaşlar bu kitaba biraz ara vereceğim çünkü 'texting' kitabı yazmak istiyorum.
Geçen bölümde anlattığım şeyler vardı ya benim hakkımda -ben silmeden önce okuduysanız biliyorsunuzdur- işte onunla alakalı bir şeyler yazacağım ama sonu benimkisi gibi olmayacak (!)
Neyse işte belki birazdan yazmaya başlarım hatta sahura kadar yazıp atmış olabilirim.Neyse
💜 I PURPLE YOU 💜
Kırpmaya üşendim idare edin 😝