Hemen yanına gittim
...
(Şarkı eşliğinde dinleyiniz..!)Jungkook : Yeri...
Yeri' ye dokunmadan ona seslenmeye başladım.
Yeri : Ne var..??!!
Jungkook : Haa tamam bayılmamışsın.
Yeri' den~
Bayılmamışsın dedi ve okulun çıkışına doğru ilerlemeye başladı Jungkook. Ama o çok fazla uzaklaşmadan seslendim...
Yeri : Jungkook...
Jungkook arkasını döndü ve sırıtarak yanıma geldi.
Jungkook : Hmm..?
Yeri : Ben sana kötü bir şey mi yaptım..?
Jungkook' tan~
Cidden bana kötü bir şey mi yapmıştı..? Ağlamaklı gözlerle bana bu soruyu sorunca aklım karışmaya başladı... Ayrıca şu anda çok tat-
Tövbe..!!! Ne diyorsun Jungkook sus..!!Yeri : Jungkook lütfen cevap ver...
Doğruyu söyleyelim şimdi kız bana bişey yapmadı.
Jungkook : Yapmadın.
Yeri kafasını tekrardan dizlerinin arasına aldı. Ben de bisey demeyecek diye arkamı dönüp gitmeye başladım...
Ama Yeri' nin sesi beni durdurdu...Yeri : Sana bişey yaptıysam da özür dilerim lütfen bana böyle davranma...
Şaşkın bir şekilde arkami döndüm ve bana bakmadan ağlamaya başlayan Yeri' ye baktım...
Ne yapmalıydım..?Onu umursamamalıyım.
Sinirlenmiştim. Neden bilmiyorum...
Hızla okula girip çatıya çıktım ve düşünmeye başladım...
Yeri' den~
Hiç birşey söylemeden okula girdi...
Tamam. Madem yaşamak bana iyi gelmiyor ben de ölürüm...Hemen okula girip çatıya çıktım ve en köşeye gidip ayakta durmaya başladım, kollarımı iki yana açtım ve derin bir nefes aldım...
Jungkook' dan~
Çatıdaki puflardan birine oturup düşünüyordum ki birden kapıdan içeriye Yeri girdi.
Sanırım beni görmemişti...
Bir dakika ne yapıyor o..?!
Jungkook : Yeri..!! Ne yapıyorsun..!!
Hemen ayağa kalkıp Yeri'ye yaklaşmaya başladım.
Yeri' den~
Ahh..! Lanet olsun..!! Düzgünce intihar bile edemiyorum... :"(
Ağlayarak ona cevap verdim.Yeri : Ne..??!! Lanet olsun ne var yine..??!
Jungkook : Sakın atlamaya çalışma..!
Gitgide yaklaşan adım seslerinden Jungkook'un buraya yaklaştığını anladım ve hemen arkamı döndüm.
Yeri : SAKIN YAKLAŞMA..!!
Jungkook : EĞER ORDAN ATLARSAN SENİ MAHVEDERİM..!!
Bu salak ne diyor ya..?! Ben öldükten sonra nasıl beni mahvedebilir..?
Yeri : SAÇMALAMA..!!
Jungkook : GEL BURAYA..!!
Yeri : Sen zaten beni mahvettin Jungkook...
Jungkook' dan~
Son dediği cümleyle kalbim titremiş gibi hissettim...
Bunu deyince arka arka gitmeye başladı. Hayır benim yüzümden ölemez..!!Yeri' den~
Arkaya doğru yavaş adımlar atmaya başladım ve kendimi boşluğa bıraktım...
Mezar taşıma yazarlar artık 'ölürken bile üzgündü' diye...Jungkook'dan~
Yeri kendini arkaya doğru bıraktı, koşarak oraya gittim, düşmeden önce yetişip kolunu tuttum...
Lütfen ölmesin...
Lütfen......
Devam edecek...
🌙🌼