(Şarkı eşliğinde dinleyiniz)...
Jungkook : T-tamam o zaman ş-şey ben gideyim...
Arkamı döndüm ve ağlayarak dışarı çıktım.
Ben bu vicdan azabıyla nasıl yaşarım...
O akşam buradan çıkana kadar onu bekleyeceğim......
Yeri' den~
Doktor yanıma geldi ve kolumdaki 3.serumu da çıkarttı.
Ayak bileğimi falan sardılar, bir tane bayan doktor da giyinmeme yardım etti.
Kapıya kadar aynı doktor beni karşıladı ve bastonlarımı alıp yürümeye başladım.
(Dedelerin bastonundan değil, hani hastanede bacağı falan sakatlananlar kullanıyor ya ondan)Sırtımda çantam da vardı, zor da olsa hastanenin bahçesinden de çıkabilmiştim...
Ve dar sokakta yavaşça yürümeye başladım...Jungkook' dan~
Yeri' nin kapıdan çıktığını gördüm ve peşine takıldım...
Çantası ağır olmalıydı herhalde, topallaya topallaya evinin olduğu sokağa girdi, tabi ben de onun peşinden gidiyorum...
Şimdi soracaksınız ben Yeri' nin evinin sokağını nereden biliyorum diye.
Daha önceden onu evinde korkutmuştuk okuldakilerle, ordan biliyorum yani...Yeri evinin önüne gelince durdu, ben de durup Yeri' nin evinin önündeki çalılıklardan birine saklandım ve yine onu izlemeye başladım.
Bu arada Yeri' nin bana dediği şey geldi aklıma...
" Ben kendim hallederim "Cidden o çok güçlü bir kız...
Yeri' den~
Eve gelince kapının önündeki iki basamaktan birine oturdum.
Off şimdi ben bu bilekle okula nasıl gideceğim...Daha fazla burada beklemeden içeriye girdim...
Jungkook' dan~
Yeri içeriye girince ben de eve gittim......
Bu bölüm biraz kısa oldu ama olsun aklımda daha iyi şeyler var.
😚😢😚