1.0

112 3 0
                                    


...

2.Adam : Çocuğu bize ver ve siktir olup git..!!

Jungkook : Küçücük bir çocuğu sizin elinize mi bırakacağım..!!

2.Adam : Evet..!! DEFOL..!!

Çocuğun kulağına eğildim ve 3 dediğimde kaçmasını söyledim.

Jungkook : 3

1.Adam : Ne saçmalıyorsun aptal..!!

Jungkook : 2

1.Adam : Kes sesini..!!!

Jungkook : 1

Çocuk hızla koşmaya başladı.
Maşallah bu ne hız!

Tombiş olan adam çocuğun peşinden koşmaya başladı diğer aptal da bana yumruk attı. Yere düştüğüm zaman üstüme çıktı ve yumruklamaya başladı. Kafam yana düştüğü zaman tombiş adamın pes edip geri döndüğünü gördüm.

O sırada üstümdeki adam cebinden çakısını çıkardı ve karnımın yan kısmına çok da derin olmayan bir kesik açtı.
Üstümden kalktı ve hızla kaçmaya başladılar.
Onlar gittikten 1 dakika falan sonra ancak ayağa kalkabildim ve bulunduğum yere en yakın olan bir eve girmeye karar verdim.

...

Yeri' den~

Birden kapı çalınca elimdeki kremi bıraktım ve kapıyı açmak için oraya koştum. Ama üstümde sadece havlu var..!! Kapının girişindeki askılığa koştum ve oradaki kahverengi hırkayı havlunun üzerinden giydim ve kapıyı açtım.
Bir dakika..!!!
Bunun burada ne işi var..!!?

Jungkook' tan~

Çaldığım kapı açılınca Yeri' yi gördüm ve kapıdan biraz uzaklaşıp eve baktım.
Ah..!! Tanrım, bu Yeri' nin evi..!!

Tüm şaşkınlığıyla bana bakarken gözleri elimle kanaması azalsın diye sıkıca tuttuğum karnımın yan kısmındaki yaraya kaydı...

Yeri : S-sana ne oldu b-böyle..?

Jungkook : İçeri alacak mısın artık..?!

Evet anlamında başını salladı ve içeri girebilmem için yana kaydı.

İçeri girdiğimde karşıma direk salon çıktı ve oradaki uzun koltuğa oturdum. Arkamdan da Yeri içeri girdi.

Yeri : J-jungko-

Lafını bölüp konuşmaya başladım.

Jungkook : Gelirken küçük bir çocuğu kurtarırken oldu...

Nefeslendim ve devam ettim.

Jungkook : Şimdi yarama bakmalısın.

Yeri : Tamam bekle.

Yeri yukarı kata doğru hızlı adımlarla çıkmaya başladı.

Yeri' den~

Yukarı çıktım, ilk yardım çantasını aldıktan sonra üstüme bol gri bir sweat altına da yine aynı renkte bol bir eşofman giydim ve aşağıya indim.

Jungkook' tan~

O gidince etrafı incelemeye başladım...

Oturduğum koltuğun karşısında televizyon vardı ve onun sağ tarafında da yukarı kata çıkan merdivenler vardı.

Kafamı arkaya çevirdim, orada da küçük bir mutfak vardı.

Önüme geri döndüğümde Yeri'nin elindeki ilk yardım çantasını koltuğa koyduğunu gördüm.

Sonra da yanıma oturdu ve yaramı sıkıca tuttuğum elimi yavaşça tuttu ve yaranın üzerinden kaldırdı.

Yavaşça üstümdeki t-shirtün eteklerini kaldırdı.
Üstümü komple çıkarmadı sadece eteklerini biraz sıvadı.
Ben de o kısımları tuttum bu şekilde t-shirt yara olan kısmı kapatmadı.
Yeri de önüne düşen saçları kulağının arkasına atarak kafasını ilk yardım çantasına doğru eğdi.
Yardım çantasından bir şeyler ararken konuştu.

Yeri : Canın acıyabilir, ilk yardım ile alakalı pek bilgim yok.

Jungkook : Tamam.

Elindeki malzemeleri çıkardı ve yaramı pansuman etmeye başladı. Yarama doğru eğildiği için yüzünü çok fazla göremedim ama saçlarının kokusunu duydum, çok güzel kokuyor...
Cidden bu kızlar kafalarına ne sürüyor da bu kadar güzel kokuyor..?

(Şapuan sürüyoruz ksjs)

Kafasını kaldırdı ve yüzüme baktı.

Yeri : Bitti ama yaranın etrafını sarmalıyım.

Kafamı sallayarak ona onay verdim.

Arkasındaki ilk yardım çantasından sargı bezini aldı ve bana doğru döndü.
Elindeki sargı bezini açtı ve bana doğru yaklaştı, sol elini belimin diğer tarafına koydu, diğer elini de arkadan geçirip sol elindeki sargı bezinin bir ucunu alıp sarmaya başladı.
Bu işi yaparken çok yakındık ve sanırım Yeri bu durumdan rahatsız olmuştu...

Yeri' den~

Sonunda Jungkook' un yarasını sarma işi bitince hemen Jungkook' tan uzaklaştım ve derin bir nefes aldım.

Yeri : Sonunda..!

Jungkook dik dik bana baktı.

Sıkılmış surat ifademi değiştirip hemen gülümsedim.

Yeri : Yani... Şey, bittiği iç-

Jungkook : Neyse boşver.

Jungkook : Seni rahatsız ettiğim için özür dilerim...

Yeri : Yoo hayır, sorun değil.

Ona sıcak olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yolladım.

O da güldü.

Ama sonra aklıma 2 ay öncesi geldi ve gülümsemem yavaş yavaş söndü...

Hemen koltuktan kalktım ve konuşmaya başladım.

Yeri : Bir şeyler ister misin..?

Yeri : Yani, karnın falan aç mı..?

Jungkook : Yok, aç değilim.

Jungkook : Ama sana söylemem gereken bir şey var.

Eliyle yanını gösterdi.

Jungkook : Otur lütfen...

Aramızda mesafe olacak şekilde Jungkook' un yanına oturdum.

Jungkook : Yeri 2 ay önce olanları ve ondan da önce olanları unutalım lütfen...

Jungkook konuşmasına devam ederken onu duymuyordum çünkü bana herşeyi unutmam gerektiğini söylüyor...

Kaşlarımı çatarak Jungkook' a bakmaya devam ettim. Hâlâ onu duymuyordum.

Cidden...

Nasıl bütün olanları unutabilirdim ki..?!

...
Off çok geç yazdım yaa...
Özür dilerim.
Bir dahaki bölümde görüşürüz o zamaaann hadi bbyss
😚






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

《ZORBA》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin