7

788 95 41
                                    

Jay, kulübün önüne geldiklerinde durdu. Derin bi nefes aldı. Tam şu an Jungwon içerdeydi ve Jay'i bekliyordu.

"Jay-ah sana sakin ol demiştim. Karşısında böyle heyecandan bayılacak gibi mi duracaksın?"

Jay, Sunghoon'a hak verdi. Kendini toparlamaya çalıştı. "Hazırım sanırım, hadi." diyerek ilk adımını attı. Kalabalık ve gürültü şimdiden onu rahatsız etmeye başlamıştı.

Etrafa bakınırken onu, ilk karşılaştıkları yerde otururken gördü. "Sunghoon-ah bak, orda işte."

"Üff vay anasını. Enişte de erik gibi kütür kütür." demesiyle kafasına bi şaplak yedi.

"O senin enişten, enişten!".

Jay, şimdi biraz daha rahatlamıştı. Sunghoon, ortamdaki gergin havayı nasıl dağıtacağını çok iyi biliyordu.

"Ben şuraya geçiyorum. Sizi en net ordan görebilirim."

"Sapık gibi bizi izleyeceksin yani?"

"Gizlice çocuğun numarasını almak hiç sapıklık değil tabi."

"Boş yapma neyse gidiyorum. Hakkını helal et bro."

"Salak dslskösksk. Bol şanss!"

Jungwon, telefonla oynuyordu. Oldukça rahat gözüküyordu. Jay'in kalp atışları daha da hızlandı. Hem gergindi hem de onu tekrar gördüğü için heyecanlı.

Jay, geldiğini fark ettirerek Jungwon'un yanına oturdu.

"Selam."

"Merhaba, ben Jungwon."

Jay, karşısındakinin samimi ses tonu sayesinde biraz daha rahatlamış hissetti.

"Ben de Jay, memnun oldum."

Jungwon, hafif kaşlarını çatarak düşündü "Jay... Bu ismi daha önce duyduğumu hatırlamıyorum ."

Jungwon, Jay'in tahmin ettiğinden daha sıcak yaklaşmıştı içinden "beni rahatsız ediyorsun diyen çocuk mu bu cidden?" diye geçirdi. Ama çok sorgulamak istemedi, önemli olan onunla tanışabilmiş olmasıydı ne de olsa.

Jungwon, Jay'in yüzünü incelerken "Sen- yüzünü bir yerden hatırlıyor gibiyim?" diye lafına devam etti.

Jay tam konuşacakken ilk sefer olduğu gibi yine birisi tarafından engellenmişti.

"Jungwon-ah geldiğini farketmemişim." diyen çocuğa baktı Jay. Çocuk, elini Jungwon'un omzuna atmıştı.

"Seni meşgul görünce rahatsız etmek istemedim hyung."

Jay, Jungwon'un yakını olduğunu anladığı çocuğu incelemeye başladı.

"Jaehyuk hyung, abimin arkadaşı ve buranın sahibi. Sana bahsetmiştim." Jungwon, Jay'e dönerek açıklama yaptı.

Ardından Jay ve Jaehyuk göz göze geldiler. O an bakışlarından anladı, Jay'den hiç hoşlanmamıştı.

 O an bakışlarından anladı, Jay'den hiç hoşlanmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DRUNK-DAZED | JayWonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin