"Jaehyuk-ah gelsene!". Jay, Seslenen çocuğu görür görmez tanıdı. Jungwon'un abisiydi.
"Geliyorum Heeddeungie!" Jaehyuk, ona seslenen arkadaşının yanına gitti.
"Sonunda." Jay'in bıkkın ifadeyle dediği şey Jungwon'u gülümsetti.
"Evet, sonunda. Sonunda seni hatırladım otobüsteki çocuk."
Jay bi şey diyemedi. Daha doğrusu ne diyeceğini bilmiyordu.
"Bir yerlerde gördüğün insanlara birkaç dakika içinde aşık mı olursun hep?" ukala bakışlarla sorusunu sorduktan sonra arkasına yaslandı.
"Kendini başkalarıyla bir tutma.". Jay, "Vay be ne havalı söyledim." diye düşündü. Kendisine özgüven yüklemesi yapıyordu.
Jungwon hafif kıkırdadı, "Çok dizi izliyor heralde" diye geçirdi içinden. "Yaşını sorabilir miyim?".
"Sordun zaten."
Jungwon "komik mi?" bakışları attı. Bu, Jay'in bitmez çilesi "RAS" anlarına eklediği en kötü şeylerden biriydi.
"On dokuz."
"Sana hyung demeliyim. Ben içecek bir şeyler alıp gelicem hyung."
Jungwon birkaç dakikalığına uzaklaştığında Jay, Sunghoon'u kontrol etmek amacıyla onun masasına doğru baktı.
Kendisine "Endişelenme. Çok düşünüyorsun. Zaten ben de orda olacağım kötü bir şey olmasına izin vermem." diyerek güven veren arkadaşı, şu anda birkaç kişiyle beraber deli gibi dans ediyordu. Muhtemelen buraya Jay'le geldiğini de unutmuştu.
Jungwon geri döndüğünde içeceği Jay'e verdi. İkisi de birer yudum aldıktan sonra sessizliğe büründüler. Ortam garipleşmişti birden.
"Hyung, sıkılmış gibisin?"
"Aslında kalabalık ve gürültülü ortamlar pek bana göre değil."
Jungwon, içeceğini masaya bıraktı. Jay'in kolundan tutarak onu dışarı çıkardı. Jay, ani hareketle birden şok oldu ama diğeri
kendisini kolundan çekiştirirken takip etmekten başka bir şey yapamazdı. Zaten başka bir şey yapmak da istiyor gibi değildi.Clubdan çıktıklarında Jungwon, eliyle çaprazı işaret ederek "Hyung, şu tarafta bi park var bu saatlerde hep ıssız olur." dedi.
Jay'in kolunu bırakmıştı ikisi beraber sessizce parka yürüdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUNK-DAZED | JayWon
Fiksi PenggemarBineceği otobüsün içinde birkaç saatliğine kendini, bir haftalığına da Jay'i sarhoş eden çocuğun olması kader miydi?