"Hadi görüşürüz kanka" Jay, Jungwon'un okuluna doğru yürümeye başladı.
Yaklaşık on beş dakika sonra okula vardı. Birkaç dakika sonra ise çıkış zili çaldı.
Jungwon'u gözden kaçırmamak için dikkatlice her çıkanı izliyordu.
Jungwon, sonunda çıktığında Jay'in koskoca kalabalıkta görebildiği tek kişi o olmuştu.
"Hey, Yang Jungwon!" Jay'in seslenmesiyle Jungwon onu gördü. Yüzünde "siktir hemen kaçmam gerek" ifadesi vardı.
Tam görmezden gelip kaçacağı sırada Jay, önüne geçti. Jungwon, kendisinden daha kısa olduğu için ona doğru biraz eğildi.
"Nereye gidiyorsun? Bak ben sana geldim."
Jungwon, yüzünde gergin bir gülüşle "Nasılsın hyung?" diye sordu.
"Son derece iyi."
Bu sefer de Jay, Jungwon'un kolundan tutarak onu okulun karşısındaki kafeye götürdü. (Bunlar da iyi alıştı kdrama çifti gibi gezmeye aq)
Sonunda rahatça konuşabilecekleri bir ortamdaydılar. İkisinin de buna ihtiyacı vardı.
Sipariş verdikten sonra ilk konuşan Jungwon olmuştu.
"Hyung, fazla vaktim yok."
"Benimle ilgili ne düşünüyorsun?". Jay, merak ettiği her şeyin cevabına ulaşmak istiyordu.
"Ne anlamda sorduğunu anladım. Bunun için zaman veremez misin? Şu an kendimi hiç tanıyamıyorum."
"Aşık oluyorsun."
Jungwon, duyduğu cümlenin üstüne içtiği kahveyi boğazına kaçırmıştı, öksürdü.
"Hey! Dikkat et."
"Bi şey yok, iyiyim."
Jay, konunun değişmesine izin vermedi. "Kafan karışık? Kendini tanıyamıyorsun? Kırılmamı istemiyorsun? Hayatında başkası olduğunu sanmamı da istemiyorsun? Bunun ne gibi bir anlamı olabilir sence?"
Jungwon, Jay'in dediklerine karşı bir şey diyemedi. Saatine baktı.
"Hyung, kursum var şimdi kalkmazsam yetişemem. Sadece biraz beklemeni istiyorum. Bana bir hafta süre ver."
Jay gülümsedi "Nasıl istersen.". Artık Jungwon'un kendisine karşı bi şeyler hissettiğine emindi. Şimdi sadece onu bekleyecekti.
"Hoşçakal Jay hyung."
"Hoşçakal."
Jungwon kafeden ayrıldıktan birkaç dakika sonra Jay de kalkmıştı.
Sunghoon'a da anlatmak istediği için onun evine doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRUNK-DAZED | JayWon
FanfictionBineceği otobüsün içinde birkaç saatliğine kendini, bir haftalığına da Jay'i sarhoş eden çocuğun olması kader miydi?