Κεφαλαιο VI

10 1 0
                                    

Οι μερες περνουσαν ηρεμα κατι που δεν περιμενα.Η Σοφια συμπεριφεροταν νευρικα και εδειχνε το αγχος της κατι που η Σοφια δεν το κανει ποτε αυτο.Αναρωτιεμαι αν ολη αυτη η κατασταση εχει καποια σχεση με το τηλεφωνημα.Ηταν το μονο που σκεφτομουν οταν εβλεπα το προσωπο της.

''Εχουμε νεο τζακ ποτ Παλομα''ο Αχιλλεας πεταχτηκε και εκατσε διπλα μου τρομαζοντας με.

''Καρδιακη θα με κανεις στο τελος να το ξερεις!''τον μαλωσα κοροιδευτικα.

''Αυτη τη φορα η Συμμορια των Αγγελων εχουν συμβουλιο στην επαυλη.Το απογευμα θα κανουμε εφοδο στην δικη τους καβατζα.Εκει ειναι το καλο το ατοφιο και αγνο πραγμα''ελεγε με υπερηφανεια.

''Συγνωμη,αλλα εμεις που τα ξερουμε ολα αυτα;''ρωτησα εντελως ανηξερη για ολες αυτες τις σημαντικες πληροφοριες.

Τοτε ο Αχιλλες μου εδειξε την φιγουρα της Σοφιας.

''Κοιμηθηκες με μελος της συμμοριας..''ειπα συμπερασματικα ενω εκεινη ντυνοταν.

''Καρδια μου χωρις εμενα θα ησασταν χαμενοι..''απαντησε με μια φανερη υπεροψια.

''Αυτο που κανουμε ειναι επικινδυνο και αμα μας πιασουν ειμαστε χαμενοι απο χερι!''η λογικη μου φωναζε στο κεφαλι μου.

''Ειναι ολα κανονισμενα.Στην συμμορια εχουν τον προδοτη που κοιμαται μαζι με τη Σοφια..εκεινος θα κανονισει να μεινει αφυλαχτο για καποια ωρα η αποθηκη τους ωστε να μπορεσουμε να παρουμε εμπορευμα.''απαντησε ο Σταθης κοιταζοντας με λαγνεια το σωμα της Σοφιας.

''Ολο αυτο ειναι μια τρελα!''ξεφυσηξα προσπαθοντας να βγαλω ενα μεγαλο και ασηκωτο βαρος απο μεσα μου.

''Ολα θα πανε καλα..''προσπαθησε να με καθησυχασει ο Αχιλλεας αλλα κατι δεν μου καθεται καλα σε ολο αυτο.

Δεν μπορουσα να καταλαβω πως η μεγαλυτερη συμμορια της πολης δεν εχει καταλαβει πως εχουν εναν προδοτη αναμεσα τους.Τι σοι αρχηγο εχουν;Επικρατουσε ενα χαος μεσα στο μυαλο μου.

Οταν μπηκαμε στο αυτοκινητο επικρατουσε νεκρικη σιγη.Κανενας δεν τολμησε να μιλησει,τοσο σημαντικη ηταν η σημερινη αποστολη για την ομαδα μας.

Το σημα ηρθε μολις παρκαραμε ενα τετραγωνο μακρια απο την επαυλη.Η Σοφια βγηκε εξω απο το αυτοκινητο και μας εκανε σημα να βγουμε και εμεις.Υπηρχε παντου σκοταδι.Βγαλαμε τους φακους και πηγαμε πισω απο την επαυλη οπου υπηρχε και η αποθηκη.

Κάπου ΑνάμεσαWhere stories live. Discover now