Freak

15 4 0
                                    

Nikt jej nie lubił, nikt jej nie kochał. Była sama. Nie umiała kochać. Nie wiedziała co to radość. Poznajcie historię 11 letniej Fatimy Ohajanq.
**************************************************************
Była północ. Fatima przewracała się w łóżku. Nie mogła zasnąć, mówiła rano że czuła jak ktoś ją obserwuje. Uznałam to za bujdy. Nie ufałam jej. Odkąd wychowywałam samotnie moją młodszą siostrę dzieją się z nią nie pojęte rzeczy. Cały czas bredziła mi o jakimś "przyjacielu". Ja nie miałam na nią czasu. Musiałam się uczyć a nie słuchać jej durnych opowieści. Dzisiaj była bardzo ładna pogoda więc Fatima poszła na podwórko. Nudziłam sie więc postanowiłam zmyć naczynia. Podeszłam do otwartego okna i usłyszałam że moja siostra rozmawia z kimś w ogrodzie. Byłam szczęśliwa. Nie miała przyjaciół więc dla niej to była szansa. Podeszłam do Fatimy ale nikogo nie zauważyłam. 

[F]-i myśli że nie istniejesz....

[J]-Z kim rozmawiasz?

[F]-Z Panem S...

Podniosłam ją z ziemi i zaprowadziłam do kuchni.

[J]-Jakim Panem S... Co to za pomysły.

[F]-Nie mogę powiedzieć. To tajemnica.

[J]-Posłuchaj mnie!! Albo mi powiesz z kim rozmawiałaś albo będziesz miała karę na miesiąc na telewizje, internet...

Zanim skończyłam mówić Fati mi przerwała.

[F]-No to trudno.. Nie powiem.

Poszła na górę. Trzasneła drzwiami żeby podkreślić że jest wkurzona i do końca dnia jej nie widziałam. Pod koniec dnia chciałam przeprosić ją za to że na nią nawrzeszczałam i zrobiłam jej ulubione jedzonko. Poszłam na góre i otworzyłam drzwi.

[J]-Fatima, chciałam tylko powie....CO DO CHOLERY JASNEJ WYPRAWIASZ?!!

Zobaczyłam moją siostrę siedzącą na podłodzę z drewnianą tabliczką. Najprawdopodobniej była to Quija. Przegryzała coś co wyglądało na mięso jakiegoś zwierzęcia.

[J]-SKĄD MASZ TĄ TABLICZKĘ?? CO TY JESZ!!!

[F]-Wyluzuj siostra. Jem tylko sarenkę. Znalazłam na łące martwą sarenkę. A ta tabliczka? Rozmawiam z moim przyjacielem żeby sie odwalił ode mnie.

[J]-Zrobie to za ciebie!!

Wyrwałam jej tabliczkę z rąk i złamałam. 

[F]-Co ty robisz?? Już się prawie udało. Teraz mnie nie zostawi. Robiłam to dla ciebie. A teraz...

Po czym rzuciła sie na łóżko. Pozbierałam kawałki tabliczki i mięso i wyszłam z pokoju.

********************************************************************************************

Spałam sobie smacznie kiedy usłyszałam dziwne dźwięki z pokoju Fatimy. Otworzyłam więc drzwi i weszłam do jej pokoju. Fatima chodziła po ścianach i suficie i śpiewała tą idiotyczną piosenkę:
HOP HOP
ALE KLOPS
HUP HUP
BĘDZIE TRUP LALALALA

Kiedy mnie zauważyła skoczyła a jej oczy zmieniły kolor na czerwony. Wyszczerzyła zęby w uśmiechu i powiedziała:

TERAZ UWIERZ SWOJEJ SIOSTRZE!!!!HAHAHAHAHA!!

Chciałam wybiec ale Fati okazała się szybsza i zablokowała mi drzwi ucieczki. Popchneła mnie na ścianę i już chciała mi wydłybać oczy kiedy w porę przypomniałam sobie że oglądałam film o egzorcystach. Chwyciłam więc wiszący krzyż i podałam siostrze. Ta zasyczała i odbiegła od krzyża. Wiedziałam że jest opętana. Stanełam na przeciwko jej i zaczełam mówić coś po łacińsku

Spiritus qui habitat in humana corpus, non dico vos relinquam

Fatima zaczeła unosić się w powietrzu a po chwili upadła mówiąc coś po hebrajsku. Podeszałm do niej a ona podniosła się i rzuciła mną przez okno.... Zanim skonałam usłyszałam "Wszyscy mówili na mnie Freak. Teraz oni dołączą do ciebie"

***************************************************

Na  miejscu policja znalazła martwą dziewczynę wypchniętą przez okno. Na  miejscu nie znaleźli  młodszej dziewczyny. Najprawdopodobnie była opętana. Znaleźiono wiele dowodów  wskazujących na to. Nie było jej w domu. Znaleźiono notkę: FREAK!! After youZa nimi pojawiła się ona..........Kiedy zabijała czuła pierwszy raz radość. Szkoda że w taki sposób. Za nią pojawił się on... Sprawca...










CreepypastyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz