İlkler

9.9K 368 256
                                    

Ateş'ten

Kollarımdaki kanayan çizikleri izlemeyi bırakıp küçük bedenin kafasını suyun içinden çıkarttım ve boşta kalan elimle alnına düşen saçlarını ittim.
Derin derin nefesler alırken tirtir titriyordu.

"Bir daha benden kaçmaya çalışacak mısın?" Dediğimde kafasını olumsuzca salladı. Gözlerim dudaklarına kaydığında yutkunup yeniden mavi gözlerine odaklandım.
"Kelimeleri kullan" "K-kaçmayacağım efendim" dediğinde elimi saçlarından çekip ayağı kalktım,ışığı söndürüp banyodan çıkacakken bileğime sarılan ellerle bakışlarımı yere indirdim..

"Lütfen bırakma beni burada" dediğinde bir kaç saniye parlayan dudaklarına bakıp elimi çektim.
"Kuralımız neydi meleğim, uslu çocuklar ödül, yaramaz çocuklar ise ceza alır değil mi?" Dediğimde alt dudağını ısırıp kafasıyla onayladı.

"l-lütfen gitme" Dediğinde şakaklarımı okşayıp kollarımı iki yana açtım. Daha dün yüzüne bakmaya bile tahammül edemediğim çocuğa şimdi kollarımı açıyordum. Hızla ayağı kalkıp kollarını boynuma doladığında bir elimi kalçasına koyup ayaklarını yerden kestim, bacaklarını belime doladı ve titreyen bedeniyle bana iyice sokuldu. Yan odadan gelen hıçkırklar ile kucağımdaki bedeni yatağa koyup yan odaya gittim ve sinirle içeri girdim. Ne ara gelmişti bu kadın?

"Candan defol evimden." Dediğimde gülümseyip siyah deri koltuktan kalktı ve ellerini omuzlarıma koyup boynuma öpücükler kondurmaya başladı.
"B-beni de sev lütfen" dediğinde onu yavaşça itip boynumu sildim ve yüzüne tiksinircesine baktım.

"Kendini düşürme bu kadar" dedim ve arkamı döndüm. Belime sarılan güçsüz kollarla derin bir nefes aldım.
"Seni onun gibi tatmin edebilirim, b-bana bir şans ver hayatım l-lütfen" elleri aletimi bulduğunda ellerini kırarcasına tutup dişlerimi sıktım.

"Nesini anlamıyorsun? Açık açık seni istemediğimi dile getiriyorum daha ne yapmam gerek?" Dediğimde parmak uçlarıyla ellerimi okşadı. Ellerimi çekip biraz geri gittim ve kızarmış yeşillerine baktım.
"Daha bir kaç gün önce beni öpüp hep sevdiğini dile getiriyordun! Hepsi o iğrenç kaltak yüzünden!" Dediğinde yüzüne sert bir tokat attım.

"Eğer bir daha onun hakkında böyle şeyler söylersen karnındaki bana ait olmayan bebeği de seni de gebertirim Candan" dediğimde eli karınını bulmuştu. Şok içinde bana bakarken kafasını olumsuzca salladı.
"H-hayır o senin bebeğin Ateş, o bizim bebeğimiz gerçekten" dediğinde yeniden şakaklarımı okşadım. Başımı ağrıtıyordu bu kadın.

"Yunus!" Sesim tüm evde yankılanırken bir kaç dakika sonra kapı açılmıştı. "Buyrun Ateş bey" "Candan hanıma eşlik et" dedim ve odadan çıkıp kendi odama gittim.
Candan'nın sesi her yerde yankılanırken evden çıkmalarıyla bağırışları kesilmişti.

Yatağın üzerine bıraktığım bedeni göremeyince yeniden sinirlendiğimi hissediyordum. Kıyafet odama gittiğimde üzerindeki gömleğin düğmelerini ilikleyen bedeni görünce kapı pervazına yaslanıp bir süre onu izledim. Ona bol gelen gömleğin kollarını kıvırıp dizlerinin biraz üzerinde biten gömleği aşağı doğru çekiştirip arkasını döndü.

Onu izlediğimi fark edince başını öne eğip gömleğin uçları ile oynamaya başladı. Yavaşça yanına yaklaşıp elimi ince beline koydum ve boynuna doğru eğilip derin bir nefes aldım.
Sonunda gitmişti o sikik herifin kokusu üzerinden.

Boynuna yavaş yavaş öpücükler kondurup yukarı doğru çıktım ve yanağından öpüp biraz geri çekildim ve baş parmağımla yaralı dudağını okşadım. Parmağımı çekip dudağına uzun bir öpücük kondurdum.

Küçük bedeni titrerken gülümseyip alt dudağını ısırıp emmeye başladığımda küçük ellerini omuzlarıma koyup parmak uçlarında yükseldi ve acemi haraketler ile bana karşılık vermeye başladı.

Onu kucağıma alıp yatağa doğru ilerlemeye başladım, çok farklı hissettiriyordu. Küçük bedeni yavaşça yatağa yatırdım ve dudaklarından ayrılıp üzerimdeki siyah tişörtü çıkartıp köşeye fırlattım.

Yeniden küçük bedene eğildiğimde belini kaldırıp kasıklarını bana sürttüğünde inleyip kızarmış ve şişmiş dudaklarına kapandım. Bir yandan onu öperken yeni iliklediği gömleğin düğmelerini aceleyle açıyordum.

Dudaklarından ayrıldığımda üzerindeki gömleği nazikçe çıkartıp ellerimi yumuşak teninde gezdirdim, yavaşça altındaki baksırı sıyırıp karşımdaki manzaraya baktım.
Ciddi anlamda nefesim kesilmişti.
Tekrar dudaklarına kapandığımda bacaklarını belime dolayıp kendini bir daha bana bastırdı.

Ağzımın içine doğru inlediğinde bir elimi yavaşça aşağı indirip küçük deliğine götürdüm ve çevresini yavaşça okşayıp bir parmağımı yavaşça içine soktum. Omuzlarımı sıkıp inlediğinde dudaklarından ayrılıp dolmuş mavilerine baktım ve ardından boynuna inip kendi izlerimi bırakmaya başladım.

2 ve 3. Parmağımıda içine yolladığımda yatakta kıvranıp kendini parmaklarıma doğru itiyordu. "Bana ne istediğini söyle meleğim" "B-ben sizi istiyorum efendim." Dedi kesik inlemelerinin arasından.
Aletimi eşofmanımın içinden çıkartıp biraz dikleştim ve çekmecelerin birinden kayganlaştırıcı alıp elime döktüm.

Elimdeki kayganlaştırıcıyı penisime yayıp parmaklarımı içinden çıkarttım ve penismin ucunu deliğine konumlandırıp üzerine eğildim.
Yavaş yavaş içine girerken yüzünün her yerine öpücükler kondurup onu sakinleştirmeye çalışıyordum.

Tamamını içine ittiğimde acıyla inleyip ellerini göğüsüme bastırdı ve güçsüzce beni itmeye çalıştı. "A-acıyor*hıck*" ellerini tutup ellerini öptüm ve kızarmış mavilerine baktım. İlk defa bu kalbimdeki acı beni rahatsız etmişti.
"Şşş sakin ol meleğim, biraz sonra daha iyi olacaksın" dedim ve ellerini bırakıp dudaklarına kapandım.

Alt dudağını emip ısırıklar bırakırken bir yandan da içinde yavaşça haraket edip alışmasını bekliyordum.
Bir elimi tüysüz aletine attığımda ağzımın içine inleyip kollarımdaki ellerini sıkılaştırdı. "Haraket edin, lütfen" Dediğinde sanki bu cümleyi bekliyormuşum gibi biraz dikleşip bir elimi beline koydum ve yavaş haraketlerimi hızlandırıp diğer elimle onu çekmeye başladım.

Yanakları kızarmış beden, işaret parmağını ısırıp tatlı inlemelerini odaya bırakırken daha da hızlandım.
Karnına doğru boşalan Ekin ile bende içine gelmiştim.
Küçük beden derin derin nefesler alıp kendini sıkmayı bırakınca içinden çıkıp yanına yığıldım ve kafamı göğüsüne yaslayıp kalp atışlarını dinledim. İlk günkü gibi hızlı atıyordu.

"Artık benimsin, tüm ilklerine benim"

Sadist•bxb•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin