#29

391 11 0
                                    

Raman nemișcata.Toata seara imi era ruinata.Mai bine plecam si uitam tot.

-Domnule Malik!striga directorul si se duce la el sa dea mana.

Nate se intoarce la mine si imi sopteste:

-Vrei sa plecam?
-Nu,raspund incet.

Dupa ce da mana cu directorul,zâmbește.

Zâmbetul ala.Zambetul ala care imi facea zilele mai bune,acum le facea cele mai rele.

Isi arunca o privire peste masa.Cand privirile noastre se întâlnesc,zambetul lui piere.Inghite in sec si il priveste din nou pe director.

-Hai la baie,imi spune Jasmine incet.

Dau din cap in semn de "da" si ma ridic de la masa.Jasmine ma apuca strans de mana.Ajungem in dreptul lor.Zayn nu ma priveste.

Intram in baie.Incui usa cu cheia.

-Ce dracu cauta asta aici?răbufnesc.
-E profesor.
-Si?Nu putea sa rămâna cu parasuta lui acolo?
- Calmeaza-te.O sa te ascunzi de el toata viața?Ignora-l.Asta o sa il doara enorm.
-Ai dreptate,spun si ridic din umeri.O sa il ignor complet.

Ma duc la chiuveta.Iau putina apa si ma stropesc pe fata.Era baia comuna.Si pentru fete,dar si pentru băieți.Tresar usor cand un ciocănit ne întrerupe.Jasmine deschide usa.Era Nate.

-Va las,spune Jasmine si pleaca.

Nate vine spre mine.Vine in spatele meu si ma ia in brate.Isi lasa capul pe umarul meu.

-Iubito,esti bine?
-Da,mint eu.

Ma intorc spre el si imi pun mainile dupa gatul sau.

-Cat timp ești cu mine,sunt bine,spun si zambesc.

Ii iau capul in palme.Imi lipesc buzele de ale lui.Isi pune mainile pe fundul meu si ma trage mai aproape de el.

-Te iubesc!imi șoptește el la ureche.
-Si eu,spun si il sarut scurt.

Tresarim amandoi cand usa de la baie se deschide.Ne aruncam privirea spre intrarea din baie.Nimeni alta decat Gigi.Era intr-o rochie neagra,mulata,pana in genunchi.Avea putin decolteu.Parul era strans intr-o coada de cal.

-Pot sa folosesc baia?intreaba ea scârbita.

-Ia vezi,poti?spun.

Cand ies din baie,ne lovim umar in umar.Il iau pe Nate de mana si il trag spre mine.Imi dau ochii peste cap si oftez.

-Hai pe ringul de dans,spun si il trag dupa mine.

Ajungem acolo.Era o melodie lenta.

-Imi permiti?spune si intinde mana.
-Normal.

Il iau de mana.Imi pun mainile in jurul gatului sau.El si le pune pe talia mea.Dansam usor si lent.

Ma întind sa il sarut.Imi sprijin capul de pieptul sau.

-Te iubesc,Nate.Si promit ca Zayn nu mai inseamna nimic pentru mine,ii soptesc eu.Tot ce a fost intre noi s-a incheiat de tot.

Zambeste scurt si ma saruta pe tâmplă.Zayn facea asta.Si iar am adus vorba de el.Simpla lui prezența ma face sa disper.

Ne intoarcem usor.Am ajuns cu privirea la masa.Din greseala,il privesc pe el.Facem contact vizual.O ia pe Gigi de mana si o saruta lung.Imi mut privire spre Luke.Se apleacă si ma săruta.

Dupa ce se termina piesa,ma asez la masa.Nate s-a dus cu Louis in fata restaurantul.Louis si Rafa voiau sa fumeze.

Jasmine era la toaleta.Il cautam pe Harry.Nu voiam sa stau singura.

Profu' de istorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum