-Trezirea!spune și ma zdruncina Zayn.
-Ugh,mormai eu.De ce sunt pe cana- gata mi-am amintit,spun și îmi pun capul in palme.
Telefonul vibra încontinuu.Era ora 13:00.
-Îmi e foame,spun și ma ridic de pe canapea.
Ma uit și văd ca sunt in rochia de aseară.Urc sus și îmi dau rochia jos.Îmi fac un dus repede și rece.Parca ma trezisem puțin.
Îmi iau un tricou negru larg și niște pantaloni scurti gri,care nu se vedeau din cauza tricoului larg.
Cobor scările și văd ca Zayn mânca.Îmi iau și eu o porție și ma pun lângă el.
-Pofta buna,rup tăcerea.
Iau o gura din salata și ma întorc spre el.Vedeam ca ma ignora.
-Ce ai?intreb și oftez.
Se întoarce către mine și ma ignora complet.Se ridica de la masa și își pune bolul in chiuveta.Se spală pe mâini și își bea apa.
-Ce dracu ai?ma răstesc eu la el.
-Te-am rugat sa ai grija,Emily!se rasteste înapoi.
-Și?Am avut!
-Văd,spune și își arunca privirea peste canapea.
-O viața am,comentez eu.
-Asta înseamnă ca trebuie sa te adun din masina lui Jasmine?se rasteste înapoi.
-Cine îmi da lecții de viața,șoptesc sperând ca nu m-a auzit,dar s-a întâmplat fix opusul.
-Termina,spune nervos.Nu ești in stare sa accepți ca am dreptate.
-Pentru ca nu ai!ma răstesc și ma duc in fata lui.
-Da?Zi mi de ce nu am,spune și își inclesteaza maxilarul și se apropie și mai mult.
Îmi întorc spatele și plec.Urc scările și îl aud e jos cum zice:
-Normal!Iti întorci fundul și pleci!
Ajung in camera și ma întind pe pat.Oftez greoi.Credeam ca a aflat de mine și Nate,și de sticluța.Plimb mâna prin pat încercând sa îmi iau telefonul.Fir-ar!L-am uitat pe canapea.Trebuie sa dau ochii cu Zayn,iar.
Cobor scările.Trebuie sa îl ignor complet.Ajung jos.Îmi arunca o privire rece iar după își muta privirea la televizor.Ma uit pe canapea.Nici urma de telefon.Altundeva nu are unde sa fie,decât sub Zayn.Norocul meu.
-Da-te la o parte,ii spun pe un ton serios.
-Nu,spune și zâmbește.
-Fie,comentez eu și dau din umeri.
Îl iau de mâna și îl trag cu toată puterea mea,dar nu se mișca.
-Zayn,da-te!ma răstesc la el.
-Ce vrei?
-Telefonul,care e sub tine!
Îl ia și mi-l da.
-Multumesc ,mormai eu și plec.
Deschid telefon și intru pe instagram.Aveam 3 mesaje.17 de la Jasmine,2 menționări in povesti,și 4 de la Nate.Ce dracu?
O sun pe Jasmine pentru ca îmi era prea lene sa citesc.
-Jasmine!spun fericita când văd ca a răspuns.
-Ești bine?ma intreaba pe un ton trist.
-Da,de ce nu as fi?raspund și rad.
-Deci nu ai intrat pe conversație?
-De asta te-am sunat,despre ce e vorba?
-Promiți ca stai calma și nu te superi?
-Jasmine ma sperii,spun și ma așez pe pat.
-Se pare ca cineva a filmat ce s-a întâmplat la petrecere,bătaia dintre tine și Maria,și toate apropierile dintr tine și Nate,spune firav.
-Ce?ma răstesc eu.Cine?
-Uitate cine te-a menționat in povesti,spune și ii închid.
Intru repede la menționări.Maria!Doar afurisita aia putea!Intru și văd in ce m-a menționat.O poza cu toți in cercul de la sticluța,și videoclipul cu mine și Nate de la sticluța.
Oftez zgomotos și îmi dau o palma imaginara.Trebuie sa ii spun lui Zayn,sau nu.Mai bine nu.
Deschid acum și mesajele de la Nate.
@NateM
Acum am văzut videoclipurile
Chiar nu știam ca idioata a filmat
Dacă vrei ne vedem sa mergem sa vorbim cu ea sa le șteargă
Ce zici?
@EmilyR:
Acum am văzut mesajul.
Da,cel mai bine așa e.Raspund și închid telefonul.Ce fac?Ce ii spun lui Zayn?Ma temeam sa nu facă el aceleași greșeli și uite ca le-am făcut eu.
Aud o nontificare de la instagram și intru repede.Era Nate.La ora 15:00?
Da,ne vedem la cafeneaua sc.Vede mesajele.Ma duc in camera sa îmi aleg niște haine.Aleg un tricou alb simplu și niște pantaloni vișini din piele.Bag partea din fata a tricoului in pantaloni.Îmi iau niște adidasi albi.Îmi pieptăn parul și îl las desfăcut.Îmi dau cu puțin rimel și fug.
Cobor scările repede.Zayn părea destul de focusat pe ce scria pe telefon.Îl ignor și ma duc la bucătărie.Beau puțin apa.Ma îndrept pe usa și atunci aud:
-Unde pleci?
-Ma duc sa ma plimb,spun nepasand ce crede.
Ies pe usa și ma duc spre cafeneaua de lângă școala.Îl aștept acolo la o masa pe Nate.Ma face sa tresar un claxon de masina.Ma uit mai atenta și era Nate.Ma duc la el și urc in fata,pe locul din dreapta.
-Buna,ma saluta și ma ia in brate.
-Haide peste nenorocita,spun suparata.
Pornește masina cu viteza,lipindu-ma de scaun.
Ajungem in fata casei.Era o casa mare.Se vedea ca e răsfățata.Ma duc cu Nate la usa ei.Nate ciocane de 2 ori.Se uita la mine și vedea ca eram plină de emoții.
-Calmează-te,îmi spune și ma bate pe spate.
Usa se deschide.Maria a făcut ochii mari.
-Ce căutați aici?ne intreaba nervoasa.
-Am venit sa vorbim,răspunde Nate serios.
-Da,confirm eu.
-Despre?
Simteam cum o vena de pe gât mai avea puțin și exploda.
-Despre videoclipuri,ii răspunde Nate.
-Intrați,spune și își da ochii peste cap.
Ne conduce pana in sufragerie.Ea se aseaza pe canapeaua crem care se asorta cu,culoarea pereților,iar eu și Nate pe cele doua fotolii.
-Spuneti,ne vorbește Maria in sictir.
-Voiam sa te rugam sa-
-Șterge videoclipurile,i-o tai eu lui Nate.
-De ce as face asta?Ce îmi dați in schimb?
-O întâlnire cu mine,se baga repede Nate.
-Bine,accepta Maria.Dacă o sa fii împreuna cu mine pentru o săptămâna,nu mai scot niciun cuvânt despre petrecere.
-Nate,nu ești ne-
-Bine,accepta Nate cu ușurintă.
-Perfect!spune și se ridica in picioare fericita.Incepem de mâine.
-Minunat,adaugă Nate cu un zâmbet forțat pe fata.
-Acum plecați,spune și ne duce la usa.
Ieșim din casa diavolului.Și îl intreb eu pe Nate:
-De ce ai acceptat?
-De ce nu?raspunde cu o întrebare.Ai zis ca nu vrei sa se mai știe nimic,așa ca zis și făcut!spune și îmi zâmbește.
-Nate,zâmbesc și îl strâng in brate.Multumesc!Iti multumesc enorm!
-Ok,acum gata ca am iubita,îmi spune și incepem sa radem amândoi.
Ne apropiem de masina sa.Deschide usa.
-Te las undeva?ma intreaba și intra in masina.
-Da,spun și urc.Du-ma acasă,spun.
Bagă cheile in contact și o calcă.Drumul nu a fost lung.Constat ca Maria nu sta foarte departe de mine.Oprește masina in fata casei.
-Pana aici ai plătit,spune și rade.
-Mersi,adaug și îl sărut pe obraz.
Cobor din masina și fac cu mâna când văd ca pleacă din fata casei.
Privesc casa.Nimic nu s-a schimbat.Ma duc la usa.Ciocan și văd ca nu răspunde nimeni.Zâmbesc când apăs pe clanța și văd ca usa nu era încuiată.Intru și toate obiectele,canapeaua,scaunele,masa,erau înfășurate in plastic.
Urc scările,atingând balustrada.Îmi aduc aminte de toate momentele petrecute cu mama in casa.Ajung in fata ușii camerei mele.O împing ușor.In camera mea era totul intact,așa cum l-am lăsat.Ma uit prin camera și îmi văd laptopul.Casa încă nu era pusă la vânzare.Puteam sa o vând și sa strâng bani de apartament.In laptop aveam deja poze cu casa,așa ca le folosesc pentru anunțul de vânzare.Apăs butonul "Gata" iar anunțul era activ.Acum trebuia sa mai astept sa cumpere cineva.
Tresar când primesc un mesaj.Deschid telefonul iar in bara apare:
"Unde dracu ești,Emily?" de la Zayn.
"Ce îți pasa tie?" trimis.
Bag telefonul înapoi in buzunar.Iau geanta cu tot cu laptop.Ies din casa,lasănd totul așa cum era.O iau pe jos pana acasă.
***
Ajung.Deschid usa.Las geanta cu laptop la cuier.Ma duc spre scări sa urc in camera mea,dar Zayn apare in capătul scărilor,coborând.Se încruntă când ma vede și își mărește pasul.
-Unde mama dracu ai fost?se rasteste la mine.
-De parca ți-ar pasa,ma răstesc și eu și dau sa trec pe lângă el dar ma apuca de mâna.
Ma trage in fata lui.Gem de durere.
-Emily,ce dracu e cu tine?
-Cu mine?Ce e cu tine?Te rastesti la mine fără motiv,ești supărat pe mine ,fără motiv,spun și accentuez "fără motiv".
-Fără motiv?Te-ai făcut varza la petrecere.
-Pentru ca sunt o adolescenta!ma răstesc eu.Nu sunt Beth sa stau cu pisicile in casa pana mor.
-Nu o adaugă pe Beth,se încruntă el.
-De ce?Iti rănesc sentimentele?A și ca sa nu mai zic ca nici pana acum nu am aflat ce dracu ați făcut când v-ați întâlnit!
-Em-
-Nu!Fara Em,i-o tai eu.Spune-mi Zayn,și scap din strânsoarea lui,spune-mi ce ați făcut.
Se uita la mine nervos.
-Și tot eu te dezamăgesc,spun si plec,lovindu-l in umăr.
Urc rapid scările și ma duc in așa zisa camera a mea.Trebuie sa plec din casa lui.M-am saturat de toate dramele lui.Și uite ca am avut dreptat e când am zis ca o sa ne despartim,iar.Șiroaiele de lacrimi curgeau pe fata mea fără oprire.Ce dracu s-a întâmplat atât de rău încât nu vrea sa zică?Aud un ciocănit la usa.
-Da?raspund și îmi șterg rapid lacrimile.
-Em,spune Zayn intrând in camera.
-Ce vrei?
-Nu vreau sa îți zic ce s-a întâmplat pentru ca o sa te doară,îmi spune și îmi pune mâna pe obraji dar ii dau mâna la o parte.
-Nu mai am încredere in tine,adaug și ma uit in ochii lui.
Se încruntă și ma ia in brate.Ma sprijin de pieptul sau dând drumul la lacrimi.Ma săruta pe frunte și ma strânge mai tare la pieptul sau.Ma opresc și ma uit la el.
-Zayn-
-Sh,spune și ma săruta.
Raspund la sărut.
-Promite-mi ca nu o sa te mai comporti așa,ii spun rupând sărutul.
-Promit,spune și își lipește fruntea de a mea.
Urăsc când facem așa.Ne certam iar după ne împăcăm.Nu știu ce m-aș face fără el.
-Am vândut casa,rup tăcerea.
-Ce?De ce?intreaba și ia spațiu pentru a ma privi in ochi.
-Pentru ca vreau un apartament,raspund.
Nu spune nimic.
-Mai bine ai vinde apartamentul si cu banii aceia te-ai duce la o facultate,spune.
-O sa ma gândesc și la asta.Chiar o sa ma duc la "târgul universităților" de săptămâna viitoare.
Ma săruta pe frunte și zâmbește dulce.Târgul universității este un eveniment organizat de școala unde universitățile din apropiere sau cele din Usa trimit câteva persoane ca sa ajute elevii care doresc sa meargă la o universitate.
-Haide sa te duc undeva,spune.
-Unde?
-Surpriza,rade și ma trage de mâna pentru a ieși din casa.
Ne ducem in garaj și urcam in masina.Iese din garaj și o ia la goana.
Îmi mut privirea pe geam.Afara se întunecase.NewYorkul era minunat pe timp de noapte.Luminile clădirilor înalte făceau strada sa para din basme.
Zayn oprește masina și o parchează.Cobor si ma uit împrejur.Eram undeva aproape de pod.Vine la mine și ma ia de mâna.
-Hai,spune și ma trage după el.
O luam pe o cărare îngusta.Ajungem undeva aproape de pod.Am rămas cu ochii mari.De acolo se vedea New Yorkul,plin de lumini.
Eram lângă apa.Un perete mic ne despărțea.Ma întorc către el și spun:
-Zayn,e minunat!
-Aici veneam când ma simteam singur,adaugă el.Cu nimeni nu am venit aici.
Îl sorbeam din priviri.Era destul de frig afara așa ca tremuram.E martie,la ce ma așteptăm.
Ma lipesc de el.Ma ia de talie.Îmi săruta tâmpla,iar după își lipește obrazul de fata mea,bucurându-se de vedere.
-Ma bucur ca sunt aici cu tine,ii șoptesc și ma întorc cu fata la el.
-Și eu,spune și ma săruta.
Îmi pun mâinile in jurul gâtului sau.Era momentul perfect.Chiar dacă era ultima oară când îl aveam lângă mine sau probabil urma sa îl am pentru totdeauna,nu conta.Cât timp era acum lângă mine,viitorul nu mai conta.Gataaa!Acest capitol a fost foarte ✨wow✨.Sper ca va place și nu uitati da aruncați o privire și peste "Alegerea",o carte inceputa recent.
CITEȘTI
Profu' de istorie
Teen FictionEmily Roidlles,o fata de 18 ani care a început ultimul an la liceu.Clasa a XII ii va aduce multe surprize.Afla ca profesorul de istorie se schimbă.Zayn Malik,un barbat de 24 ani,incepe sa predea la liceu.Zayn si Emily nu se înțeleg,sau oare acesta e...