-Zayn,te-am rugat sa nu te bagi! spun și ma uit la el.
-Degeaba încerci sa ai control asupra ei,continua Zayn.Poate crezi ca e a ta,dar e a mea.
-Dovedește,spune Luke și își încordează mușchii.
-Terminați!ma răstesc la amândoi.Nu sunt nici a ta,arat către Zayn,nici a ta,arat către Luke.Nu sunt mașinuța voastră de jucărie din parc,continui. Maturizati-va!ma răstesc la amândoi.
Se face liniște.
-Luke,cred ca e timpul sa pleci ,spun și ii arat usa .
Îl conduc pana afara.Ma întorc in casa.
-Ce dracu a fost asta? țip la Zayn.
-Omul asta ma enervează și-
-Și ce legătura am eu ?E relația mea,Zayn!Nu cred ca m-am răstit vreodată la Beth,chiar dacă as face-o zilnic!Va purtați ca doi copii !
-Tot eu? Am vrut doar sa ii arat ca nu deține controlul asupra ta,spune calm.
-Oh,și tu îl deții? ma uit la el .
Se lasă liniște.
-Știi ce?rupe Zayn tăcerea și își umple un pahar cu vin.M-am saturat sa îți ascund asta mereu,spune și ia o gura din vin.
Ma duc la el și îmi pun și eu un pahar cu vin.
-Uimeste-ma,spun și oftez.
-Emily,zice și îmi ia capul in palme.
Nu mai îmi simteam picioarele.Flutirasii și-au făcut apariția.Simteam cum dădeau o petrecere.
-Em,te iubesc ,spune și își lipește buzele de ale mele.
Raspund la sărut.Îmi pun mâinile in jurul gâtului sau.Simteam cum mâinile lui coboară pe fundul meu.Parca era un vis.Rupem sărutul.
-Și eu,ii șoptesc și îmi sprijin capul de pieptul sau.
Am stat așa vreo 15 minute.Un ciocănit ne deranjează.
Ma duc repede la usa și deschid.Ew,Beth.
-Buna!spune și arunca o privire prin casa.
-Ce vrei? rasound in sictir.
-Pe Zayn,zice și se uita in ochii mei.
Îmi dau ochii peste cap și o primesc in casa.
-Beth!incearca Zayn sa para fericit.
-Va las,spun și zâmbesc forțat.
-Rămâi,spune Zayn încet.
-De ce? intreaba Beth iritată.De aia are camera ei ,Zayn,spune și își pune mâinile in jurul gâtului sau.
Zayn ii da mâinile la o parte.Oftam încet.
-Trebuie sa vorbim,se uita Zayn in ochii ei.
-Ce s-a întâmplat ?se îngrijorează Beth.
Zayn se uita la mine.Ma îngrijorează privirea aia.
-Beth,si lasă o pauza,ne despartim,termina Zayn și ia paharul și o conduce spre usa .
-Din cauza mucoasei asteia?intreaba ea revoltata.
-Vezi cum vorbești,spun și ii arunc o privire tăioasă.
-Altfel ce?spune și vine spre mine.
-Ieși,ii spun și ii arat ieșire .
Iese și tranteste usa.
Zayn oftează și scutura din cap.
-Bine ca ai scăpat de scorpie ,spun și dau sa plec in camera.
Ma trage de mâna și ma lipește de pieptul lui.Îl strâng tare in brate.Asta era momentul in care simteam ca nu mai am nevoie de nimic.Îl am doar pe el.Golul din inima mea era plin când era el lângă mine.
Îmi da drumul și ma săruta pe frunte.Urcam scările și ne despartim.Fiecafe se duce in camera lui.Imi fac un dus rapid.Ma așez in pat și ma pun la somn.-Trezirea!spune o voce care îmi întrerupe somnul.
-Bine,spun și oftez.
Era Zayn,in niște pantaloni negrii ,fără tricou.
-Haide,trebuie sa mâncam,spune și vine spre pat.
-N-am chef,spun și îmi pun palmele pe fata.
Rade și sare lângă mine in pat.Ma pun pe o parte iar el ma înconjoară de la spate.Îmi săruta gâtul,făcându-ma sa schitez câte un zâmbet pe fata.
-Termina!spun și chicotesc.
-De ce?continua sa ma sărute pe gât.
-Zayn,spun încet.
Simt cum deodată îmi suge pielea gâtului.Era atât de dureros dar și plăcut.După ce termina ma pupa pe obraz.
Se ridica din pat și coboară scările.Tipa de jos ca ma așteaptă la masa.Oftez zgomotos și ma ridic din pat.Ma duc la baie sa ma spal pe fata.Ma uit in oglinda și observ o ditamai pata pe gât, unde m-a "pupat" Zayn.
-Fir-ar!spun și cobor repede scările.
Ajung in bucătărie și bag repede o lingurița in congelator.
-Ce vrei sa faci cu lingurița? rade el.
-Sa scap de asta!spun și ii arat hickeyul.
Rade și se ridica de la masa.Vine la mine și ma ia in brate.
-Poți sa îți ceri măcar scuze,rad eu.
-Mda,nu prea cred ,răspunde și rade.
Îl împing in joaca.Îmi iau bolul din dulap.Îmi pun laptele iar după cerealele.Ma așez lângă Zayn,la masa. Mănânc repede cerealele.
-Și,cum crezi ca o sa reacționeze Beth azi?intreb.
-Cum crezi ca o sa reacționeze Luke?
-Eu te-am întrebat prima,spun și scot lingurița din congelator.
Pun lingurița pe hickey.
-Trebuie sa ma pregătesc,spune și ma săruta pe obraz.
Pleacă sus.După 10 minute ,iau lingurița de la gât.Hickeyul era tot acolo.Urc sus,in camera.Îmi iau un tricou scurt alb și niște blugi mom fit albaștrii. In picioare îmi iau niște Nike Af1 albi.Îmi pieptăn parul și îl las pe spate, desfăcut.Îmi dau cu puțin concealer,rimel,highlighter și gata. Îmi pun caietele in geanta și după mi-o pun pe umăr.
CITEȘTI
Profu' de istorie
Teen FictionEmily Roidlles,o fata de 18 ani care a început ultimul an la liceu.Clasa a XII ii va aduce multe surprize.Afla ca profesorul de istorie se schimbă.Zayn Malik,un barbat de 24 ani,incepe sa predea la liceu.Zayn si Emily nu se înțeleg,sau oare acesta e...