Jasmine ma duce la dulap .Imi alege o eșarfa roșie pe care mi o pun in jurul corpului și o fusta roșie care se asortează cu eșarfa . Parul îl las pe spate . Jasmine se îmbracă cu un top alb cu niște dungi mov , iar pantaloni sunt la fel ca topul.
Ne dam cu rimel și tuș .
-Gata sa îl lași pe Zayn masca ? ma intreaba Jasmin .
-Cred ,spun .
Ieșim din camera . Priveam de la balustrada ce petrecere era .Luke,Beth ,Adam și Zayn stăteau in colțul camerei discutand . Luke și Zayn ma văd cum cobor pe scări . Ajung jos și ma vede toată lumea . Jasmine ma ia și ma duce fix la Luke și la ceilalți .
-Profu ! Gata de distracție ? îl intreaba Jasmine pe Luke .
-Normal ,spune Luke și se duce sa danseze cu Jasmine .
-Adam ? îl intreb și el ma ia de talie .
Ne ducem la bar
-Îți dau ceva ? ma intreaba Adam.
-Am eu , spun și chicotesc .
Scot din geanta o sticluța in care se afla vodka.
-Emilly!spune Adam și se încruntă .
-Sh,spun și deschid dopul.
Beau o gura mică și ma strâmb .El își ia un suc de portocale și se pune lângă mine pe scaun .Ma întorc cu fata spre canapele unde Zayn și Beth stăteau .
-Zayn și Beth ?Cine se aștepta ? spune și bea din suc .
-Chiar așa ,cine se aștepta ,spun și ma uit la ei.
Zayn ii șoptește ceva la ureche și chicoteste .Ma incrunt și mai iau o gura din sticla mea.
-Mai ușor ,spune Adam și îmi pune mâna pe spate .
-Cui ii pasa ce fac ? îl iau peste picior și beau .
-Gata , spune și îmi ia sticla de la gura.
-Bine ! spun și oftez .Ma duc pana la baie .
Ma ridic și îmi așez parul pe spate . Ma duc la baia fetelor .
Ies și îl văd pe Zayn singur .Ma duc la el .
-O,domnul de istorie ! Ne predați miercuri despre istoria dumneavoastră cu doamna asistenta ? intreb și chicotesc .Sau îți face anestezie ,ma uit in ochii lui .
-Emilly , te rog haide sa discutam,spune și se apropie de mine .
-Spațiu ,spun și ma dau un pas mai in spate .Ce sa vorbim ? intreb și dau din umeri .
-Despre noi .
-Ok hai , spun și îl urmez pana in camera lui .
Intru .Ma uit in camera .Când vrea sa zică ceva , primește un telefon .
-Revin , spune și se duce pe balcon sa vorbească .
Ma uit prin camera.Ma întind pe pat . Ma întorc pe burta și ma uit sub pat.Un cercel îmi atrage atenția .Il iau in mâna .Ma uit la el atenta .Nu era al meu .Ce cercei poarta Beth , cam vulgari .
-Așa , spune și intra in camera . Nu știu ce crezi dar -
Arunc cu cercelul in el și îl prinde .
-Minte ma frumos , spun și rad .Mi am explicat singura .Zayn, te ai culcat cu ea ?
-Da ! spune și se rasteste . Ce e rău in asta ?
-Poftim ? ma răstesc și ma duc in fata lui . Cum adică ? Erai împreuna cu mine și te culcai cu ea ,ma răstesc la el .
-Nu era prima oară ,spune tăcut .
-Se îți pui cercelul ăla ,îți sta bine cu roz , spun și ies din camera .
Ma duc la baie . Ma duc intr o cabina și ma așez pe jos .Scot sticla de vodka și beau . Peste câteva minute ,o termin .Ies din cabina și arunc sticla la veceu .De abia ma țineam pe picioare .
Ma duc la canapele ,unde era Luke și Zayn .
-Haide ! spune Luke și ma ridica .
-Unde ?
-Sa ne plimbam , spune și ma ia de talie .
-Vin și eu cu Beth , spune Zayn nervos .
-Ok,spune Luke și îmi șoptește la ureche ca ei știu de relația noastră .
Minunat .
Ieșim din cabana .Luke ma ia de mâna , iar Beth de mâna pe Zayn .Nu o sa mi se facă rău deloc excursia asta .Mai bine nu o văd .
Mergem ce mergem și ajungem in pădure la un loc cu paturi .Erau și niște lumini care făceau locul sa fie romantic .Nu voiam sa ma mint singura ,dar acolo preferam sa fiu cu Zayn .
-De ce nu am mai fost aici pana acum ? intreb și ma uit la Luke .
-E o zona destinată profesorilor ,spune și ma ia de talie și ma lipește de el .
Ii sinteam parfumul.Simteam cum fluturașii își făceau apariția .
-Și ,Emilly , care e treaba cu tine ?spune Beth și pufneste .Esti o fire cam violenta .
Îți arat eu ce violenta sunt .
-Pardon ? spun și rad .
-Văd cum te agiti mereu , trebuie sa iei niște medicamente , spune și îmi zâmbește .
-Nu prea am nevoie , spun și strâmb din nas .
Se lasă tăcerea .Luke se întinde pe pătura ,la fel fac și eu .Imi pun mâna pe pieptul lui .
Zayn se uita la noi .O trage pe Beth peste el și o săruta .Isi pune mâinile pe coapsele ei , ea având mâinile pe gâtul lui .
Simteam cum ma apuca toți dracii .Eram geloasa . Luke ma ia și ma pune pe alta pătura ,lăsându i pe Zayn și Beth sa se sărute .
Ne întindem pe pătura ,de data asta eu find peste el . Trăgeam cu ochiul la Zayn .Eram la 2 metrii distanță .Beth ii da tricoul jos ,el făcând la fel .
-O sa și-o tragă aici ? ii șoptesc la ureche lui Luke .
-De parca ar fii prima oară ,pufneste.
Înghit in sec .Deci nu era prima oară .
-Știi , ești frumoasa , spune Luke și îmi zâmbește .
-Adică ? spun și rad . Eram urâta pana acum ? intreb și pufnesc .
-Puțin , spune și rade .
Îl lovesc și el mârâie . Ador când îl văd supărat . Doamne e superb .Dar acum era timpul sa trag cu ochiul .Dar parca când o vedeam pe Beth , mai bine îmi scoteam ochii .Era in sutien , iar el in boxeri.Luke se ridica și trage un fel de cortina . Fir-ar .
-Nu le e jena ? intreb .
-Nu prea au de ce ,spune Luke . Se iubesc ,spune .
Pe mine m a iubit prima .Asta a durut . Ma simteam ca ultima panarama .
Eram in poala lui Luke .Ma ia de fund și ma săruta . Ii iau capul in mâini și îl sărut lung .
-Te iubesc , îmi spune încet .
Nu știam ce sa fac .Nu știam dacă îl iubesc .
-Și eu ,mint .
Încercam sa ignoram gemetele lui Beth .Durea enorm .Treceau toate amintirile cu Zayn prin fata ochilor .
-Și , ce pregătești pentru viitor ? ma scoate din transă Luke .
-Pai , vreau sa îmi găsesc o cariera și de restul ma ocup mai târziu .
-Interesant , eu vreau sa îmi găsesc sufletul pereche ,spune .
-Poate l ai găsit deja ,spun și chicotesc .
-Sper ,spune și ma săruta.
Ma ia de talie.Ma pune pe patura.Era peste mine .Nu știam ce simt , dar senzația era plăcută .
Zayn și Beth ne intrerup dând cortina .
-Gata ,spune Zayn și o ia de mijloc pe Beth și încep sa chicoteasca amândoi .
-Noi rămânem ,spune Luke și ma săruta pe gât .
Zayn își încordează maxilarul .
-Nu,spune .Haide in casa !spune nervos .
-Nu mergem !spun .
-Bă da ! Nu stau sa aud cum colegii o sa audă ca v ați sărutat aici !
-Dar de tine pot ? spun și ridic o sprânceană .
-Emilly ,spune încet .
-Pa,spun și îl sărut pe Luke .
Zayn pleacă nervos , iar Beth fugea după el sa îl calmeze .Luke ma săruta dar telefonul ne întrerupe .
-Du te tu in fata ,spune uitându se la numele de pe ecran .
-Ok,spun nepăsătoare .
Ma duc in fata cabanei ,pe banca.Maria se aseaza lângă mine .
-Ce seara plăcută ,spune și se uita in fata.
-Ce vrei ? intreb și ma uit la ea .
-Voiam sa îți zic ca îmi cer scuze , am observat ca Zayn nu îmi merita atenția ,spune și ma atinge pe spate.
Îmi dau ochii peste cap și ma ridic .Intru in încăpere .Jasmine era cu Louis și vorbeau.Mi a ajuns pe ziua de azi . Urc scările și observ niște scări in capătul etajului .Urc pe ele .Ajung undeva in pod.Ies pe usa care face lumina in pod .Era o mică terasa sus . Ma așez pe canapea .Imi atrage atenția un mic pachet de țigări Camel. Înăuntru era și o bricheta .Scot o țigara si o aprind . Trag in piept .Sinteam cum ma ustura așa ca am tușit repede .
-Suparata ? intreaba un băiat care se aseaza pe canapeaua din fata mea.
-Nu , spun și ascund repede țigara .
-E pachetul meu ,spune și ia pachetul .Numele tău e ?
-Emilly ,spun încet .Al tău ?
-Joey,spune și ma fixează cu ochii.Ce cauți aici ?
-Nu știam ca ți ai luat terasa ,spun și îmi dau ochii peste cap .
-Nu,doar ca ești prima care vine aici ,spune .
-Câte zile mai avem ?
-Maine și gata , spune oftând .
După ce ajung in camera , îmi fac un dus și ma bag la somn .
CITEȘTI
Profu' de istorie
Teen FictionEmily Roidlles,o fata de 18 ani care a început ultimul an la liceu.Clasa a XII ii va aduce multe surprize.Afla ca profesorul de istorie se schimbă.Zayn Malik,un barbat de 24 ani,incepe sa predea la liceu.Zayn si Emily nu se înțeleg,sau oare acesta e...