#6

521 16 0
                                    

     VACANTA DE IARNA

Ma trezesc zambind. Il vad pe Den langa mine . Ma urc peste el si incep sa il gadil . El se trezeste si ma tranteste in pat .

-Neata ! ii spun eu .
-De cate ori ti am zis sa nu ma mai gadili ? spune el furios dar odata si amuzat .

Ma duc si il sarut . Den s a mutat la mine pana isi găsește un apartament in zona . Sper sa il gaseasca destul de greu .

Coboram in fuga scările sa ajungem jos . Mama a pregatit clatite. Ea se intelege cu Den foarte bine .

Mai sunt 5 zile pana la Craciun . De Zayn nu mai stiu nimic .Ma gandesc cateodata la el , dar incep sa plang .

-Ce vrei a facem azi , bubu ? imi spune Den . Asa ma alinta el .

-Mpaii, ma gandeam sa stam acasa , doar noi doi, spun eu punand accent pe noi doi .

O privesc pe mama.

-Eu voi pleca la matusa Kim azi , ma intorc maine !

-Multumim ! spun eu si ma duc sa o iau in brate .

-Dar sa nu faceti prostii !

Ma uit la Den, iar dupa la mama ,cu un zambet malefic pe fata .

-Te iubesc , mami!ii spun iar ea urca repede si isi face bagajul .

Ma uit repde pe telefon . 300 apeluri de la Zayn si 156 mesaje . Blochez telefonul si ma uit la Den .

Ma duc si imi pun mainile in jurul gatului sau . El zambeste iar gropitele lui ma fac sa lesin . Il sarut . Mama ne oprește deoarece trebuia sa plece . Ne luam la revedere .

-Sa stii ca eu te iubesc ! imi spune Den zambind .

-Ba eu mai mult !

Ma duc la el si il strang tare in brate , iar el isi pune mainile in jurul mijlocului meu .

După ce facem floricile,ne asezam si dam drumul la un film .

Cineva ciocane la usa . Ma ridic repede din pat si ma duc sa deschid usa . Zambetul dispare, iar ochii mi se umplu de lacrimi . Imi pun mainile in sold .

-Zayn ? Ce cauti aici ?

-Te rog asculta ma ! spune si ma apuca de mana ,dar eu ma retrag .

-Spune ! ma rastesc eu la el .

Den vine si el .

-Ce cauta el aici ? intreaba Den ,încleștandu si maxilarul.

Ma uit la Den si il apuc de mana .Zayn vede gestul si isi inclesteaza si maxilarul.

-Spune ! ma rastesc eu la Zayn .

-Voiam sa vorbim doar noi doi .

-Imi pare  rau dar -

-Lasa ca am vazut cu cine m ai inlocuit , felicitari ,Emily , te ai intrecut pe tine insati ! spune el dezamagit , se urca in masina si pleaca .

Pe partea cealalta a strazi privea Adam .

-Ce e ? ii spun eu , cu lacrimile in ochi .

Isi da ochii peste cap ,si intra in casa .
Fug pe scari ,ducandu ma spre dormitor .

Intru in camera si trantesc usa . Ma asez in mijlocul patului ,cu picioarele la piept . Siroaiele de lacrimi isi dau drumul .

-Emily ! spune Den si ibtra in camera .

-Lasa ma ! spun eu nervoasa .

Nu mai spune nimic.Vine langa mine si ma strange la piept.Eu plangeam in hohote ,fara oprire.Adorm plangand.

Ma trezesc.Unde e Den ?Ma duc si il caut in toata casa. Statea pe veranda și fuma .

-Eu tot nu înțeleg ce s a întâmplat între voi ,spune el .
-Te rog , Den , nu începe .
-Ok Em, nu mai încep nimic . Stinge țigara și intra in casa trântind usa .

Îmi pun mâinile in cap.Intru după Den .

-Den , stai ! ma duc și urc scările după el .

Intru în camera . Se aude dușul pornit . Nici nu stau pe gânduri . Ma dezbrac și intru in baie .Imi dau halatul jos și deschid usa de la cabina de dus .Imi înconjor brațele in jurul lui .

-Uita te la mine , spun eu .

Tot cu spatele sta .Ma pun in fata lui ,sub dus .Ii iau capul in palme și îl sărut. El îmi respinge sărutul . Iese din dus , își pune halatul , și se duce in camera . La fel fac și eu .

-Ce naiba ai ? Ce sunt cu fazele astea ? ma răstesc la el .

Ma ignora total . Ma duc in fata lui .

-Spune ! De ce nu spui nimic ?! spun eu țipând .

Nu scotea niciun sunet . Îl împing in pat. Eu ma duc și ma îmbrac . Îmi iau un top negru , niște pantaloni albaștrii scurți , niște adidași Adidas Superstar albi . Cobor scările și ies pe usa . Nu știu unde ma duc sau ce fac . Ma urc in mașina lui și ma duc la cafenea .Acolo obișnuiam sa ma duc cu Zayn . Dau drumul la muzica și încep sa cant . Telefonul suna încontinuu . Ma uit și resping.

Profu' de istorie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum