Este prima zi de școală,adică sfârșitul vacanței. Incep zilele alea in care trebuie sa te trezesti la ora 8 sau chiar la 7. Noroc ca mai exista weekenduri.
Ceasul suna de vreo două minute , iar eu stau in pat ,uitându ma la tavan . Ma gandesc cine este proful de istorie . Trebuie să mă pregătesc. Trebuie să fiu la scoala la 9:00 , iar acum este 8:30 . Ma duc repede si ma uit in sifonier . Trebuie ceva Elegant. Vad o rochie rosie , mulata. O iau pe mine . Parul meu e lung asa ca il las drept. Imi dau cu rimel .Este deja 8:55 . Imi fac repede ghiozdanul .Nu am apucat sa mănânc nimic .Ies pe usa .
Ajung la scola .E 9:10 .Am întârziat iar prima oră este cu noul nostru profesor . Ma duc repede la etajul 2 unde imi este clasa . Ciocan și intru .
- Buna ziua va rog frumos sa ma iertati !
-Hmm... Nu este nicio problemă! Tu esti-
-Emily !Ma duc la locul meu in banca a treia. Îi salut pe Jasmine si pe Harry .
Proful de istorie este ok.Este bine facut,are parul negru,ochii căprui,iar tenul este de culoare mai închisă. Este înalt. Oare cati ani are ?
-M a scuzați! Am o intrebare ...Cati ani aveti ?
-Cati imi dai ? spune el si chicoteste.
-Eu...Va dau 23 ...spun eu nedumerită.
- Pe aproape ! spune si zâmbește usor.Am 24 .dupa prima oră
- Cum ti se pare ? spune Jasmine.
-Cine?
-Profu' ...
-Ah....ok , raspund eu .Ma duc la sală de sport sa il astept pe Adam . Este prietenul meu cel mai bun,chiar dacă este profesorul meu de sport.
Il vad ca ies din sala copii,asa ca intru .
-Em! Ce faci?
Ma duc si Il strâng în brațe foarte tare .
- Bine! Am avut prima oră istorie,Ma gândeam sa plecam acasa împreună?!
- Da!Este o idee foarte buna ,stai sa imi strâng lucrurile iar dupa ple-Din spatele meu apare Zayn , pardon , profesorul de istorie.
-Ma scuzați ca va deranjez ! Sunteti prieteni ?
- Da...suntem,raspund eu oftand.
- Nu este prea mare pentru tine ?
- Nu, nu este, raspund eu simtindu ma încolțita.
-Vreo problema Zayn ? intreaba Adam inclestandu si maxilarul .
- Nu...doar am trecut prin zona .
-Acum poti sa pleci ,spune Adam pregătind sa il lovească.Il strâng de mana pe Adam . Zayn a văzut asta ,uitându se nervos la mana mea .
-Atingerile astea între profesor si elev sunt interzise ,sper ca stiti !
-S-a terminat programul, asa ca atingerile astea între prieteni sunt permise ! raspund eu nervoasă . Asa ca va rog sa plecati !
-Domnisoara Roidlles, tonul !
- Ce ton !Vorbesc normal !spun eu aproape tipand la el .
-Zayn,pleaca ! tipa Adam la el .Zayn pleaca nervos .Il iau in brate pe Adam si ii spun sa se calmeze . Il strâng tare la piept de parcă ar fi fugit.
Plecăm spre casă . Ne ducem in parcarea școlii unde Adam își parchează mașina zilnic. Adam urcă nervos in masina .Își pune centura .Ma urc dupa el in masina . Îi iau bărbia în palme si Il sărut pe frunte . Atunci se aude un "Click" .Ne uităm în jurul nostru ,dar nu vedem nimic .
- Hai sa plecam !Ma simt înconjurată ... ,spun eu nervoasă .
Ajungem acasa la mine . Își parchează mașina în fața casei . Il rog sa intre sa bem un ceai . Il iau de mana si ne îndreptăm spre aleea din fața casei .Atunci iar se aude un "Click" .Parca cineva ne făcea poze . Adam ma strânge la pieptul sau tare. Ne ducem cu pas grabit spre casă. Intrăm în casa si chiar atunci se aude un "Click" .
-Adam ,hai sa urcam sus in dormitor ...sa vedem Cine face poze .
- Nu ne face nimeni nimic . Este doar in capul nostru.Mama vine si ne salută. Ne a facut clătite. Ma asez cu Adam la masa , si începem să mâncăm .
- Cine este Zayn ?intreb eu .
-Profesorul de istorie.
- Nu prea te înțelegi cu el ,din cate observ ,spun eu repede mâncănd clătita.
- Nu suport cand se ia Cineva de tine ...stii asta .
-De asta te iubesc eu , spun si Il pup pe obraz.Adam a plecat . Ma duc sa imi iau pijamale iar dupa sa ma pun la somn. A fost o zi grea .
03:15
Telefonul bazaie. Ma trezesc si Il deschid .Hmm ...mesaj de la număr anonim . Cand deschid conversatia sunt niste poze cu mine si , si ADAM . Ma apuca tremurul. Stiam eu ca cineva ne făcea poze ....dar Cine? Trag draperiile. Ii trimit si lui Adam pozele.
Nu răspunde. Clar doarme .
Intreb cine este ...dar nu raspunde . Trebuie să fim cu ochii in patru .Cred ca e Zayn . El nu se intelege bine cu Adam. Dar nu inteleg ,de ce ar face asta? Închid telefonul si ma bag din nou la somn .O sa fie un an greu.
multumesc mult ca ati citit primul capitol . Sper ca va place si ca o sa va doriti sa o continuati . 😍
#820cuv💘Personajele :
• Emily Roidlles - Kylie Jenner
•Zayn Malik(profu') -Zayn Malik
•Adam James (prietenul) -Cole Sprouse
•Jasmine - Shay Mitchell
•Harry-Harry Styles
CITEȘTI
Profu' de istorie
Ficção AdolescenteEmily Roidlles,o fata de 18 ani care a început ultimul an la liceu.Clasa a XII ii va aduce multe surprize.Afla ca profesorul de istorie se schimbă.Zayn Malik,un barbat de 24 ani,incepe sa predea la liceu.Zayn si Emily nu se înțeleg,sau oare acesta e...