|1|

137 51 7
                                    

Parmaklarım bilmem kaçıncı kez numaraların üzerinde dolaştı. 'Numara 95' olarak kaydettiğim numaranın hemen ardından whatsapp'a girip numaranın kullanılıp kullanılmadığına baktım.

Tabi ki de gıdığını göstererek fotoğraf(!) çekmiş bir amca görmeyi beklemiyordum.

"Hahahahahahahha buna yaz sen en iyisi hahahahahha!" kulağımın dibinde bağıran ikizim Elisa'yı sertçe ittirdim. Hayvan yataktan yere, götünün üzerine düşmüştü. Ama salak hâlâ andırıyordu. "Ya bir git başımdan, hayvanat!"

Yaklaşık iki saattir, abartmıyorum gerçekten iki saattir o çok sevdiğim uygulama olan wattpad'de ki texting kitaplarını okumam üzerine bulaşacak birini bulmak adına yeni bir hat alıp rastgele numaraları deniyordum.

Çoğu bağcılar kekosu, fake profil fotoğraflı ergenler ve gıdıklı dayılardı.

Ama wattpad kitaplarında böyle değildi tabii.

Güzel olan ama çirkin olduğunu iddia eden kız, okulun yavşak erkeğine aşık olur. Onunla birkaç günlük bir ilişkisi olmasını istediği için de yeni bir hat alır ve anonim olarak yazar.

Ay bir de kolaylıkla hat almaları yok mu? Nerde bzide o şans.

Anneme birini işleteceğimi, yeni hat istediğimi söyleyince yarım saatlik bir kaç-kovala, döv-bağır showunun ardından annemi ikna etmiştim.

Ne yazık ki iki saattir wattpad'in o yakışıklı erkeklerinden biri karşıma çıkmamıştı. Kesin onalrı çoktan kağan sümüklü kızlarla mesajlaşıyorlar. Hıh, çok da tın!

Zaten amacım gönül işleri değildi. Güzel kızdım ben, bunu asla inkar etmem. İstesem hemen birini bulurum. Ama ben zaten birine sevdalıyım aga.

Yanii anonim olacağım birini aramak tamamen can sıkıntısıydı.

Biliyorum çok boş biriyim.

"Ya bak son bir kez daha denicem. Ve göreceksin çok yakışıklı bir çocuk çıkacak." Elisa, tabi tabi der gibi elini salladı. Ağzını yayarak, "Yav he he." pembe çikolatalı yastığımı yerde sinirimi bozan Elisa'ya fırlattım.

Yastık, yüzüne çarpmış olmasına rağmen hâlâ andırıyordu, at ağızlı!

Derin bir nefes alıp tüm şansımı toplamaya çalıştım.

Sanki şansım tozlarda saklı aq.

Bu sefer ilham gele gele(!) rastgele numaralar tuşladım. Bu sondu, eğer bu sefer de yaşlı dayı çıkarsa kendimi pencereden atardım. 'Numara 96' diye kaydettim 96. Numarayı.

Parmaklarım titreyerek whatsapp tuşuna deydi. "Hadi Bismillah." diye mırıldanıp arama butonuna 'Numara 96' yazdım. Whatsapp'ı vardı. Sıra profil fotoğrafında. "Yoh amına!"

Salak Elisa üzerime atladı. "Kim çıktı lan tanıdık biri mi?" çocuğun profil fotoğrafını Elisa'ya gösterdim. Gözlerini pörtleterek bana baktı. "Dedim! Sana dedim çok yakışıklı biri çıkacak diye!"

Mesaj yerine girdiğimde Elisa elimi tutup beni durdurdu. Ciddi bir şekilde, "Bunu yapmak istediğine emin misin?" tek kaşımı kaldırıp ona dik dik baktım. Fazla ciddi gözüküyor, bu hiç sağlıklı değil. Her an yere yığılıp ölebilir.

"Evet, neden?"

"İyi düşün ikizceğim, bu işin sonunda sevdalanmak vardır." Bir anda eski Elisa olunca büyük bir kahkaha attım. "Geri zekalı! Ben de ciddi bir şey dicem diye bekliyorum. Hem benim sevgilim var unuttun mu? Başkalarına bakmam ben."

"Peki sevgilinin, sevgili olduğunuzdan haberi var mı?" kısa bir süre düşünür gibi yaptım. "Hmm... Sanırım hayır. Neyse oyalama beni de şu wattpad'den çıkmış bad boy'u işleteyim.

Parmaklarım hızlıca klavyenin üzerinde gezindi.

Esila : Az önce otobüsteydim. Arkadan bir kadın" Şu parayı alır mısınız? "dedi. Aldım parayı cebime koydum, ne kadar iyi insanlar var bu dünyada ya :)))

~~~

İlk texting hikayeme başlamış bulunmaktayım. Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)))

Sizi seviyoree♥️

Çikiletalı süt ve çiköfte ile kalın!

Numara 96| Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin