-Ah Doamne!
Spun eu,rasufland usurata.
-Nu mai vreau inca o zi ca aceasta!
-Poftim?Vrei sa spui ca nu ti-a placut petrecerea pe care ti-am organizat-o?
-Nu interpreta lucrurile gresit Jenna!Mi-a placut foarte mult si-ti multumesc pentru tot!Esti cea mai minunata persoana pe care-o cunosc!
-Aww!Te iubesc pufulete!
-Si eu.
Imi asez capul usor pe perna si sting lampa de de-asupra capului meu.
Razele diminetii inunda camera in care visam nestingherita la doi ochi albastrii ce ma priveau intens in lumina lunii.Tresar imediat cand alarma ceasului incepe sa sune,lovindu-ma puternic cu capul de noptiera de langa pat.
-Auuu!Cine naiba a pus noptiera asta aici?
Arunc o privire prim camera dupa Jenna dar nu vad nici o miscare.Ma ridic in capul oaselor si ma uit la un mesaj primit de la ea pe telefonul ce statea la incarcat pe birou.
Draga Cara,a aparut o urgenta la munca si trebuia sa plec cu mult inainte sa te trezesti tu,ne vedem deseara.Te pup
P.S. Ai grija la intalnirea cu acel zeu grec!
-Oh drace!Azi am intalnire!Uitasem complet.
Intru repede la dus si in 10 minute termin intreaga rutina de dimineata.
Arunc o privire ceasului ce statea atarnat de perete si vad ca-m arata ora 11:34.
Trebuie sa ma grabesc.Haide Cara! Ma cert in sinea mea.
Dupa ce-mi iau hainele pe mine,vad numarul lui Stefan pe ecranul telefonului meu.
-Alo?-raspund eu sfioasa,cu un ton rusinat
-Te astept in fata blocului.
-Cobor imediat!
Imi iau geanta pe umar si o iau la fuga pe scari.Fix azi ni s-a stricat liftul!
Dau sa ies afara din cladire,dar ma izbesc puternic de o silueta solida,inalta si bine facuta.
-Auci!Scuza-ti-ma!
-Nu,nu!E vina mea...
-Stefan?!Ce voiai sa faci?
-Nimic doar ca sunt foarte incantat ca iesim sa luam masa.
Nu stiu de ce dar figura aceea serioasa pe care mi-a afisat-o si prima data,nu disparuse inca.
-Mergem domnisoara Evans?
-Cu placere domnule Robinson!
Imi intinde bratul,iar eu mi-l incolacesc pe dupa al sau,indreptandu-ne spre masina.
Nici macar n-am simtit cum a trecut timpul din cauza prezentei lui in preajma mea.
Eram uda din cap pana-n picioare.Respiratia imi era din ce in ce mai rara dar incercam din rasputeri sa-mi ascund emotiile.
-Esti dorabila atunci cand te faci stacojie la fata!
-Este efectul dumneavoastra!
-Te rog,nu vreau sa te simti stanjenita de prezenta mea!
-Prea tarziu...
Isi apleaca privirea spre mine,afisand un mic zambet in coltul gurii.Degetele sale se misca usor pe podoaba mea capilara,jucandu-se cu cateva suvite din parul meu.
Isi apropie usor buzele de ale mele dar ...
-Domnule,am ajuns!
Ne intrerupe soferul sau.
-Multumesc Simon!
Buzele mele tanjesc dupa atingerile lui si simt cum imi pierd puterile cand e in preajma mea.Se da jos primul din masina iar apoi imi deschide intr-un mod galant portiera.
-Dupa dumneavoastra!
Imi cuprinde palma intr-a lui si pasim inauntrul restaurantului.
CITEȘTI
Blestemul
RomanceNiciodata nu m-am despartit de intunericul din mine,pana am descoperit acea mica scanteie ce urma sa aprinda intreagul meu suflet,dand sens universului in care ma aflu. Dar, oare ce se va intampla atunci cand voi realiza ca tot ce am avut pana acum...