Multimedya Ege
(Ecrin'in ağzından)
Dün geceden sonra bu sabah oldukça geç uyanmıştık. Esila uyumamıştı ve onunla sabaha kadar sohbet ettik. Haliyle okula çok geç kalmıştık. Hemen hazırlanıp koşuşturmaya başladık.Kahvaltı yapmadığımız için kafam alak bulaktı. Yolda aramıza Eylül'de katıldı.
''Günaydıın çok geç kaldık.''dedi gelir gelmez. Esila ;
''Aynen öyle''dedi. Telefonuma mesaj gelince çıkarıp kontrol ettim. Kerem...
Gönderen: Kerem
Günaydın sevgiliim nasılsın?
Mesajına karşılık gözlerimi devirdim. Hızla ona geri mesaj attım.
Gönderilen: Kerem
Günaydın canım iyiyim sen? :))
Kendi attığım mesaja da gözlerimi devirdim. Anında cevap vermişti.
Gönderen: Kerem
İdare eder. Seni çok özledim ne zaman buluşuyoruz? Akşam benim evde ??
Iyy aptal! Bu bi bakıma iyi bir haberdi. Bana bağlanıyordu. Bakalım onu beni terk ettiği gibi herkesin önünde terk ettiğimde nasıl hissedecekti? Tabii ki onunla intikam almak için çıkıyordum. Beni herkesin içinde terk edip,rezil etmişti. Okulda bi ara herkes beni konuşuyordu ve bu hiçte iyi bir şey değildi. Sonuçta ben okulun en popüler kızıydım...Hayır egolu değilim!
Gönderilen: Kerem
Aa yok. Bu gece kızlarla işim var (yalan) Ben bizim için bir buluşma yeri ayarlarım merak etme aşkım :*
Mesajı yollayıp telefonu cebime atmamla okula geldiğimizi yeni fark ettim. Bakışlarım ilk olarak okula yeni giren Ege'ye çarptı. Ve kalbimde o hızda çarptı. Kafasını çevirip benimle göz göze gelince;
''Günaydın Ecrin''dedi. Ben cevap vermeden;
''Oo öyle olsun Ege.''Dedi Eylül. Esila katılarak;
''Aynen''dedi. Ege ise mahcup bir şekilde onlara bakarak;
''Size de günaydın kızlar'' dedi. Eylül ile Esila ise 'hıh' yapıp, kol kola girerek önden yürüdüler. Onların bu hallerine gülerken Ege'yle göz göze geldim. Bakışlarımı hızla kaçırdım.
Esila ve Eylül;
Sınıfın önüne kadar gelmiştik bile. Sınıfa girdiğimizde hocanın kızgın bakışlarıyla karşılaştık.
''Oturun!'' diye seslendi. Yerimize oturduğumuzda kitaplarımı çıkarıp ders dinlemeye karar verdim.
***
Biten dört dersin verdiği yorgunluktan kendimi sıraya serdim.
''Bir duyurum var.''duyduğum yabancı sesle kafamı sıradan kaldırdım. Nöbetçi öğrenci sınıfın kapısında dikiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
ChickLitBirbirinden farklı 3 kızın macera, aşk, eğlence, üzüntü, hayat dolu Hayat Hikayesi. Eylül, Esila ve Ecrin beraber, kardeş gibi büyümüş, birbirleri için her şeyi göze almış üç arkadaş. Her birinin farklı yaşantıları, aile sorunları, aşk hayatlarına ş...