BÖLÜM 3

1.5K 67 14
                                    

MULTİMEDYA ECRİN

(Ecrin'in ağzından)

Bahçede yaşanan olaydan sonra Mert, Esila'yı kucağına aldı ve onu revire getirdik. Ege de topu atan çocuklarla tartışma yaşadı. Revir de sorumlu olan kişi sadece bir kişi kalsın diyince Mert'le ben çıktık.Daha sonra Mert lavaboya gitti, bende sınıfa çıktım. Sınıfa girecekken kapıda Ege ile karşılaştım. Oda beni fark edince gülümseyerek;

''Selam ''dedi. Dün tüm sinir bozuculuğuyla karşımda olan Ege, şimdi tüm sevimliliğiyle 'selam'diyordu he? Bunların hepsi beni düşürmek içindi ya da ben çok abartıyordum.

''Kafana saksı mı düştü senin?''dedim. Göz devirdi.

''Sana da iyilik yaramıyor bee''diyip sınıfa girdi. Kapıdan geçerken de beni itekledi. Odun işte!

''Tamam bee, günaydın'' diyip bende arkasından sırama koşturdum. Sırama onun aksine nazik bir şekilde oturdum. Ona döndüğümde bana bakıyordu. Kaşlarımı çattım. Birden sırıttı. Salak bu çocuk harbiden.

''Baksana aslında baştan başlayıp arkadaş olalım ne dersin?''dedi. Şaşırmıştım. Ne diyordu bu? Dalga geçiyor galiba. Beni tehdit eden oydu sonuçta!

''Ne saçmalıyorsun?'' dedim.Bu sefer 'off'ladı.

''Tamam kabul. Özür dilerim. Sınıfa geldiğimde üzerime atlamayan tek kız sendin. Söylediklerim için kusura bakma.'' Şokla söylediklerini dinliyordum. Devam etti; ''Ama bu tokatın intikamını almayacağım anlamına gelmez.''sırıttı sonra da alt dudağını ısırdı. Bakışlarımı dudaklarından gözlerine çıkardım. Bende onun gibi sırıtıp;

''Neden olmasın'' dedim. Anlamayan bakışlarla bakarken;

'' 'Arkadaş olalım mı?' demedin mi?''dedim.

''Güzel. Ben Ege''dedi. Birden kahkaha attım

''O kadar da değil. Ve şu sıraya fazla yayılmasan.''dediklerimden sonra toparlandı. Omzumdan dürtüldüğümde arkamı döndüm.

''Esila nerde lan. Gelmicek mi? Off ya!''beni dürten İrem'di.

''Esila revirde kanka.''kaşlarını çattı.

''Noldu ki?''

''Bayıldı.''dediğimde birden yerinden fırladı.

''Dur be revire sokmuyolar kimseyi. Az sonra gelirler zaten.''

''Hee tamam o zaman.''dedi. Uzun bir sessizlikten sonra bana doğru eğilip kısık sesle;

''Şşş Ecrin yanındakinin sevgilisi felan varmıymış bi sor. Etkilendim ondan.''dedi. Kaşlarını yukarı kaldırıp indirdi. Şokla ona baktım. İrem ve Ege! Bi tuhaf olmuştum şimdi. Hayır be onlar olmaz, olamaz!

''Salak mısın kızım çocuk seni beğencek mi ki?''

''Beni beğenmeyen ölsün.''Yalan yok İrem güzel kız. Acaba Ege'de ondan hoşlanmış mıdır?

''Yok kanka siz olmazsınız.''

''Ne demek olmayız be. Bence yakışırız.''sinirleniyordum git gide.

''Olmaz diyorum. Neden diyorum...çünkü...şey... Ege gaymiş kanka''Ne! Ne dedim ben!

''Ne!''ve İrem'in ona göre 'normal'olan bağırmasıyla sınıftaki herkes bize dönmüştü. Ege de dahil.

''Ne bağırıyosun mal.''dedim. İrem'in şimdi Egeye sormasından korkuyordum çünkü sorardı. Ama o Ege'yi eliyle dürtüp;

''Sen önüne dön be.''dedi. Ege'de anlamsız bakışlar atıp önüne döndü. Bende sırıtarak önüme döndüm. İrem artık Ege'yle çok uğraşıcaktı. Ege de söylediğim yalanı duyunca yeni başlayan arkadaşlığımızı bitirecekti kesin. Of!

Geri DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin