7

676 9 0
                                    

Kendime geldiğimde koltuktaydım.Deniz'in kolu üstümdeydi.Ona baktım uyuyordu.Koltukta beraber uyuyakalmışız.Elimi telefonuma attım ve saate baktım. 9:40.
-"Deniz kalk kalk!Okula geç kaldın!"
Sağa sola bakarak uyandı.Çok tatlı gözüküyor.Gözlerini ovaladı.
-"Günlerden ne bugün?"
-"Perşembe."
Oflayarak kafasını geri koydu.
-"Kalksana geç kaldın!"
-"Hayııır."
-"Ne demek hayır?"
-"Ya Esin,dersim 13:40 da benim bugün."
Tabi ya.Üniversite ile lise aynı değil ki.Aptal kafam.Uyandırdım çocuğu boşuna.Birden tekrar kalktı.
-"Esin sen geç kaldın!"
-"Bir şey olmaz gitmesem."
-"Kalk kalk yok öyle bir şey!"
-"Hayıır."
-"Kalk dedim."
-"Uyu işte daha var dersine."
-"Esin kalk."
Kucakladı beni kaldırdı.Banyoya götürdü.Yüzüme su çarptı.Sonra da kendininkine.
-"Öğleden sonra gideyim bari.Zaten kaçırmışım birkaç ders."
-"İyi öyle olsun."
Mutfağa gitti.Ben de arkasından.
-"Ne yapıyorsun."
-"Kahvaltı hazırlıyorum.Bize."
Yanına gidip yardım etmeye başladım.
-"Kendine."
-"Bize."
-"Aç d..."
-"Açsın Esin.Bu kavgaya girmiyoruz,yiyorsun."
-"Peki."
Nefret ediyorum böyle olmasından.
Hazırladık kahvaltıyı.Oturduk masaya.Yemeye başladı.
-"Başla dememe gerek var mı?"
-"Hayır."dedim ve ağzıma bir zeytin attım.Uzun bir süre ağzımda tuttum,çiğnedim.Mide bulandırıcı.Domates yedim bir dilim.10 Dakikadır bunları yedim sadece.
Bana baktı.Çatalını ağzıma uzattı.Çatalda büyük bir dilim yumurta vardı.Yedim.Zor da olsa yarımdan biraz fazla yumurta yedim.Birkaç dilim domates ve bir tane zeytin.
Etrafı toparladık.İşimiz bittikten sonra banyoya koştum.Parmağımı boğazıma sokup kusmaya çalıştım.Biraz kustum ama hala hissediyordum midemde bir şeyler olduğunu.Mola verdim,kusmaktan nefret ediyorum.Hep ağlıyorum kusarken istemsizce.Kapı hızlıca açıldı.Sifona bastım ve ayağa kalktım hemen.
-"Esin!"
-"Kızma lütfen.Seni kırmamak için yedim."
-"Yediğin şeyler zaten Yemen gerekenin yarısıydı nasıl anlaştık ama güzelim seninle."
Çok sakindi.Gözleri çok üzgün bakıyordu ama sakin olmaya çalışıyordu.
-Boşver,evde işimiz bitti mi?"
-"Boşvermiyorum ama seni zorlamayacağım şuan tekrar yemen için.Bitti,hazırlan çıkalım."
-"Kıyafetim yok."
-"Benim tişörtlerimden giy."
-"Okul forması.Çantam da evde."
-"A doğru.Bugünlük böyle olsa bir şey olmaz."
-"Tamam."
Odaya girdik beraber ve üstünü çıkardı.Kasları varmış.Önden gördüm sadece.Bol giysilerinden belli olmuyordu.Üzerini giydi. Ben de çıkardım ve giydim.Bakmayacağını biliyordum.Giyindik çıktık ve arabaya bindik.
-"Vaktimiz var,uzatayım mı yoku biraz?"
-"Sen bilirsin."
Yola çıktık.Arabanın gözünde sigara vardı.Bir tane alıp yaktım.Bir nefes alıp Deniz'e uzattım.Elimdeyken bir nefes aldı.Sonra ben.Beraber içtik.
-"Hala ölmek istiyor musun?"
-"Neyin değiştiğini düşündüğün için sordun?"
-"Esin,neler yaşadığını anlatmak istersen dinlerim,yargılamam seni.Tanımak istiyorum sana kim ne yaptı bilmek istiyorum.Tabi senin kararın."
Arabayı yüksek bir yere park etti.
-"Kimse bir şey yapmadı,ben kendime yaptım.Suçlusu ben olduğum bir hayatı yaşamak yoruyor."
Arabadan indik.Şehri gören bir banka oturduk.
-"Düzelebilir."
-"İstemiyorum."
-"Belki ben...boşver."
Anlamıştım ne diyeceğini.Yanına yaklaşıp elini tuttum ve başımı omzuna koydum.O kadar huzurluydum ki.Ben galiba buraya aitim.
-"Deniz,sana ne oldu?Neden yalnız yaşıyorsun?Ailen nerede?"
-"Ölmeyeceğine söz verirsen anlatırım."
-"Anlatmaya başla."
-"Annem beni 17 yaşında doğurmuş,babamla iyi anlaşmazlarmış.Babam sevgiden yoksun biri.Düşmanlarıyla uğraşır hep.Annemi de sevmemiş hiç.Mafyacılık oynadı tüm hayatı boyunca.Annem öyle değilmiş ama.Babamı seviyormuş.Sevgisi öldürmüş kadını.Ben 4 yaşındayken intihar etti.Babam beni de sevmez.Kendisi Almanya'da 3 yıldır.Bana her ay para gönderir.Ondan önce de koskocaman evlerde tek başıma bakıcılarla büyümüştüm zaten.Annemin katili babamdır benim için.Ona olan nefretimi kendimden çıkardım yıllarca.Sırtımı,kollarımı kesiyordum.Babama yapmak istediğim her şeyi kendime yaptım.Ama geçen yıl düzeldim.Artık daha iyiyim.Babamdan hala nefret ediyorum ama kendimden çıkarmıyorum bunu.Aslında bakarsan,gerek kalmıyor birinden çıkarmaya."
Annesinden bahsettiği andan itibaren gözleri dolmuştu.Çok fazla soru işareti vardı kafamda ama bu kadarını anlatmak istemişti.Benziyormuşuz.Çok zor günler geçirmiş.Dışardan bakınca o sert imajının altına masum bir çocuk varmış.Ben gibi.
Sarıldım ona.Uzun uzun.Belki de dakikalarca sadece sarıldım.Omzunu öptüm.Elini sıkıca tuttum.
-"Teşekkür ederim bana güvendiğin için."
-"Kalkalım mı?"
-"Olur."
Tekrar bindik arabaya.
-"Çıkışta eve gitme."
-"Sorun değil,yapmaz tekrardan öyle bir şey.Annemle de konuşurum ben."
-"Gitme eve."
-"Daha fazla sana yük olmak istemiyorum Deniz."
-"Yük mü?Benim yanımda kendini yük gibi mi hissediyorsun?"
-"Öyle demek istemedim."
-"Esin yük değilsin,senin yakımda olman beni ne kadar mutlu ediyor bir bilsen.
-"İyi tamam."
Elimi tuttu,direksiyona koydu.Kendi elini de benimkinin üstüne.Hep elimi tutuyor hem de araba kullanıyordu böylece.
Sonunda geldik okula.
-"İyi dersler."
-"Sanada."
Arkamı dönüp birkaç adım attım.Arkamdan bakıyor muydu acaba?Kafamı çevirip bakmaya çalıştım ama göremedim.
Sınıfa çıktım.Sırama oturdum.Mutluydum,uzun zaman sonra gerçekten iyi hissediyordum.
...
Son ders zili çaldığında dışarı çıktım.Kapının önünde arabaya yaslanmış sigara içiyordu.Dışardan çok sert,gizemli duruyordu.Yanına gittim.Beni gördüğü gibi sırıtmaya başladı.Sigarayı yere attı.Belli etmiyordu ama gözünün içi gülüyordu bana bakarken.
-"Sen derslerine girdin mi?"
-"Evet.Geç hadi arabaya üşütme."
Bindik ve çalıştırdı arabayı.
-"Bugün kendi evimde kalayım mı?"
-"Esin hayır,sen istiyorsan ayrı konu ama ben benle kalmanı istiyorum.İstersen gidip alalım şimdi eşyalarını."
-"Bana zarar vermez annemle konuşurum, cidden beni korumana gerek yok."
-"Bak anladım kendini rahat hissetmiyorsun, ama ben benim yanımda olmandan çok mutluyum."
-"Bugün işe gideceği gün zaten Timur'un.Annem ve kardeşimle olucaz evde geç gelir o."
-"Anladım,istediğin olsun."
Üzülmüştü.Gerçekten yük olmak istemiyordum.Evde de anneme yüküm gerçi.Saolsun unutturmuyor.
Telefonumu aldı,numarasını yazdı.
-"Bir şey olursa direkt olarak beni arıyorsun anlaştık mı?Saat fark etmez.Sakın çekinme lütfen."
-"Tamam."dedim.
Eve geldik.Arabanın koluna dokundum elimi tuttu.
-"En ufak şeyde ara,tamam mı?Ha bir de...Yemek ye lütfen."
-"Tamam."diyip gülümsedim ve çıktım arabadan.
Annemle konuşmayacaktım.Eve girdim.Banyo yaptım.Üzerimi giyinip yatağıma yattım.Tavanı izleyerek düşündüm.Deniz çıkmıyordu aklımdan.Beni umursuyordu,diğer insanlar için muhtemelen bu çok normal bir şey,hayatlarında onları umursayan birileri var ama bu benim için bir ilk.Düşünmeden edemiyorum.Düşündükçe mutlu oluyorum.Yatağımın yanındaki çekmeceden bir kağıt parçası çıkarıp bir şeyler karalamaya başladım.Saatler geçti.
Kulaklığımı taktım ve müzik dinleyerek devam ettim.
Yaklaşık 3 saat sonra kapı açıldı,tırsıp hemen doğruldum.Gelen annemdi.
-"Esin!"
-"Efendim?"
-"Konuşmamız lazım."
-"Dinliyorum."
-"Dün ne oldu?Geceleri nerelerde sürtüyorsun belli değil! Üstüne bir de o adamları eve getirip kocama mı saldırtıyorsun!?Sen çok olmaya başladın.Ne olduğunu ikimiz de biliyoruz senin git yatak arkadaşlarınla başka yerlerde buluş aile var bu evde."
Ayağa kalktım.O da kalktı.Bağırmaya başladık birbirimize.
-"Senin o adam dediğin kişi beni kocanın elinden kurtardı be! Farkındayım sevmiyorsun beni,gitmemi istiyorsun evinden merak etme ben farkındayım bunların ama sen de kocanın nasıl biri olduğunu anla, gelip odama dokundu bana haberin var mı senin bundan!Ailene zarar verecek kişi ben değilim o."
-"Saçmalama!Yanlış anlamışsındır sen!"
Gözleri doldu duydukları karşısında.Benim de aynı şekilde.
-"Anne lütf.."
Bir tokat çarptı yüzüme.
-"Anne deme bana!"diye bağırdı.
Kapıyı çekip çıktı.
Anne deme bana diye bağırışı yankılanıyordu kafamda.Ne kadar acı verici bir cümle bu.Telefonum titredi.Elim de titriyordu sinirden ama baktım mesaja.
"Topla eşyalarını hemen binanın önüne in."
Camdan dışarı baktığımda Deniz'in arabasını gördüm.Dediğini yaptım ve birkaç parça kıyafet ve okul çantamı alıp çıktım.Kapıdan çıktığımı görünce direkt yanıma geldi ve elimdeki çantayı aldı.
-"Ne dedi sana?Neden bağırdı o kadar?İyi misin?"
-"Sonra anlatsam olur mu?"
-"Tamam canım gidelim."
Onun evine gittik.İçeri girdik
-"Benle kal Esin."
-"Efendim?"
-"Benle kal,gitme oraya.Sen de sevmiyorsun orayı.Kıyamıyorum sana.Psikolojini bozuyorlar senin orada.Tek etkilenen sen değilsin bu durumdan,ben de dayanamıyorum sana böyle davranmalarına."
-"Olmaz,alıştım ben buna.Senin hayatını etkilemek istemiyorum."
-"Ben seni bile bile bırakmayacağım oraya.Kapında beklerim bugün olduğu gibi."
-"Deniz olmaz."
-"Tamam zorlama yok nasıl istersen.Yemek yemedin."
-"Hiç iştahım yok."
-"Tamam,nasıl istersen o olsun.Anlatır mısın ne dedi sana."
-"İnanmadı bana, ben yattığım oğlanları eve getirerek ailesini bozuyormuşum.Huzurlarını bozmak için yattığım oğlanları kocasına bulaştırıyormuşum, ve anne dememden rahatsız oluyormuş."
Sarılıp başımı öptü.
-"Yalan olduğunu biliyoruz ikimizde.Bırak o nasıl görmek isterse öyle görsün seni.Bunları hak etmiyorsun sen.Böyle aptal şeyler yüzünden yüzünün asılmasına dayanamıyorum senin."
-"Boşversene Deniz.Ben alıştım sen de alış."
-"Bunları duymak zorunda değilsin."
-"Yakında bitecek."
-"Hayır,böyle bir şey olmayacak."
Yüzümü avuçlarının içerisine aldı.
-"Bana bak!Yok öyle bir şey,çıkar onu aklından."
-"İstediğim tek şey o."
-"Düşünme bunları.Ben izin vermeyeceğim bir daha kimsenin sana bunları hissettirmesine."
Devam etti.
-"Yeni banyo yaptın üşüteceksin,geç benim odama yatağa yat ısın biraz,yapmak istediğin bir şey varsa onu yaparız sonra."
Beni benden çok önemsiyordu.Dediğini yaptım.Beraber girdik odaya.Yatağa yatırdı beni,üstümü örttü.
-"Uykun var senin."
Işığı kapattı ve tam odadan çıkacakken seslendim.
-"Gitme."
-"Burdayım seslendiğinde duyarım."
-"Hayır öyle değil,yanıma gel."
Derin bir nefes aldı.Yanıma geldi.Sırtını yatağın başına yasladı ben de kucağına yattım.Elini aldım,yanağının altına koydum.O kadar huzurluydumki şuan...
Başımı okşadı.Sarıldı.Kafamı kaldırıp baktım.Onun da gözleri kapanıyordu.Çok seviyordum onu.Onun kolları bana en güven ve huzur veren yer.Kafamı kaldırdım ve izledim.Çenesini kaldırıp küçük bir öpücük kondurdum dudaklarına.Çok heyecanlanmıştım.Kalbim çok hızlı attı.Yanlış bir şey yapmıştım.Yatağın diğer ucuna çekildim hemen.İrkildi,fark etti.Beni döndürdü.Aynı şekilde o da çenemi kaldırdı ve öpmeye devam etti.Ben de karşılık verdim.Uzun bir öpücüktü.Boynuma elini koydu ve alnını alnıma yasladı.
-"Esin,lütfen ölme." diye fısıldadı.
-"Yapamıyorum."
-"Yaparız,beraber.Evet demen yeter,söz veriyorum sana,kimsenin sana zarar vermesine izin vermeyeceğim."
-"Deniz neden?UğraşmaBu dünyadaki işim bitince herkes için daha iyi olacak."
-"Sana aşık oldum Esin."
dedi duyulmayacak kadar kısık bir sesle.Sanki dememesi gereken bir şey demiş gibi kalktı hemen.
-"Salona gidiyorum ben.İyi geceler."
Cevap vermedim.Aşık mıydı bana gerçekten,yoksa ölmemem için yalan mı söylüyor.Bilmiyorum,tek bildiğim benim de ona aşık olduğum.
Yatakta dönüp durdum,saatler geçti ama uyuyamadım.Sana aşık oldum dedi...Bu söylediğinden sonra gözüme uyku gireceğini hiç sanmıyorum.Kalktım yataktan.İzlemek için gittim salona.Cam olan duvarın önüne oturmuş,dışarıyı izleyerek sigara içiyordu.Üzerinde hiçbir şey yok altında ise sadece pijama altı vardı.Başta ne yapacağımı bilemedim.Sonra gittim ve tam karşısına onun gibi oturup bir sigara da ben yaktım.Ay ışığı aydınlatıyordu içeriyi.Bana bakıyordu arada.Söze girdim;
-"Neden uyumadın?"
-"Uykum yok.Yere oturma üşütürsün."
-"Bir şey olmaz."
Bana soğuk gibiydi.Yanına gittim ve saçıyla oynadım.Bana değil şehre bakıyordu.Parmaklarımı yüzünde gezdirdim ve kulağına yaklaştım.
-"Ben de sana."
Duyar duymaz irkildi,bana baktı.
-"Efendim?"
-"Duydun."
Söyleyecek bir şey bulamadı,ben de dizlerimi kendime çekip dışarı izleyerek devam ettim sigaramı içmeye.Onunki bitti.Beni izledi.Ben ona bakmadım göz göze gelmemek için.Bakmadan konuştum.
-"Ciddiyim."
Bana dönüp saçımı arkama attı.Sarıldı omzumu öptü.Ben de ona sarıldım.
-"Seni çok seviyorum."dedi
-"Ben de seni çok seviyorum."
Kafamı kaldırdım,o da bana baktı sırıttım ve dudaklarımı öptü.Geri çekildi ve ben de onunkileri öptüm.Gözlerimi vücudunda gezdirdim.
-"Ne çok dövmen var."
-"Bi ara çok seviyordum yaptırmayı."
-"Anlamları var mı?"
-"Yok,güzel gözüküyor diye hepsi."Gözleri kapanıyordu.
-"Kalk"dedim.
-"Nereye?"
-"Kalk dedimm."
Kalktı ve yatak odasına götürdüm.
-"Uykun var,yat çabuk."
-"Tamam,ama sen de gel."
-"Rahatsız olma uyu işte ben içeri gidiyorum."
-"Yatak iki kişilik ve tek kişilik yer bile kaplanıyorsun,gel hadi."
-"Tamam."dedim ve gittim yanına.
Kollarını açtı arasına yatmam için.Yattım.Çıplak vücuduna sarıldım.Huzuru bulmuştum sonunda.Saçlarımla oynayarak uyudu.Ben de sarıldım ona ve kapattım gözlerimi.

KibritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin