Bugün ben erken uyandım,okul vardı bugün.Denizin telefonundan onun programına baktım,saat 10 daydı ilk dersi.Sessizce kalktım ve kahvaltı hazırladım,dönüp Deniz'i öptüm.
-Deniz,kalk canım hadi."
Gülümseyerek kalktı ve kafamı tutup okşadı.Uykulu uykulu konuştu.
-"Bi yan dönsene."
-"Noldu."
-"Boynun."diyip utanarak güldü.
-"Ne olmuş boynuma?
Gülüyordu yüzünü ekşiterek.
-"Ya Deniz!Söylesene." Diyip vurdum.Gülmeye devam etti.Ben de banyoya koştum.Aynaya baktım.
-"Ya Deniz ya!Nasıl gidicem ben böyle okula!Mosmor olmuş."
-"Hayatım bir şey olmaz,yaktım dersin."
-"Çocuk mu kandırıyorum.Deniz of."
-"Ne of,olur öyle şeyler,ben lisedeyken de oluyordu bir şey demez hocalar ama öğrenciler konuşur biraz."
-"Zaten susmuyorlar hakkımda."
-"O ne demek?"
-"Hiçbir şey demek değil,kalk kahvaltı hazırladım.
-"Öyle mi?"diyip mutfağa koştu.
-"Ellerine sağlık."
-"Rica ederim."
Yedik beraber.Yemekten sonra içeri gitti,elinde tartıyla geri döndü.
-"Hayır."
-"Lütfen,sen bakma.Ben sana söylemeyeceğim, iyiye gittiğini biliyorum ama mutlu olacağım eğer görürsem."
Neydi bu şimdi?Vücudumu çirkin olduğunu biliyordum ama şuan Deniz'i hal edecek kadar güzel olmadığımı düşünüyorum.Galiba o da öyle düşünüyor.
-"Böyle olmam seni mutlu etmiyor mu?"dedim ellerimle vücudumu kapatarak.
-"Saçmalama!Çok güzelsin.Vücudun da çok güzel ve seni çok seviyorum.Ama sevdiğim kadının sağlıklı olduğunu görmek istiyorum.Konu vücudun değil.Sağlığın, ve eğer sağlıklı olmaya başladığını görürsem emin ol çok mutlu olacağım." Geldi.Alnımı öptü ve sarıldı.
Çok aptalım.Kendimi sevmediğim için böyle aptal düşüncelere kapılıyorum karşımdakinin Deniz olduğunu unutup.
-"Sakın vücudunu beğenmediğimi falan düşünme bir daha.Gördüğüm en güzel şeysin sen."
-"Tanıştığımız için çok mutluyum.İyi ki bayıldım o gün.Bak işte eğer yeme bozukluğum olmasa doğru düzgün tanışamayacaktık."
-"Ama tanıştık,artık ona gerek yok.İstemiyorsan çıkma tartıya önemli değil.İyileştiğini anlıyorum zaten."
-"Tartıya çıkayım ama kilomu görmek istemiyorum tamam mı?Hem nasıl anlıyorsun?"
-"Daha sağlıklı gözüküyorsun,göz kapakların tam açılmaya başladı.Başını bir yerlere daha az yaslıyorsun...Çık hadi tartıya ben bakacağım sadece."
Ne kadar detaylı incelemişti her şeyi.
Çıktım tartıya.Bakmadım ama.
-"İnebilir miyim?"
-"Evet."
-"Söyleme bana."
-"Tamam,boynuna krem sür.Hazırlan hadi."
-"Tamam."dedim öptüm ve üstümü giyinmeye gittim.İçerden bağırdı.
-"İlaçlarını almayı unutma!"
-"Tamam!"
Hazırlandık ve çıktık evden.Önce beni okula bıraktı,sonra da kendi gitti.
...
3. dersin sonuna geldik.Zilin sesiyle sınıftan çıktım.Su almak için kantine indim.O sırada telefonuma mesaj geldi. Deniz'den.
"Mavi olan hapı iç.Yarım saat sonra da turuncu kapsül.Unutma sakın <3"
Gülümsedim mesajı görünce.Bir el saçıma dokundu ve baktım.Ceren.
-"Ooo Esin,kaç saat yiyiştin,şu morluğa bak.Hiç saygın yok tabi kendine.Bir de sevgili değiliz diyordun.Gerçi seni biliyoruz sevgili olmanıza gerek yok,önüne gelene veriyorsun."
Yaklaştı kulağıma.
-"Doğru söyle,bu seferki büyük müydü?"
Sinirlenmemeliydim.Gülmeye başladım sakince.
-"Katlanamıyorsun değil mi bana?Ölüyorsun beni biriyle görünce."
-"Sana acıyorum.Kullanıyorsun insanları.Vermediğin kimse kalmadı okulda.0r0$pu."
-"Sadece eski sevgilin, a pardon benim eski sevgilimdi.Yatakta utanç verici olduğunu söyleyip duruyor herkese haberin olsun..." Yüzü iyice asıldı.
-"0r0$pusun kızım sen.Şu haline bak!Azıcık namusun olsun.Şimdi ki oyuncağına da yazık.Yakışıklı çocuktu ama hem kör hem salakmış senle yatmayı kabul ettiğine göre."
Bu fazlaydı.Konunu tuttum.
-"Tek kelime daha çıkarsa ağzından onun hakkında,seni buna pişman ederim."
-"Psikolojik sorunların var senin."diyip gitti.Ben de ilacımı içtim.
Dersler bitti.Okuldan hızla çıktım.Sabırsızlanıyordum Deniz'i görmek için.Arabanın önünde sert duruşuyla bekliyordu.Yanına gittim ve sarıldım.
-"İçtin mi ilaçlarını?"
-"Evet."
Saçımı öptü.Cebinden bir şey çıkarıp bana verdi.
-"Bu ne?"
-"Artık buna ihtiyacın var."
Evinin anahtarıydı.Bu beni biraz gerdi.
-"Emin misin?Yani ben sana..."lafımı kesti.
-"Esin!Yanımda olmanı istiyorum,yanımda kalacaksın.Al şu anahtarı."
-"Tamam."
Ceren geldi yanımıza.Hiç iyi görünmüyordu.
-"Kullanıp atmak için biraz fazla yakışıklı birini seçmemiş misin?"
Denize döndü.
-"Or0$pularla takılan birine de benzemiyorsun oysaki.Nasıl baktın bu kibrit çöpüne acaba,ne kadar yokluktaysan artık.Ne oldu hiç mi vermediler sana da Esin'e kaldın."
Deniz sert bakışına geri döndü.Kaşlarını çattı.
-"Ne dedin sen?"
-"Bilmiyor muydun bu küçük 0r0$punun ne olduğunu.Sorsana kendisine kaç kişiyle yatmış.Muhtemelen kendi bile bilmiyordur."
Umarım Deniz bunun söylediklerine sinirlenmez.Çok kızgın gözüküyordu ama.Bana baktı.Sonra Ceren'e.Ceren'e yaklaştı,gözlerinin içine baktı.
-"Eğer,sevgilime tek bir kötü söz daha edersen,sonuçlarına ben karışmam.Seni uyarıyorum."
-"Ooo sevgili falan,Esin salak bulmuşsun cidden sevgili olduğunuza inanıyor.Çok komik bi sana bak bi buna.Zayıf olduğun için yatakta daha küçüksün de bu adam p3d0fili mi acaba?"
Ben girdim söze.
-"Ceren,uzatma da git."dedim gergin gergin.
-"AA neden böyle yapıyorsun.Yoksa bu seni masum falan mı sanıyor?"
Yeniden Deniz konuştu.
-"Ne kadar aptalsın, Esin'in geçmişi beni ilgilendirmez.Galiba seni hiç sevmemişler,yazık."Beni kolumdan tutup arabaya götürdü.Bindik arabaya.Ne diyeceğini çok merak ediyordum.Söze girdi.
-"Konuşsana."
O kadar huzursuzdum ki.Hızlı hızlı anlatmaya başladım.Benden soğumasını istemiyordum bu yüzden.Çok gerildim,ne diyecektim ki,Deniz her şeyim.
-"Eski sevgilisiyle aramda daha önce bir şeyler olmuştu,o yüzden sinirli bana.Hakkında kötü dedikodular var okulda.Ben bir şey yapmadım ama o öyle düşünüyor.Ama çok önceden oldu.Gerçekten,zaten sadece eğlenmiştik.Yani demek istediğim eğlenceli değildi.(ne saçmalıyorum ben.)sadece takıldık işte kısa sürdü zaten.Ne diyeceğimi bilmiyorum ama seni çok seviyorum.Lütfen kızma bana.Ya da kız istiyorsan ama...bilmiyorum ne diyeceğimi.Lütfen küsme bana."
Gülümsedi.
-"Esin,söyledimya,geçmişin beni ilgilendirmez.Geçmişini tahmin etmek hiç zor değil orası ayrı konu ama gerçekten,kimlerle yattığın beni hiç ilgilendirmiyor.Benden sonrasıyla ilgileniyorum sadece.Geçmişinden banane.O kadar yobaz mı gözüküyorum dışardan bakıldığında?"
İçim rahatlamıştı.
-"Hayır,öyle demek istemedim.Sadece tanımadığın bi kızın sana benim hakkımda hoş olmayan şeyleri abarta abarta anlatması gerdi beni."
-"Boşver,seni rahatsız ederse bana söyle."
Gülümsedim ve defalarca öptüm yanağından.Eve geçtik.Yemek hazırladık ve yedik.Banyoya girdim.Çıktığımda Deniz elinde benim telefonumla oturup beni bekliyordu.
-"Noldu?"
-"Gel otur."
-"Efendim."
-"Sen banyodayken annen aradı defalarca.Açmadım ama mesajlar atıyor.Bakmadım merak etme,o kadar çaldı ki kim olduğuna baktım sadece kendimi tutamayıp."
-"Sorun değil,bakadabilirsin.Ama ben bakmak istemiyorum."
-"Sen bilirsin canım."
Saçımı kuruladım,yatak odasına geçip bornozu çıkardım üstümden.Arkamda bir nefes hissettim.Omzumu öptü.Önce tırstım sonra rahatladım.Arkadan belime sarıldı.Yavaşça önüme döndüm.Saçlarımı arkaya attıktan sonra dudaklarıma yapıştı.Aynı şekilde karşılık verdim.Yatağa doğru geri geri gittik.Tişörtünü çıkardı,sonra da pantolonunu.Gülüşerek öpüşmeye devam ettik.Hızlıca üste geçti.Erkekliğini çıkardı,önce sürttü sonra soktu.Önce yarısını,sonra hepsini.Hızlı hızlı ileri geri yapıyordu.Bu sefer geçenkinden daha hızlı ve sertti.Tırnaklarımı sırtına geçirdim.Acıyordu ama verdiği zevk acıyı bastırıyordu.İnliyordum.Hızlandıkça sesim de yükseldi.O kadar iyiydi ki tek pozisyonda bile gelebilirdim.Tahmin ettiğim gibi de oldu.Durduk.Henüz o gelmedi.Erkekliğini tuttum ve ağzıma aldım.Hepsini sokmam imkansızdı.Önce öptüm sonra da yalamaya başladım.Geleceğini anladığı zaman çıkardı içimden ve göğüslerime sürttü.İşi bitince yattık yan yana.İkimiz de nefes nefesteydik.Yorulmuştum.O kadar sertti ki tek seferde bile yoruluyordum ama umrumda değil.Yaklaştım ve boynunu öptüm.Ben boynunu öperken eli yavaş yavaş kızlığıma gitti ve ufak ufak parmaklıyordu ve okşuyordu.Hem hafifçe inliyor hem de boynunu öpüyordum.Tuttum ve içime tek seferde soktum.Hareket edemiyordum,çok büyük ve kalındı.Deniz yaparken daha kolaydı.Yavaşça hareket ettim.Hızlandım ve çığlık çığlığa kaldım.Üstünde zıpladım dakikalarca.Göğüslerim de sallanıyordu.zıplamaktan o kadar yorulmuştum ki Deniz de fark etti.Yan yana tekrar yatıp ikimiz de yan döndük ve tek bacağımı eliyle kaldırdı.Aradan soktu.O becerirken rahatlatmak için kendimi bir yandan okşadım.Elleri göğüslerimle oynuyordu.Çok yoruldum,bağırmaktan sesim kısılacaktı.Deniz'in yer yeri tırnak izi olmuştu.Yemekle aram düzeldiğinde daha uzun sürebilecek,daha fazla enerjim olacak.Deniz iyice yorulduğumu fark edince çıkardı ve eğildi.Beni yalamaya başladı.Dil darbeleri o kadar iyiydi ki,zevkten dört köşe olmuştum.O da sevmiş olsa gerek,çok odaklanmıştı.
Bitince ikimiz de yattık yan yana,nefes nefeseydim.Tam o sırada telefonum tekrar çalmaya başladı.Ellemedim,aramalar devam etti.
-"Belki acil bir şey olmuştur."
-"Kendileri halletsin."
-"Mesajlara da mı bakmayacaksın."
İç çektim,cevap vermeden Deniz'in koluna sokuldum.Göğüsüne koydum kafamı.Deniz saçımla oynarken ben de dövmemi inceledim.Deniz saatine baktı.
-"İlaç vakti."
-"Büyük olan mı?"
-"Kırarsak küçülür."
-"Yutarım gel."
İçeri ilaçları almaya gittiğinde telefonumdaki mesajlara dayanamayıp baktım.
Kalk milletin altından da eve gel.
Polis geldi komşular ihbar etmiş seni evden kovduğumuzu sanıyorlar.
Başımız derde girecek senin yüzünden allahın belası hangi erkeklerle sürtüyorsan nerelerde içip içip bayıldıysan kalk da gel.
Lanet olsun senin gibi çocuğa.
Eve getirdiğin oğlanla mısın?
Bir daha dışarı adımını atamazsın.Okula da göndermeyeceğim okumaya niyetin yok 0r0$pu olmuşsundur bile çoktan.
Gerisini okumadım.Deniz geldi ve beni elimde telefonla gördü.
-"İlaçları iç,konuşalım sonra canım."
İçmek istemiyordum.Tüm hevesim gitmişti yine.Ben de cevap vermedim.
-"Hadi canım,lütfen."
Yorganı üstüne çektim cevap vermedim.Geldi yanıma ve bileğimi tuttu,bana çevirdi.Dövmeyi gösteriyordu.
-"Bunları aştık sanıyordum,hadi ama.Annen moralini bozdu diye bir şey değişmedi.Ben hala buradayım.Sen ilacını içtikten sonra halledeceğiz beraber."
-"Tamam."dedim isteksizce.içtim ilacı.
-"Anlat bakalım şimdi."
Direkt telefonu verdim eline.Sinirlenmişti,ama belli etmiyordu bana.
-"Ne yapacağım?"
-"Benim yanımda kalacaksın,ama polise görünmen gerekiyor."
Biz konuşurken telefon yeniden çaldı.Açıp hoparlöre aldım.
-"Neredeysen çık gel allahın belası,göstereceğim ben sana.İyi alıştın sen eve haftalarca gelmeyip hergün başka erkeğe vermeye.Polisler arıyor seni.Biz gönderdik sanıyor.Çabuk gel,senin yüzünden aileme bir şey okurda bittin sen!"
Sözüne devam ederken kapattı Deniz telefonu.
-"Kalk gidelim,sonra beraber döneceğiz."
-"Duymadın mı!Bırakmayacakmış beni.O eve gitmek istemiyorum Deniz lütfen.Gitmemde sorun yok ama bidaha çıkarmayacağım diyor"
-"Hayatım sakin ol.Ben seni bırakır mıyım?Güven bana.Polis işini halledip döneceğiz beraber."
-"Söz mü?"
-"Söz."
Ben hala çıplaktım,Deniz de iç çamaşırlarıyla duruyordu.Tişörtünü geçirdi üzerime.Kalk hadi giyinip çıkalım.Altıma pantolon giydim,Deniz de giyindi ve çıktık evden.Arabaya binince sigara yaktım.Ardından bir tane daha.İkinci bitmeden geldik.Arabadan indik.
-"Sen kal."dedim Deniz'e.
Bahçede polisler vardı.Memurlardan birinin yanına gittim.Memur bana baktı.Sigaramdan son nefesimi alıp fırlattım yere.
-"Esin İlter sen misin?"
-"Evet."
Memur arkadaşına bağırdı.Hepsi geldi.Annem de geldi yanında.Hiçbir şey söylemedi,ama bakışından anladım her şeyi.Boynuma baktı.Bana baktı.Üstümdeki tişörtten sütyen takmayı unuttuğumdan belli olan göğüslerime,dağınık saçıma ve son olarak da arabaya.
-"Esin,nerdeydin.Velayetin annende neden burada kalmıyorsun?"
-"Burada kalıyorum.Birkaç günlüğüne arkadaşımdaydım."
Polisler de aynı şekilde bana baktı.
-"Kaç yaşında arkadaşın?"
-"19."
-"Berber mi kaldınız ailesi var mıydı?"
-"Beraber."
-"Araba da mı arkadaşın?"
-"Evet."
Polislerden biri çağırdı.Deniz'i de getirdiler.Kaçtığımızdan şüpheleniyorlardı.
-"Merhaba,Esin'in 18 yaşından küçük olduğunu biliyorsun değil mi?"
-"Evet."
-"Kaldığınız yerden ailesinin haberi var mıydı?"
Söze ben girdim.
-"Vardı."dedim bakıp anneme.
-"Aileniz neden ulaşamadı size?"
-"Telefonumu kaybetmiştim,ama okula falan gittim.İstediği zaman gelip görebilirdi."
Polisler annemle konuştu.Sonra da gittiler.Annem sinirle yanıma gelip kolumu tuttu.
-"Eve giriyorsun,bundan sonra da çıkmak yok."Kolundan o kadar sert çekti ki kopacak gibi hissettim.
-"Gelmiyorum!"
Bana baktı,bir tokat attı.
-"Bunun evinde mı kalacaksın.Namussuz seni!Hevesi geçsin koyacak seni kapının önüne.Gerçi bulursun yeni birini."
Deniz girdi araya.
-"Biraz özel konuşabilir miyiz?" Dedi.
-"Hayır."
Bana baktı.
-"Esin..."
Git diyordu.Ben de onları yalnız bıraktım.
*Deniz'in gözünden.*
-"Ne var?"
-"Esin hasta,ölmek üzereydi eğer biz tanışmasaydık.Kendini aç bırakıp öldürüyor.Sandığınız gibi bi ilişki yok aramızda,ben onu her şeyden çok seviyorum.Hastaneye yatması gerekiyordu ama istemedi.Zor da olsa çıkarttım.Doktorun verdiği şeyler aksarsa eğer.Ölebilir.İzin verin benimle kalsın.Evinizde mutlu değil."
-"Ver ilaçları.Ben yediririm ona yemek."
-"Anlamıyor musunuz?Kocanız olacak o herif de dokunmaya çalıştı kıza.Sizinleyken ölmek istiyor.O kadar görmek istiyorsanız getireyim her gün yanınıza.Ama benimle kalacak."
-"Kalacak derken?Ben karar veririm buna."
-"Onu size bırakmayacağım,ne sana ne de kocana güveniyorum.Sizin yüzünüzden ölmek istiyordu.Esini gerekirse kaçırırım, ama yine benle kalır."
-"Şu haline bak kızın,sen sevgi mi diyorsun buna?Her yeri mosmor.Yataktan kalkıp geldiğiniz ne kadar belli,azıcık namusunuz olsun.Kızı sana becer diye mi bırakacağım!Git şimdi evine polisi getirttirme bana."
-"Sen anlat bakayım neymiş sevgi?Kocanın taciz etmesine izin vermek mi?Nasılsın diye bit defa sormamak mı?Kızının gözlerinin önünde öldüğünü fark etmemek mi...Ne dersen de benimle kalacak.Çağır istiyorsan polisi kim olduğum hakkında bir fikrin yok."
-"Kimsen sen!Çocuk benim çocuğum.Sana mı soracağım nasıl bakacağımı."
Esinin yanıma gitti.Peşinden ben de gittim.
Esinin kolunu tutacaktı ki elini havada yakaladım.
-"Sakın!"
-"Ruh hastası git dedim.Arıyorum polisi.Esin kalk eve geç."
Esin çok korkmuş gözüküyordu.Ağlamamak için zor duruyordu.Onu böyle gördükçe daha da sinirleniyorum.Tek damla göz yaşı düşmesin diye gerekirse dünyanın diğer ucuna götürürüm.
-"Deniz!"dedi panik bir halde.Kendime çektim ve kulağına fısıldadım.
-"Korkma,bırakmayacağım seni."
Annesi çekmeye başladı.Ben çekemem.Canı acır.
-"Son kez uyarıyorum,bırak kızı."
-"Hayır."
Esin hiç konuşmuyordu.Ruhsuz gibi duruyordu öyle.Onu gülerken görmeye o kadar alıştım ki...
Esin annesinin kulağına yaklaştı,bir şeyler söyledi.Sonra da bana git dermiş gibi kafa işareti yaptı.Uzaklaştım yalnız konuşabilmeleri için.
*Esin'in gözünden.*
-"Ya gitmeme izin verirsin,17 yıl sonra beni bir defa mutlu edecek bir davranış yaparsın,ya da senle gelip bulduğum ilk fırsatta kaçarım ve benden tamamen kurtulursun.Her türlü kaçacağım senden Ya da olur da beni gerçekten engelleyebilirsen kendimi öldürürüm ve İnan bana yaparım,şakam yok.Şu arkada duran çocuk beni hayatım boyunca tek iyi hissettiren insan.Onu da benden alırsan yaşamak için sebebim kalmaz.Seçim senin."
Baktı.Sessizlik oldu.Yutkundu.
-"Banka hesabına atarım harçlıklarını."
Arkasına bakmadan uzaklaştı.Ben de arabaya bindim.
-"Gidebiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kibrit
Romance-"Bundan sonra senin evin de ailen de benim,anlaştık mı?" -"Hayatımda ilk defa kendimi bir yere ait ve yaşıyor hissediyorum,teşekkür ederim." Hikayede +18 sahneler detaylı anlatılmıştır.Ona göre okuyun. Esin yıllarca sevgi görmeyen ve suçu hep kendi...