Bölüm 9/ DUYDUN MU BENİ!!

1K 67 72
                                    


CANLAR UZUN Bİ SÜRE YOKTUM BİLİYORUM AMA YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIIIIIIMM


boranın fotoğrafı

boranın fotoğrafı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






TUANA'DAN


boranın evine girdiğimde karnım çok ağrıyordu . ellerim ayaklarım bağlı olduğu için bir yere gidemiyordum .

telefonum sürekli çalıyordu . çağan kesin kafayı yemişti . nerdeyse 1 saat geçmişti ve bir odada kalıyordum . camları da kırılmaz ve açılmaz hale getirmişler . adamları desen kapının önünden ayrılmıyorlar . bora ara da bi gelip beni kontrol ediyordu . ellerimi ve ayaklarımı çözmüştü . allahtan aşşağı inebiliyodum  . burdan kendim, tek başıma kaçacaktım . kimsenin yardımı olmadan....


aşşağıya oturmaya gidicektim . bora  1 saat sonra aşşağı gel demişti ve bende şimdi gidiyordum ...

bora : sevgilimm gelmişsin ...

tuana : kes kesini ben senin sevgilin falan deği-

bora : gel buraya 


beni kollarıyla sararak sarıldı 

tuana . çekil şurdan

bora : sana sarılmayı , seni öpmeyi o kadar çok özledim ki 1 saat içinde 

tuana : ne diyosun be

bora : diyorum ki çok güzel uyuduk birlikte

tuana : ne

bora : gel canım sen bunları kafana takma daha çok güzel zamanlar geçiricez senle . sen dert etme

tuana : NE İSTİYOSUN BENDEN!!!!!!!!

bora : seni... benimle güzel gece geçirmeni istiyorum . ve çağanı unutmanı

tuana : bunların hiçbiri olmicak anladın mı beni

bora : ah tuana ... çağan şu an seni karakollarda arıyor ... ama hiçbir iz bırakmadık ki . sen artık unut onu ..

tuana : sen çok şerefsizsin 

bora : teşekkür ederim sevgilim .. göbek adımdır...

tuana : yeter ya yalvarıyorum bırak beni bora yalvarırım..

ağlıyordum hemde çok kötü ...... bora beni kendisine çekti ve sarılmaya başladı ...

kendimi ondan iticek gücüm kalmamıştı .. artık hiç gücüm yoktu...

bora : gel  odamıza gidelim

tuana : bırak ! senin o iğrenç yataklarında yatmicam . hem cümlelerini çoğul kullanma !!!! biz diye bir şey yok anladın mı!?

bora : görevliler tuanaya bi sakinleştirici yapar mısınız!! 

tuana : ne !? hayır istemiyorum . 

bora : hadi!!

tuana : istemiyorum dedim sana!!

hemen merdivenlerden yukarı kaçmaya başladım . belki bir çıkış yolu bulabilirdim ... koşarken yere düşmemle birlikte bora beni yakaladı..

bora : güzelim kaçmana gerek yok ki .. zaten burdayız ....... her zaman 😏

tuana : bora yalvarırım bırak beni evime gidiyim . nolur ne çağan ne ben ne sen bizle konuş lütfenn ...

bora : tuana artık bana yalvarmayı bırak! sen artık benimlesin! anladın mı !??!?!!! artık bir yere gitmek yok ! duydun mu!!?

cevap vermedim


bora : DUYDUN MU BENİ!!

kafamı salladım.... 

artık kabullenmiştim ... burdan kaçışım yoktu .. artık hapsolmak vardı. ..gücüm kalmamıştı ... kendim bıraktım boranın kollarına... artık kaçış yoktu... artık hapsolmak vardı..





CANLARRRR BÖLÜM BİTTİİİĞ

BİRAZ KISA OLDU AMA LGS YE ÇALIŞIYORUM 😒

❤BEĞENDİNİZ MİİİİĞ????

👍NASILDIIII?

❓TUANA KAÇABİLECEK Mİ??

💕ÇAĞAN SEVDİĞİNİ BULABİLECEK Mİ??

25 VOTE 🙃😊

                                                                           ❗❗❗❗      YENİ BÖLÜM 27 NİSAN ❗❗❗❗

                                                                                              ( 21.00 GİBİ ) ...................................................................................................................................................................

İLK BAKIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin