'' Böyle mi tanıştınız anne? ''
'' Evet bebeğim''
'' Peki babam seni çok mu kıskanıyordu o abiden? ''
'' Kızım sen ne diyorsun bakiyim! Doğum gününde bile bunları soruyorsan işimiz var senle küçük hanım, yoksa gıdıklanmak mı istiyorsun? ''
'' Hayır baba, o yüzden arkadaşlarımın yanına gidiyorum, görüşürüz. ''
'' Hadi bakalım. ''
Evet, ben Tuana.. O lise yıllarından Tuana... Umarım beni özlemişsinizdir.. Arkadaşlarımı.. Ailemi... Evet bir kızımız var ve 5.5 yaşında.. Ne kadar zaman geçti size içimi dökmeyeli.. Evet şuan bunu soruyor olabilirsiniz. Ama yoğun zamanlar, iş meseleleri, aile olayları, kavgalar, ayrılıklar.. Yani belki o son içimi döktüğüm zamanlar mutlu geçti zamanlarımız demiş olabilirim ama geçmedi... Neyse çok da üzülmeye gerek yok bunlar için, olup bitti gitti. Bugün meleğimizin doğum günü ve hep beraber, tüm tanıdıklar ve 100 den fazla kişi ile doğum gününü kutlayacaktık...
Çimenlere yatmış gökyüzünü izliyordum bunları anlatırken.. Sonra yanımda his ettiğim beden ile irkilmiştim..
Ç: Noldu birtanem, yine içini mi döküyorsun?
T: Evet.. Ne kadar mutlu değil mi?
Ç : Evet... Büyüyünce bizi çok daha iyi anlayacak.
A: Ya tarık bıyak beni ya!
Arkamızı döndüğümüzde leyla'nın küçük kızı alev , ülkü'nün kızı berrin ve defnenin küçük oğlanı tarık oyun oynarken tartışmaları çok tatlı görünüyordu. Onların da arkasından bizim meleğimiz ''Gece'' geliyordu.
( gece en sevdiğim isimler arasında )
Sonra yanımıza gelen Leyla Ülkü Defne Yağız Esat Deniz ve artık yeni evli çiftimiz olan ayberk ve pelin buraya doğru geliyordu.
L: Canım kutlama ne zaman başlıyor? Demin pastayı kesmek için yarış yapıyorlardı.
T: Bebeğim ne zaman başlamak isterse.. Gece! Aşkım gelir misin?
Yavaş yavaş buraya gelince kucağıma oturmuştu ve diğer arkadaşları da gelince konuşmaya başladı.
G: Efennim anne? ( daha küçük tabi düzgün konuşamıyor)
T: Bebeğim kutlama ne zaman başlasın?
G: Anne vabam sana ni zaman acık oldu yani saat oyarak ?
T: Aşkım onu babana sor.
G: Vaba?
Çağan bana bakıp gülümsedi ve ;
Ç: Şimdi şöyle kızım, ben annene ilk görüşte aşık oldum.. İlk bakışta..
Söylediği şeyler beni hala etkiliyordu...
Ç: Yani aşkım o zamanlar biz okulun ilk günü öğlenci olduğumuz için sanırım öğlen aşık olmuşum. Saat tam olarak hatırlamıyorum belki ama saat 16 : 05' ti... Neden sordun meleğim?
G: Saat kaç babacım?
Ç : 15: 56 ?
G: O zaman şenin ilk aşık odugun şaatte kutamaya başlacam.
T: Yesinler senin saatini.
Diyip onu öpücüklere boğmuştum.
...
Saat 16 : 05 e yaklaşıyordu.. Herkesi toplanma alanına almıştık.. Herkesin dikkati meleğimin ve bizim üzerimizdeydi... Bizimle aynı okulda olan kişiler bile düğün hediyesi olarak bir kaç hediye getirmişti.. O zamanlar yanımızda değillerdi demek ki.
T: Mutlu musun meleğim?
G: Çooookk mutyuyum anneecim.. ne kadar kaydıı??
Saate baktığımda 04 olmuştu..
T: nerdeyse saniyeler var bebeğim
Herkes geriye doğru saymaya başlamıştı.. Ben , çağan ve kızımız , mutlu gözlerle beraber mumu üflemesini bekliyorduk... İşte o vakit gelmişti... Çağanın bana aşık olduğu zaman gelmiş, kızımın doğum gününü kutluyorduk.. Herkes alkışlıyor.. Şarkı söylüyorlardı... Gece de dans etmeye başlamıştı.. Ne güzel bir gündü...
Akşam olunca Gece hediyeleri açmaya başlamıştı.. Bizde vermek için bekliyorduk... Herkesinkini açmış, en son çağan ve benim hediyelerimi bekliyordu. Bizde ona olan hediyemizi sarılarak ve öpücüklere boğarak vermiştik...
En son olarak dilek fenerleri için villanın manzaraya ve denize bakan tarafına geçmiştik.
Herkes birlikte olduğu kişi ile tutuyorlardı.. Çağan ve ben birlikte dilek tutuyorduk.. Gece ise tarık ( defnenin oğlu) ile birlikte dilek tutuyorlardı.. Gece saat 12.00 olunca herkes bırakmıştı.. Sonra ise herkes gökyüzüne bakarak onları izliyordu..
Bazı kişiler gittiğinde çocuklar yerdeki minderlerde uyuyorlardı. Biz gençlerde oturmuş geçmiş hakkında sohbet ediyorduk...
Ne güzeldi değil mi hayat? Eğlenince, mutlu olunca, sevdiklerine beraber olunca... O yüzden hayat kısa mutlu ol, kimse seni üzemez... Hayatını yaşa:)
İŞTE BEN GELDİM... ÖZEL BÖLÜM İLE BERABER ÖZLENEN SERİMİZDEN BİR BÖLÜM DAHA!!!!!!
EĞER 30 VOTE GELİRSE YİNE BİR ÖZEL BÖLÜM GELİR ARKAŞDALAR... KENDİNİZİ SEVİN HOŞÇAKALIN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK BAKIŞ
Roman pour Adolescentsİlk görüşte aşk'a inanır mısınız? Ben inanmazdım ama gerçekten de varmış.. gökyüzüm sen...