"Bár, lehetne több is"

156 5 2
                                    

Miután be kisértem dracot a gyengélkedőre le is dőlt egy ágyra és elnyomta az álom. Talán az adrenalin, az ijedség vagy csak szimplán fáradt volt, nem tudom. Madam pomfreynek el kellet menni ezért megkért hogy addig maradjak itt dracoval. Természetesen itt maradtam de megkértem én is arra őt hogy szóljon a tanároknak. Szólt nekik. Így azt terveztem hogy egész nap itt leszek draco mellet.
Tudom hogy szinte semmi baja, mert csak pár karmolás de mivel nagyon jó barátom ez természetes. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy pansy be sétál a gyengélkedőre. Egyből rá kaptam a tekintetem.
Zoé: szia
Pansy: hello. Mit keresel itt?
Zoé: madam pomfrey megkért hogy maradjak itt vele.
Pansy: aha, értem-mondta nyugodtan, ami számomra elég meglepő volt
Zoé: figyelj pansy, tudom hogy féltékeny vagy de nincs mire. Dracoval csak jó barátok vagyunk semmi több. "Bár lehetne több is"-gondoltam magamban-És nem szeretném hogy egy kis félreértés miatt el dobjuk a több tizen éveken tartó barátságunkat. Tudod, aznap csak jól esett amit draco mondott azért pirosodtam el. Melesleg még nem mondott nekem egy fiú se ilyet. De kérlek gondolkozz. Nem zavarlak. Majd később vissza jövök.-mondtam majd ki mentem a gyengélkedőröl hogy ketten maradjanak. Nem tudtam mit tegyek mert nem is voltak órák épp ugyhogy el indultam a könytárba.

Draco szemszöge🐉

Mikor felkeltem csak azt hallotam ahogy Pansy köszön zoénak és megkérdezi tőle hogy mit keres itt. Nem akartam felkelni és inkább úgy tettem mint aki alszik. Legalább végig hallgattam a két lányt. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy zoé töri meg a csendett.
Zoé:figyelj pansy, tudom hogy féltékeny vagy de nincs mire. Dracoval csak jó barátok vagyunk semmi több.- itt gondoltam bele pillantok a fejébe mert amikor egy lány ilyet mond az elég fura.-"bár lehetne több is"- olvastam zoé fejébe. Nagyon meglepődtem. Zoé...tényleg? Szerelmes? Belém? Csak gondolkodtam tovább és halgattam tovább zoét.
Zoé:Én nem szeretném hogy egy kis félre értés miatt el dobjuk a több tizen éveken tartó barátságunkat. Tudod, aznap csak jól esett amit draco mondott azért pirosodtam el.- áh szóval tetszett neki, ahha értem. Nem rossz.
Zoé: melesleg még nem mondott nekem egy fiú se ilyet. De kérlek gondolkozz. Nem zavarlak. Majd később vissza jövök.- mondta és ki sétált a gyengélkedőről. Hallotam ahogy pansy elsírja magát. Soha nem tartottam előnyösnek ha egy lány ilyen miatt sír, de lányból vannak szóval meg értem őket.
Draco: figyelj pansy, szerintem adj még egy eséjt zoénak. Nem tett semmi rosszat ellened. Sosem bántott, mindíg téged tisztelt a legjobban a mardekárba. Tudod, mindíg is láttam hogy milyen jó barátnők vagytok, nem is értettem hogy hogy lehettek ennyire jóba.
Pansy: igazad van- hajtotta le a fejét- annyira önfejű voltam. Nem törődtem azzal hogy így el vakított a féltékenység. Sajnálom.
Draco: ne tőlem kérj bocsánatot hanem zoétól. Tudod neki nagyon rosszul estek azok a szavak amiket a fejéhez vagdostál.- wow hát még magam se gondoltam volna hogy így törődöm a lányok érzéseivel, valyis csak zoééval.
Pansy: rendben. Megkeresem őt. Szia draco maci- bleee utálom ha így hív
Draco: hhhh szia-mondtam neki szemet forgatva.

Zoé szemszöge
Sosem gondoltam volna hogy ezen sírok. Nagyon erős vagyok, mégis pansy szavai belém hasítottak. Nem tudtam másra gondolni csak hogy féltékeny. De mire? Magam se tudom. Közöttem és draco között semmi nincs. Vagyis...nem nincs semmi. Csak szimplán tiszta legjobb barátok vagyunk. Ezt így kell el fogadni.-itt ültem a könyvtárba ezeken gondolkodvan amikor egy hang szakított meg a gondolat menetemből.
David: szia zoé. Miujság?-kérdezte
Zoé: david! Hát téged is látni erre? Ráadásul könyvtárba?-válaszoltam kisebb több sikerrel. David cruse kiskorom óta barátom. Vagyis valami olyasmi. Az apja az eggyik legjobb halálfaló apámnál ezért " melegedtünk össze". De térjünk vissza. Az utóbbi három évbe valamiért került engem vagy ha látott akkor is szúros szemekkel nézett rám.
David: tudod, nem ülhetek midníg csak a kis hollóhátasokkal mikor nem is oda tartozom.
Zoé: miről beszélsz?
David: jaj istenem..-nevetett- ne tégy úgy mintha nem tudnád miről beszélek!
Zoé: hát pedig fogapmam sincs!-helyeseltem mivel tényleg nem értettem miről beszél.
David: ugyan ugyan. A kis zoé stivens vagy mondjam inkáb riddle, adja az ártatlany kis angyalt. Ez nagyon tetszik. Most pedig velem jössz!- majd megfogtak a karomat és rángatott valami szobába. Próbáltam ellenkezni, kiabálni de lenémított a disaudio bűbájjal. Így már minden hiába volt. A könyvtár közelébe volt egy szoba amit nem is tudom ki használt vagy minek mert egy ágy volt csak benne. Előszőr arra gondoltam hogy ez a szükség szobája, de már jártam ott és az sokkal másabb.  Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy ledob az ágyra majd elkezdi vetkőztetni. Fogalmam se volt hogy mi ütött belé de hiába  kiabáltam nem jött ki egy hang se a számból. Egy pillanat alatt meztelen voltam. Majd ő is vetkőzni kezdett. Csak arra tudtam gondolni hogy istenem...ma...engem..m..meg erőszakolnak...ma vesztem el a szűzeségem egy olyan fiúval aki csak egy barát volt. Semmi több. És az utóbbi időbe nem is hiányzott. De neki hiányoztam. Pontosabban a testem. Fogalmam sincs miért, hisz még sosem volt köztünk semmi több puszta barátságnál. Gondolat menetemből ismét az ő hangja szakított meg.
David: szóval drága! Készülj életed legjobb alkalmára-majd megsimította a karomat amitől meg borzomgtam. Másnak ez olyan jó...de nekem eszméletetlen rossz. Perceken belül rám vetemedett és csókolgatni kezdett. Nem tudtam mit csinálni. A pálcám nem volt nálam hisz hagrid óráján az nem kellet így a szobámba hagytam ahol reggel óta nem jártam. Nem ellenkeztem mert akkor tudtam hogy roszabb dolgokat tesz.

Draco szemöge🐉

Madam pomfrey végre el engedett. Elmentem ebédelmi amikor arra lettem figyelmes hogy nincs ott zoé az asztalnál de csak arra gondoltam biztos a mosdóba van. Leültem pansy mellé mivel mindenkit ellökött magától hogy oda menjek mellé. Nem is értem mit hisz hogy tényleg szeretem őt!? Ahh ugyan már..nincs olyan dolog amit szeretni lehetne rajta. Hisz zoé annyival szebb, aranyosabb, okosabb.
Várjunk...mi??? Nem!! Nem! Draco lucius malfoy ne is gondolj ilyenre!!mentem és le ültem inkább pansy mellé.
Pansy: szia édesem.
Draco: szia pansy
Pansy:hogy van a kezed édesem?-most ez komoly? Midníg édesemnek fog hívni? Hát már most hányok!
Draco: kössz már jól!-mondtam unottan majd hozzá láttam az ebédhez. Nagyon furcsáltam hogy zoé még vagy 20 perc elteltével se jött vissza
Draco: hol van zoé?
Pansy: nem tudom, mikor kerestem akkor nem talàltam de mikor jöttem ide akkor láttam hogy egy fiú rángatja valahova. Gondolom az a david volt. Nem tudom miért. De olyan fura volt zoé,mintha kiabált volna. De nem jött ki egy hang se a szájából.-ennyi elég is volt majd el indultam a könyvtár mellet lévő kis szobába amit sokan úgy hívtak "egy éjszakás szoba". Mármint aki tudja hogy mire való és persze csak a diákok. Tudtam hogy ha oda viszi david akiről amúgy sincs valami jó hír akkor nagy baj lehet. Ráadásul amit pansy mondott..mi van ha? Megerőszakolja zoé akarata ellenére? Hallotam egy két dolgot erről a cruse-ról. Úgy hogy gyorsabra vettem a tempót.


Sziasztok! Na elnézést hogy ennyit késtek, de hosszú. Bocsánat! De itt van! És most írom a következőt. Igyekszem hozni nektek🥰 remélem tetszik. Na vajon mi lett zoéval?

Mi a véleményetek a storyról? Szivesen hallom akár rossz akár jó.

UI.: az írási hibákat elnézni pls🤪❤️
Sok puszi🥰

Rami❤️

Az élet kínokkal és dracoval( draco malfoy ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat