Annyira édes...

96 6 0
                                    

Dracoval elindultunk köszönteni viktorékat. Senki más nem érdekelt csak melanie és persze viktor. Ha ők nem lenének messziről kerülnék az egész durmstarngot és beauxbathons...illetve csak karkarov miatt a durmstrangot...
Gyűlölöm azt az embert....elárulta bartyt azért hogy ő szabad legyen! Ez rohadt nagy bűntett.
De most térjünk vissza.
- draco nézd ott van melanie.- mutattam egy kislányra aki háttal ált nekem. Oda futottam hozzá és gyorsan felkaptam.
- na ki vagyok én?- mondtam miközben pörgettem.
- zoé??? ZOÉ!!!-kiabálta majd mikor letettem könnyes szemmel ugrott a nyakamba.
- hiányoztál kis prücsök...-suttogtam majd én is elkezdtem sírni. Meli olyan nekem mint egy kis hugi. Igaz ott van nekem max de ő a báttyám. És meli...annyira imádom és a csoda szép kislányt!
- meli, bemutatom neked dracot. Ő a barátom.-mondtam majd lehajoltam melihez és ezt súgtam neki.- életem szerelme és jövendőbeli férje.- suttogtam majd mindketten kuncogtunk melivel.
- szia draco, örvendek.- rázott meli vele kezet aztán hirtelen oda rántotta magához.- ne merd össze törni mert kinyírlak!- hallotam meg ahogy melanie erőteljesen draco fülébe suttog. Ahj olyan mint én. Látszik hogy riddle vér folyik benne...
- öhmm melie...örvendek! Draco malfoy vagyok.- mondta draco.
- gyere draco, hadjuk melit a barátaival.
- majd délután találkozunk.- mondta meli.
Draco és én elmentünk. Bementünk a nagyterembe vacsorázni.
- tudod nagyon igéretes a kis hugicád...olyan mint te.- mondta draco.- vad, és cuki.- suttogta a fülembe.
- jól van azért ne mozdulj rá.- kacsintottam majd megcsókoltam.
- eszembe se jutna. Nekem itt van az én csodás hercegnőm...-mondta majd magfogta combomat és a belső falát kezdte el simogatmi. Pont mint a világ kupán...még az az egy falat is megakadt a torkomon...
- drac...kérlek most ne...a suliba vagyunk!- szóltam rá.
- hát rendben...na de gyere velem.- mondta draco. Tudtam hogy most mi fog következni...
Gyorsan felmentünk a szobába.
- hercegnőm.- mondta draco majd becsukta az ajtót és széttárta karjait hogy öleljem meg. Ölelés helyett a nyakába ugrottam.
- hercegem...el sem tudom mondani hogy mennyire szeretlek...el sem hinnéd...annyira odaáig meg vissza vagyok érted hogy az borzasztó. Téged és engem senki sem tudna elválasztani. Szeretlek draco. Mindennél jobban.
- én is, egyszerűen imádlak. Olyan csodaszép vagy hogy egyszerűen nem is tudok rád mit mondani. Bóditó illatoddal és az édes mosolyoddal úgy elvarázsolsz...hogy az borzasztó...tudod most mit tennék veled?
- na mond.- mondtam majd ránéztem.
- legszivesebben annyira megkúrnálak hogy a nevedet is elfelejtenéd...- mondta perverzen.
- te hülye!- nevettem.- tudod mit...holnap megigérem hogy azt csinálsz velem, amit csak akarsz. De most nem úszod meg hogy ne csintalankodj! Úgy hogy...- nem tudtam befejezni mert draco megcsókolt. Hirtelen nagyon heves csókolózásba kezdtünk. Draco hirtelen lesobott az ágyra, és már mászott is rám.
- a-a! Mondtam hogy ma nem.- utasítottam vissza.
Draco vett egy nagy levegőt.
- rendben. De holnap te sem úszod meg csak úgy mondom!
Majd draco lamászott rólam, felsegített és megölelt. Annyira édes...

Az élet kínokkal és dracoval( draco malfoy ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora