Dracoval egy ágyban🔞

179 3 0
                                    

Vissza sétáltam dracohoz
Zoé: sajnálom draco, de megkellet tennem.
Draco: semmi baj édeském. Nagyon vad voltál.-mondta egy kaján vigyorral a képén. Majd oda hajoltam hozzá és a szájára suttogtam.
Zoé: este mégvadabb szeretnék lenni.- majd láttam hogy draco nagyon meglepődött és elkezdett benne dolgozni a forróság. Megsimogadtam neki a kockáit és egy halk sóhaj hagyta el a száját.
Zoé: én is imádom veled ezt csinálni.-suttogtam a szájára majd adtam neki egy csókot.
Zoé: most jobb ha haza megyünk mert még a végén nem lehet jó az esténk.- kacsintottam.
Draco: imádlak.- majd felkapott az ölébe és hopponáltunk.
Mikor oda értünk a malfoy kúriába gyorsan körbe néztünk hogy nincs e valóban valaki itthon és mikor megbizonyosodtunk hogy nincs itthon senki gyorsan felmentünk draco szobájába.
(18+)
Draco gyorsan felvett az ölébe és vadul csókolózva rontottunk be a szobájába. Mikor be értünk draco gyorsan ledobott az ágyra majd tett vagy 3 nagyon biztosnságos zár varázsigét az ajtóra, és hangszigetelté tette a szobát.
Hirtelen sebeséggel ott termett felettem. Én csak feküdtem és élveztem a csókokat amiket a nyakamra lehel. Hatalmas sóhajok jöttek ki a számon. Majd egyszer csak azt éreztem hogy draco egyre lejebb és lejebb halad, majd a pólómat veszi le.
Zoé: gyerünk hercegem!- mondtam sóhajtozva- tedd nekem ezt azt északát felejthetetlenné!-lihegtem.
Draco: kérésed, számomra parancs hercegnőm!-majd draco levette rólam a nadrágot. Gondoltam élvezetesebb lesz ha én is levetkőztetem őt, és gyorsan lerángattam róla az inget és a nadrágot. Egyszerűen hihetetlen volt. Az a test. Valami bomba. Azok a kidolgozott kockák, és a mell izom. Egyszerűen nem birom.
Draco: nagyon örülök hogy így tetszek neked.- suttogta miközbe a testem minden porcikáját csókolgatta.
Zoé: édesem, nálad jobb pasit életemben nem láttam még.- mondtam majd megsimítottam a férfiasággát.
Gondoltam tegyük egy kicsit izgibbé az estét.
Zoé: jól van picim.- majd egy pillanat alatt fordítottam a helyzetünkön és draco feküdt alattam.
Hatalmas lassúsággal el kezdtem mozgatni a csípőmet draco csipőjén ülve amit ő sóhajókkal már-már nyögésekkel díjazott. Miközben mozogtam, gyorsan levettem a meltartóm és draco elé tárultak a kerek melleim aki szinte a szemeivel falt fel engem.
Draco: tudod nagyon szeretem ha ilyen szexi ruhák vannak rajtad- lihegett- de mégjobban szeretem ha semmi nincs!- majd belemarkolt a melleimbe.
Egy jó ideje már markolászta és most ő fordított a helyzetünkön. Alul voltam amikor draco elkezdett lejebb és lejebb haladni majd elért a bugyimhoz. Ismét elkezdte a combom belső falát simogatni minek hatására elöntött a forróság és a vágy.
Majd egyszer csak lehúta a bugyimat. A hideg újjai szinte égették a lábaimat. Minden mozdulatára nagyon figyelt. Lassacskán hozzá ért a nőiségemhez a nyelvével. Nagyon jó érzés fogott el. Le-fel mozgatta nyelvét miközben én már nagyokat nyögtem. Majd egyszer csak azt vettem észre hogy belém nyomja egy újját.
Draco: hű hercegnő, elég szűk vagy még.
Zoé: akkor csinálj nagyobbra!-nyögtem és sohasem gondoltam volna hogy ilyet fogok mondani valakinek de valószínűleg csak a vágy beszélt belőlem.
Draco: rendben! Te kérted!- majd belém nyomta mégegy ujját amitől ém szinte felsikítottam. Elősször elég fájdalmas volt de pár másodperc ujj és nyelv munka után mindent felváltott a gyönyör.
Draco: azt akarom hogy a nevemet sikítva élvezz el! Had haljam!
Zoé: draco...-mondtam fojamatosan nyögve-. Minjárt el megyek!...
Draco: tarsd még!
Zoé: hogy mi van??- de ezt most komolyan gondolta? Hogy tartsam mikor hatalmas tempóval mozog bennem a két ujja.???
Zoé: draco nem birom tovább!!
Draco: 3..2..1! MOST!!
Zoé: DRACO!!- sikítottam. És tényleg a nevét sikítva élveztem el. Majd gondoltam hogy ne csak nekem járjon a jó öröm kicsit még vártam még ki veszi az ujjait belőlem majd én is utánna indultam. Draco megnyalta a két ujját ami bennem volt amitől hirtelen olyan lettem mint egy vadmacska. Ráugrottam dracora.
Zoé: rendben picim! Most te jössz.- majd dracot elterítettem az ágyon és gyorsan lerángattam róla az alsó nadrágot.
Zoé: remélem tetszeni fog...-mondtam nagyon komisz vigyorral az arcomon majd hirtelen megnyaltam férfiasága hegyét. Draco elkezdett sóhajtozni, ami nekem nem igazán tetszett így gyorsan be vettem a számba és elkezdtem a számmal fel- le járni. A nyelvemmel közben körkösös mozdulatokat végeztem. Draco hatalmasokat nyögött.
Draco: hi.. hetetlen...hogy tudsz..i..ilyen..száj...munkát.. ahhhhh...végezni..??!!!- nyögdécselt draco. Nem válaszoltam csak folytattam a dolgom. Draco már nagyon a határon volt amikor ki vettem a számból a férfiaságát.
Draco: nehogy most abba hagyd!!!!!-mondta nagyokat sóhajtozva
Zoé: eszem ágába sincs.- majd fogtam és elkezdtem egy kis kézimunkát is végezni.- én akarok lenni a legboldogabb hercegnő, aki a pasija szájából halja a nevét mikor az elélvez...-mondtam miközben végeztem a munkám.
Draco: gye..gyerünk.... ezazzzz.....-mondta és tudtam hogy most van az idő.
Draco: ÉDES ZOÉM!!!- kiabálta majd hatalmasakat nyögött.
Draco fogta magát és ismét maga alá fordított.
Éreztem hogy most jön el annak az ideje hogy ő és én mindenhogyan találkozunk.
Zoé: gyerünk... tégy a világ legboldogabb hercegnőjévé!
Majd egy hirtelen mozdulattal belém hatolt. Hatalmasakat nyögtem ahogyan ő is. Hatalmas lökésekett végzett bennem, de egy idő után gyorsított a tempón. Hatalmas sebeséggel volt már amikor éreztem hogy mindkettőnknek itt a vég.
Zoé: gyerünk egyszerre!!- mondtam szinte sikítva.
Draco: ZOÉ!!-ordította
Zoé: DRACOO!!!- sikítottam.
Mind ketten egyszerre mentünk el. Hatalmas boldogság volt bennem. Nagyon kifáradtam és éreztem hogy a szöszi is aki elaludt rajtam pár perc mulva. Sajnos úgy hogy még bennem volt. De nem érdekelt mert fáradt voltam és nagyon aranyos volt ahogy aludt rajtam.

Sziasztok! Na hát én ebbe minden famtáziámat bele adtam. Remélem tetszik😽😽 elég durva lett🥵 nemsokára jön a kövi🥰

Rami❤️

Az élet kínokkal és dracoval( draco malfoy ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang