Draco: picim..jó reggelt..-hallotam meg draco nagyon aranyos és szexy reggeli hangját. Közben puszilgatott ami mégjobban esett.
Zoé: jó reggelt kicsim.. mennyi az idő?-kérdeztem a szememet dörzsölve.
Draco: 8:30 de van neked mára egy meglepetésem! Úgy hogy gyere!
Zoé: de draco még is mi ez a korai meglepetés?
Draco: csak gyere, kérlek.-nézett rám boci szemekkel. Ennek egyszerűen nem lehet ellen álni...
Zoé: rendben.-majd megfogta a kezem és elrángatott. Mikor már a lépcsőn mentünk le megéreztem azt a csodás reggeli illatot.
Zoé: draco te reggelit készítettél nekem?-kérdeztem mikor a konyhába értünk. Annyira megható volt..
Draco: hát némi segítséggel de igen. Tudom hogy ma megyünk vissza és szeretnélek egy kicsit meglepni ma..- mosolygott mint egy kisgyerek. Egyszerűen csodás volt. Nagyon aranyos és tényleg annyira megható hogy még egy könycsepp is legördült az arcomon..
Zoé: de draco... kicsim ezt nem kellet volna..ez nagyon aranyos...köszönöm-dadogtam.
Draco: igazán nincs mit... de tudd hogy a mai este is izgalmas lesz...-suttogta és egy kajánvigyorral megölelt majd megcsókolt.
Annyira huncut hogy az hihetetlen.
Zoé: te huncut már az első nap a suliban?-mosolyogtam rá pimaszul.
Draco: igen elvégre szoba társak leszünk és nagyon kivánlak hercegnőm..-mondta majd felkapott az ölébe és elkezdtünk csókolózni.
Zoé: hercegem..még reggelizni is kéne.-mondtam a csókok között.
Draco: ha ma nem mennénk vissza akkor már most az ágyba vinnélek.-momdta majd abba hagytuk a csókolózást de még az ölébe voltam.
Zoé: nagyon pimasz vagy édesem.-mondtam majd hirtelen megpörgetett és teljesen elszédültem. Eggyik pillanatról a másikra az eggyik széken voltam mert draco lerakott rá.
Draco: jó étvágyat bébi.
Zoé: tetszik ez a név.-mondtam perverz mosolyal.-és neked is.
Majd reggeliztünk. Én rántottát ettem baconal és draco is ugyan ezt. Volt még palacsinta is de azt úgy gondoltam hogy csomagoljuk el majd az útra.
Zoé: nagyon finom volt kicsim. Köszönöm szépen.
Draco: örülök neki. Na de most menj és készülődj mert nemsokára indulunk a pályaudvarra.
Zoé: rendben.-majd felmentem a szobánkba és felöltöztem. Felvettem egy fehér fodros toppot és egy sima kék farmert.A csomagjaimat lereptettem majd elindultam én is le.
Draco: hogy lehet valaki ennyire gyönyörű?-kérdezte csillogó szemekkel.
Zoé: ugyan már..nem vagyok szép csak jó az alakom, ennyi.
Draco: ezt most fejezd be! Nálad szebb lányt még életemben nem láttam.-csókolt meg.
Zoé: köszönöm..de mostmàr induljunk. Nem akarom lekésni a vonatot.
Draco: rendben. Induljunk.-majd megfogta a kezem és elhopponáltunk.Sziasztok. Hát elég sokat késtem de ne haragudjatok. Ujra itt a suli és sokkal nehezebb a dolgom. Minden storymnál a hétvégén lesznek várhatók a részek. Nagyon bocsánat de nekem sem egyszerű.
Remélem eddig tetszik nektek.
Sok puszi💕Rami❤️
STAI LEGGENDO
Az élet kínokkal és dracoval( draco malfoy ff.)
AvventuraMinden jog fentartva j.k. Rowlingnak!! Csupán csak az eltérő szereplők az enyémek😇 Sok dolog kicsit boldogabb és van hogy pont ugyan úgy de van hogy eltérések vannak az irottak alapján és a könyv/film alapján🥰 Trágár beszéd és 18-as jelentek is ta...