-Гледна точка на Джимин-
Тя се отдели от мен и ме погледна.
- Слушам те! - каза ми тя.
- Виж... Мия.... От доста време искам да ти кажа нещо. Днес мислех много и най-накрая събрах смелост.... Мия... обичам те.... Дори и да не изпитваш същото, мойте чувства няма да се променят. - казах аз леко притеснено. Тя ме погледна и след това направи нещо което мислех, че никога няма да се случи. Тя ме целуна. Тази целувка беше изпълнена с много любов и желание. Не искахме този момент да свършва, почна да ни свършва въздуха и се отделихме. Тя ме погледна, хвана ме за ръката и каза:
- И аз те обичам, Джимин. Чакам този момент от много дълго време. - каза тя, а аз отново слях устните ни.
След малко се отделихме поради същата причина.- Искам да ти задам един въпрос? - попитах я аз със широка усмивка.
- Разбира се. - каза ми тя и ме дари със една сияина усмивка.
- Ще ми позволиш ли да бъда, твой, а ти моя? Само аз да те целувам, само аз да държа ръката ти. Всяка сутрин да се будя до теб, да те събуждам с целувка. Ще ми позволиш ли да бъда твоя Ромео, а ти моята Жулиет? И ти обещавам, че няма да направя същата грешка, от преди две седмици. - казах аз, държейки ръката и.
Тя не каза нищо. Само стана от леглото и тъкмо когато реших, че ще излезе, тя седна в мен и ме целуна, аз ѝ отвърнах.
- Само твоя съм, на никой друг. А що се отнася до случката от преди две седмици. Това е минало, да я забравим. - аз кимнах в знак на съгласие и я придърпах в прегръдките си. Тя се сгуши в мен, но в този момент някой влезе в стаята. Двамата с Мия погледнахме към вратата, а на вратата седеше Калия. Като ни видя, остана без думи. След секунда вече на лицето ѝ имаше едина широка усмивка.
- Какво? Не си ли виждала една двойка да се прегръща. - каза Мия, а аз само я погледнах. Стана ми толкова приятно, че ни нарече двойка.
-Гледна точка на Мия-
Сестра ми влези и развали прекрасния момент. Ядосах ѝ се.
- Какво? Не си ли виждала една двойка да се прегръща. - казах раздразнено и посочих с поглед вратата, която беше затворена и си представих как тя се отваря и Калия излиза през нея. В следващия момент точно това стана, все едно някой отвори вратата и издърпва сестра ми в коридора. Какво става? Аз ли го направих. След това се изправих рязко от Джимин и не можех да повярвам какво се случи туко-що.
DU LIEST GERADE
ՏTᗩY ᗩᒪIᐯᗴ《Остани Жив》
RomantikКогато си преминал през какво ли не! Когато се чувстваш, различен от останалите и не знаеш защо! Когато единственият човек на когото можеш да вярваш е сестра ти... Това е историята на две момичета, на две сестри. Различни от останалите. И какво се...