-В съня-
Бях в някаква стара зграда. Започнах да се оглеждам, когато чух познат глас да вика името ми.
-Мияяяя...-познах го веднага и тръгнах към източника.
Стигнах пред една стая, оцапана с кръв по стените, в средата имаше стол, а на него имаше завързан човек. Когато погледнах човека, сърцето ми спря. На стола бе завързан Джимин. Целия беше в рани и едвам дишаше. Веднага се втурнах към него да му помогна.-Дръж се, любов моя! Тук съм! - казах аз докато го развързвах. Сложих го да се облегне на мен. Поведох го към изхода, когато той се свлече на земята. Аз клекнах до него и се опитах да го изправя.
-Мия... - каза той тихо и едвам едвам.
-Тук съм!-казах аз и пуснах сълзите си. Той избърсва нежно сълзите ми.
-Обичам те! - каза той и усетих как ръката му се отпуска.
-НЕ, ДЖИМИН! ОСТАНИ С МЕН! НЕ МЕ ОСТАВЯЙ! - виках аз и плачех. Придърпах го в прегръдките си в очакване да чуя дишането колкото и слабо да е то, но уви, това така и не стана.
-Мия! Събуди се! - усетих как някой ме вика и подбутва.
Веднага щом отворих очи видях притесненото лице на Джимин.
Веднага се изправих и го прегърнах. Усетих как сълзите ми се стичат по бузите. Той отвърна на прегръдката ми.-Стига не плачи! Това е само сън! Тук съм! - говореше ми, той докато ме галеше по главата в опит да ме успокой. Отделих се от него и той избърса сълзите ми. - Какво сънува, та се разстрой така? - попита ме той. - Ако искаш ми кажи, ще се почувстваш по-добре.
Аз му разказах всичко и пак се разплаках. Той ме прегърна силно, като ме успокояваше.
-2 месеца по-късно-
През тези два месеца, всяка нощ сънувах този сън и плачех. Всички почнаха да се притесняват за мен, а Джимин не спеше по цели нощи. След един от разговорите си с Кал, решихме да се върнем в България. На нито една от нас не и беше приятно, но се налага. Когато казахме на момчетата, те ни заявиха, че идват с нас.
Та ето ни днес. Намираме се в частния самолет на момчетата и пътуваме към България. Зад нас седях Кал и Куки, които спяха прегърнати сладко. Красива двойка са. Та... до мен на седалката, облегнал се на рамото ми спи, моят прекрасен ангел. А колкото до мен... Аз слушам музика, гледайки през прозореца. Ако се питате защо не спя, ами отговора е прост, първо че не ми се спи и второ страх ме е, че ще сънувам пак този сън. Също така и Чим има нужда от почивка. Останалите: Jin - яде, Suga - спи, Хоби - Играе на някаква игра с Тае, а Namjoon - чете книга.
YOU ARE READING
ՏTᗩY ᗩᒪIᐯᗴ《Остани Жив》
RomanceКогато си преминал през какво ли не! Когато се чувстваш, различен от останалите и не знаеш защо! Когато единственият човек на когото можеш да вярваш е сестра ти... Това е историята на две момичета, на две сестри. Различни от останалите. И какво се...