-Две седмици по-късно-
-Гледна точка на Калия-
Минаха две седмици от както съм в Сеул. Тук е страхотно, красиво е. През тези две седмици с BTS се сближихме много, но трябваше да крием това че живеем и сме приятели с тях.
Сигурно се чудите какво става с Мия и Jimin. Ми сестра ми не му говори, не седи в стая където е и той. А Jimin е като буреносен облак, мрачен и като се замисля..... не съм го виждала да се усмихва от случката на сам. Опита се да и се извини няколко пъти, но тя отказваше, да го слуша.
До колкото до мен и Куки сближихме се и станахме приятели. Аз започнах работа в едно кафене, Куки всеки ден ме караше и ме прибираше.
Е стигнахме до днешния ден. В момента чакам Куки да дойде да ме вземе от работа.
След 5 минути пред мен спря една черна кола и свали прозореца. Погледнах вътре и се усмихнах. На шофьорското място седеше Куки и се усмихваше.
- Заповядайте, госпожице! - каза той.
- Благодаря, господине! - казах аз и се качих на мястото до него.
- Как си? Как мина днес? - попита ме той, като потегли.
- Нищо особено, както обикновено. А при вас нещо ново? - казах аз
- Няма нищо ново. - отвърна ми той и свали усмивката си. Аз го хванах за ръката и той ме погледна за момент и отново върна погледа си на пътя.
- Какво има? Станало ли е нещо? - попитах го загрижено.
- Амиии... н-нищо н-не е с-станало. - каза той притеснено.
- Не можеш да лъжеш. Кажи ми какво е станало?
- Добре. Амиии... Днес, сутринта, след като те закарах.... - каза той колебливо.
- Не увъртай и ми кажи. - казах строго.
- Като се прибрах отидох да закуся и всички бяха там, само Мия още спеше. Седнах и си говорехме. След малко през вратата влезе Мия и щом видя Джимин. Тя се обърна и излезе. Джимин стана и каза, че вече на издържа и щом той е проблема ще изчезне и излезе. От тогава не сме го виждали. Цял ден го няма и започваме да се притесняваме. - каза той
- А звъняхте ли му? - казах аз леко притеснено.
- Да не вдига или телефона му е изключен.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ՏTᗩY ᗩᒪIᐯᗴ《Остани Жив》
RomanceКогато си преминал през какво ли не! Когато се чувстваш, различен от останалите и не знаеш защо! Когато единственият човек на когото можеш да вярваш е сестра ти... Това е историята на две момичета, на две сестри. Различни от останалите. И какво се...