|You are my everything|

845 73 34
                                    

Lee Minho. Kore'de çok ünlü bir yazar. Ayrıca babasının şirketi olduğu için doğuştan zengin. Herkes onun hayatının mükemmel olduğunu düşünüyor.

Kocaman harika bir evi, son model arabası, herkesin hayran kaldığı bir kariyeri, varlıklı bir ailesi ve bir erkek arkadaşı var.

Evet bir erkek arkadaş.

Lee Minho'nun sevgilisi, Han Jisung. Kimse onun hakkında pek bir şey bilmiyor. Böyle mükemmel bir sevgilisi olan insanın neden sosyal medya hesabı yok? Neden evden çıktığını hiçbir paparazi yakalayamadı?

İnsanların aklında bu soru işaretleri vardı ama kimse cevabı bilmiyordu ama zaten kimsenin de bunu önemsediği söylenemezdi. Kendi kafalarında sorunsuz bir hayat kurmuşlardı onlar için. Lee Minho sevgilisini kıskandığı için sosyal medya hesabı açtırmadığı dolanıyordu dillerde. Ne kadar tatlı bir ilişki! En mantıklı yanıt bu olsa da gerçek cevap bu değildi.

O zaman gelin sizinle Lee Minho ve Han Jisung'un dışarıdan sorunsuz görünen hayatlarına yakından bakalım.

~ ღ ~

-Sung ilaçlarını içtin mi?

+Minho bu seferliğine içmesem olur mu?

Minho bu yanıtı alacağını biliyordu. Mutfakta yapmaya başladığı keki bırakarak sevgilisinin yanına geldi ve o da koltuğa oturdu. Sevgilisinin iki elini avuçları içine aldı ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.

-Güzelim biliyorum zor ama bu senin iyiliğin için.

 Jisung her ilaç içmesi gerektiğinde böyle yapardı. Psikiyatri ilaçlarının yan etkileri arasında iştahının açılması da vardı ve Jisung kendi bünyesinin alamayacağı kadar yerdi. -ki Minho Jisung'un bu yiyişinden fazlasını yerdi normalde- Çok yediği içinde bünyesi kaldıramayıp kusardı. Kendini Minho'ya hep fazlalık olarak görmüştü. Jisung'un Sosyal Fobisi olduğu için evde hizmetli vb. kişiler yoktu. Bu da Jisung kustuktan sonra temizleyecek kişiyi Minho yapıyordu ama Minho bundan hiç rahatsız değildi. Jisung ile olduğu her saniye mutluydu o. Ne olursa olsun Minho, Jisung'u severdi. Aynı şekilde Jisung'da Minho'yu. Birlikte her şeye rağmen mutlulardı.

Minho daldığı düşüncelerinden çıktığında sevgilisinin utanmış bir şekilde avcunun içindeki kendi ellerine baktığını gördü. Bir elini ayırdı ve Jisung'u çenesinden nazikçe tutarak kendine bakmasını sağladı. Sakin ve şefkatli bir şekilde sincaba benzeyen sevgilisinin gözlerine daldı.

-Şimdi gidip ilaçlarını getireceğim ve onları güzelce içeceksin tamam mı?

Jisung evet anlamında mırıltılar çıkardığındaysa nazikçe dudaklarını öptü ve ilaçları almak için ayağa kalktı. İlaçlara doğru ilerlerken arkasından sarılan kollarla hafifçe tebessüm etti.

+Özür dilerim Minho seni hak edecek ne yaptım bilmiyorum.

Minho arkasındaki bedenin yüzünü avuçları içine aldı.

-Sen benim her şeyimsin. Asla böyle düşünme tamam mı?

Jisung kafasını olumlu anlamda yukarı aşağı sallayınca burnunu ufacık öptü ve ilaçların olduğu odaya ilerledi tabii sevgilisiyle yaşadığı tatlı anın yüzünde bıraktığı tebessümle.

Jisung kafasını olumlu anlamda yukarı aşağı sallayınca burnunu ufacık öptü ve ilaçların olduğu odaya ilerledi tabii sevgilisiyle yaşadığı tatlı anın yüzünde bıraktığı tebessümle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fic için Jisung'un bir psikolojik rahatsızlığı olacağı belliydi ama hangi hastalık olacağından zerre fikrim yoktu. Bende baya bi araştırdım ve aklımdaki Jisung'a en çok uyan sosyo fobiydi. Hiçbir işim yokmuş gibi sosyo fobi ile ilgili tonla not tuttum. Yanlış bir şey yazmak istemiyorum eğer sosyo fobiyle ilgili bilginiz varsa lütfen bana yazın veya yanlış bir şey yazdıysam çekinmeden söyleyin.

Bu arada Jisung evden çıkmıyor çünkü insanların onu yargılayacağını vb. düşünüyor.

Her neyse okuduğunuz için teşekkür ederim .Vote atar veya yorum yaparsanız çok sevinirim.

Minsung ile kalın 

500 kelime

WHY DO YOU LOVE ME-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin