|To taste the peace|

308 39 38
                                    

Bebeklerim fic soft falan dermisiniz arkadasim inanmiyo soft yazabilecegime ve okutmakta istemiyorum fici 🥺

Jisung şaşırmıştı kendisi Minho'dan çok sonra hoşlanmaya başlamıştı ve onca sene Minho'nun onu platonik sevdiğini öğrenmeyi beklemiyordu. Minho'nun gözlerine şaşkınlıkla bakmaya devam ederken Minho gözleri kısılana kadar gülümsedi sevgilisinin tatlılığına bakarak.
"O kadar şaşıracağını düşünmemiştim."
"Ben senden çok sonra hoşlanmaya başlamıştım garip geldi sadece."
"Biliyorum. Uzun süre platonik takıldım. Sorun değil ama ne yapayım bende Han Jisung'un mükemmel cazibesine takılmışım taaa o zamandan."
Jisung hafifçe kızardı. daha sonra kafasını sevgilisinin göğsüne koyup kokusunu içine doya doya çekerek huzuru tattı.

~ღ~

Günler birbirine geçmeye başlamıştı. Minho'nun eli iyice iyileşmişti ve sargı çıkarılmıştı. Jisung artık ölüm tehditlerine alışacak duruma gelmişti. Çok fazla tehdit vardı ama babası hâlâ bir şey yapmamıştı. Onun dışında Minho'nun desteğini iyice hissediyordu artık. Arkadaş grubuyla daha yakın olmaya başlamıştı, onlarla rahat bir şekilde konuşmaya başlamıştı ve bu onu mutlu ediyordu. O olaydan sonra Minho dışarı çıkmayı daha teklif etmemişti. Zaten teklif etse bile Jisung şuan kabul etmezdi, o da biliyordu.

Ama en azından gelişme vardı. Bunu herkes hissediyordu. Eve arkadaşları sık sık gelmeye başlamıştı. Jisung bu duruma o kadar mutluydu ki görenler yüzünden anlardı en mutlu zamanlarından birini geçirdiğini. Eskiden kendi arkadaşları olduğu ve eğlendiği günleri hatırlıyordu. İyi hissettiği günleri hatırlamak hoşuna gidiyordu. Şuan ise o günlerden birisi bitmişti. Arkadaşları evden yeni gitmiş ve ikili ortalığı anca toparlamıştı. Yorgun bir şekilde oturuyorlardı şuan.

Jisung'un aklına o an uzun süredir düşündüğü bir şey geldi. Minho'nun bunu duyunca sevineceğini biliyordu ama kendisi yapabilir miydi kaldırabilir miydi bilmiyordu. Son kararını verdi derin bir nefes aldı ve sağına doğru döndü.
"Minho."
"Efendim güzelim." Minho'da sevgilisine bakmak için soluna doğru baktı.
"Ben Instagram hesabı açmak istiyorum." Minho'nun gözleri ışıldadı ve kocaman açıldı.
"Ciddi misin?" Jisung kafasını onaylarcasına aşağı yukarı salladı. minho sevinçle sevgilisine sarıldı.
"Açalım bebeğim istediğin bu olsun. Beni ne kadar mutlu ettin anlatamam sana."
Jisung kollarını sevgilisinin beline sararken yanıtladı.
"Ben aslında uzun zamandır düşünüyorum ama kendimi yeni yeni hazır hissetmeye başladım."
Minho kollarını sevgilisinin yanaklarına çıkardı. "Olsun meleğim sonuçta hazırsın buna dimi?"
Jisung yavaşça kafasını aşağı yukarı salladı. Minho yavaşça Jisung'un dudaklarına yaklaştı ve sakince öptü. Jisung'da karşılık verdi nefessiz kalana kadar birbirlerinin dudaklarında huzuru hissettiler Nefessiz kalınca birbirlerinden anca ayrıldılar.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."

~ღ~


"Vee arkadaşlarımızın hepsi eklendi."

"Teşekkür ederim Minho'm." dedi ve yanağına hızlıca öpücük bıraktı. Minho hafifçe tebessüm etti. "Önemli değil güzelim sen mutlu ol yeter." Jisung'da gülümsedi ve önünde açık olan Instagram sayfasına baktı. İkisinin neden bu kadar mutlu olduğunu anlamamış olabilirsiniz. Ama bu o ve Minho için sadece bir web sayfası değildi. Jisung'un istemsizce gözleri doldu. Jisung'u öyle görünce Minho'da duygulandı. Jisung yaşadığı zorluklardan dolayı küstüğü hayata geri geliyordu. Hepsi de her zaman yanında olan adeta koruyucu meleği sayesindeydi. O olmasa ne halde olacağını düşündü. Herhalde intihar ederdi ama Minho'su onu hayata tutmuştu. bu Instagram hesabı 7 yıldı onlar için. 7 yıl boyunca yaşadıkları zorlukların artık bitmeye başlamasının bir kanıtıydı adeta. İkisi de 17 yaşlarından beri istedikleri şeye ulaşmaya yaklaşıyorlardı. Jisung iyileşiyordu.

~ღ~

Benim okulum aşırı yoğun geciyo odevden başımı kaldiramiyorum yeni videoları falan bile izleyemiyorum ve bölümde yazamıyorum özür dilerim:( vakit bulduğum her an buraya gelip yazmaya çalışacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim okulum aşırı yoğun geciyo odevden başımı kaldiramiyorum yeni videoları falan bile izleyemiyorum ve bölümde yazamıyorum özür dilerim:( vakit bulduğum her an buraya gelip yazmaya çalışacağım. Ve evet bölüm çok kısaydı özür dilerim bir dahakine daha uzun yazicam söz:( siz bunu geçiş bölümü sayın

539 kelime

WHY DO YOU LOVE ME-minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin