*en son 2021 in sonlarında yazıyodum bunu o yüzden yazı şeklimde falan farklılıklar olabilir bekleyenlerede teşekkür ederim çok çok. ayrıca bölümü taylor swift lover albümünü dinleyerek yazdım sizde dinleyin :)<3*
Gün geçtikçe her şey daha iyi oluyordu. Jisung uzun bir aradan sonra kendisini gerçekten mutlu hissediyordu. Minho'da Jisung mutlu diye huzurluydu. 1 haftadır Jisung'un babası hiç bir şekilde onları tedirgin hissettirecek bir şey yapmamıştı. Jisung Minho'nun elini bırakmayacak şekilde dışarı çıkmaya başlamıştı. Şuan ki rekoru 3-4 metre olsada ikisi de ilerleyeceğine inanıyordu. Şimdiyse birlikte bahçede oturmuş sohbet ediyorlardı. Ayrıca akşam film gecesi yapacakları arkadaşlarıyla ne izlemeleri gerektiğini tartışıyorlardı. Minho pek önemsemiyordu ama Jisung'un kendi istediği filmi savunurkenki yüz ifadesini daha uzun izleyebilmek için tartışıyormuş gibi yapıyordu. Jisung ise bundan habersiz istediği filmi övüp Minho'nun önerisini çürütmeye çalışıyordu. En sonunda Minho sevgilisinin çatık kaşlı ciddi suratına tezat tombul yanaklarını gülerek sıkıp onu daha fazla kızdırmama kararı aldı.
"Tamam tamam senin istediğini izleyelim ama çocuklar o filmi izlemişse ne yapıcaz?" sevgilisinin gözlerine dalıp gitmişti bile ne izleyecekleri önemli değildi arkadaşlarının izleyip izlememesinide pek umrunda değildi Jisung izlediği için. Sadece, insan sevdiğiyle uğraşırmış.
"Ben sordum bile onlara tamam dediler." ve ortaya en büyük gülümsemesini koydu. Sadece sevgilisinin yanında böyle gülüyordu Jisung. En çok sevdiği, en çok değer verdiği insanın yanında. Bu yüzden sadece onun dediklerini önemsemek istiyordu artık. Başka insanların dedikleri saçmalıklardan etkilenmek, onu tanımayan insanlar yüzünden üzülmek istemiyordu. Yanında sadece Minho olsa tüm dünya yıkılsa ona fark etmezdi, zaten onun dünyasıda Minho'ydu.
İkiside birbirinin gözlerinin içinde kendilerini bulmuş, aşkla bakarken tatlı sessizliği Jisung bozdu.
-Taylor Swift şarkıları gibisin.
+Hm öyle miyim.
-Hmhm, evet öylesin.
+Hangi şarkı gibiyim mesela?
-Lover.
Son sözünden sonra Jisung şarkıyı kısık sesle söylemeye başladı:
Can I go where you go?
Can we always be this close forever and ever?
And ah, take me out, and take me home
You're my, my, my, my
LoverMinho onu gülümseyerek izledi ve nakarat bittiğinde Jisung'u kolları arasına aldı, sıkıca sarıldı.
+Çok tatlısın biliyorsun dimi?
Jisung buna gülümserken Minho yine tüm dünyadan sevgilisini korumak istedi. Sevdiği kişinin cinsiyeti yüzünden onu bu kadar hırpalamıştı bu dünya. Olayın saçmalığına bir daha sinirlendi ama Jisung bu aralar ilerleme kaydettiği için istese de sinirli kalamıyordu.
~ღ~
Akşama doğru herkes eve doluşmaya başlamıştı. Jisung son olan olaylardan sonra Minho'nun arkadaşlarıyla daha yakın olmak istemişti. Zaten bu akşamıda o ayarlamıştı. Herkesle daha yakın olmaya çalışıyordu ama olabildiği kadar işte. Hala sohbetlere pek katılmıyor, dinliyordu. Bir mesajı atmadan önce en az 3 kere düşünüyordu ama alışıyordu da. Arkadaşları olmasını özlemişti. Böyle samimi bir ortamda bulunmanın nasıl bir şey olduğunu hatırladıkça daha çok özlüyordu. Özlemi arttıkçada sosyo fobisine olan savaşı daha çok körükleniyordu. Ama ateşe atılan tek odun bu değildi. Babasından 1 haftadır hiç haber almadığı için sakinleşmişti ve bahçeye çok rahat bir şekilde çıkmaya başlamıştı. Yaşadıkları bölgede az insan olmasıda bunu etkiliyordu tabi. Minho ise onunla gurur duyuyordu. O yeni kurgusuyla ilgilenirken aklı Jisung'ta eskisi kadar kalmıyordu. Bebeğinin bu halini gördükçe oda mutlu oluyordu. Şuan olduğu gibi. Arkadaşlarının hepsi gelmişti ve Jisung tüm cesaretini toplayıp onlara izleyecekleri filmden bahsediyordu.
"Yani bağımlılık yapıyo film bi' daha bi' daha izleyesiniz geliyo. Minhoyla o kadar çok izledik ki. Replikleri ezberimde benim."
Daha sonra filmi izlemeye başladılar. Jisung Minho'nun göğsüne yaslanmış şekilde ikili yerde oturuyorlardı. Herkes kenetlenmiş filmi izlerken Jisung fısıldayarak Minho'ya "Her izlediğimde kafam karışıyo bi geçmişe bi daha sonraya sonra dahada geçmişe. Zaman algımı kaybettim." "Ne öyle mi oluyor?" Jisung şaşkınlıkla doğrulup Minho'ya baktı. "Nasıl ya. Milyon kere izledik ya bunu." "Sen izledin. Ben hep seni izledim." Jisung bi anda yanaklarına dolan kırmızılıkla önüne döndü ve utandığı için iyice kıstığı sesiyle "Beni değil filmi izle" dedi. Minho kıkırdayarak sevgilisini onayladı ama filmi yine izlemedi. Filmin konusuna dair hiçbir fikri yoktu. 'Saatlerce sıkılmadan seni izleyebilirim' sözünü gerçekten yaşatıyordu.
Film bittikten sonra sohbete daldılar. Herkes Jisung'un her geçen saniye daha da iyileştiğini hissedebiliyordu. Herkes bu durumdan mutluydu Jisung gerildiğinde ister istemez onlarda geriliyordu çünkü. Herkes Jisung hep onların arkadaş grubundaymış, yıllarını Jisung'la geçirmiş gibi hissediyordu. Jisung'da iyice onlara alıştığı için özellikle Minho yeni bir kitap yazarken sıkıldığı günlerde bir arkadaşı olsa her şeyin daha güzel olabilceğini anladı. Bu yüzden sosyo fobisinin üstüne gitmeye karar verdi. Kolay değildi ama adım atmaya korkmayacaktı artık. Sevmediği insanlar yüzünden kaçırdığı anları ve yılları düşündükçe içine kapanıp üzülüyordu ama aynı zamandada hırslanıyordu.
~ღ~
-Minho ben sanırım instagrama fotoğrafımızı atıcam.
+Atmak istiyo musun?
Minho bunu büyük bir heyecanla söylemişti. Arkadaşlarıyla yaptıkları film gecesinin üstünden 1 hafta geçmişti ve toplamda 2 haftadır Jisung'un babasından haber almıyorlardı.
-Evet. Artık korkak olmak istemiyorum.
Minho sevgilisini kolları arasına aldı ve saçları arasına öpücük kondurdu.
+Bu korkaklık değil. Bunu aklından çıkarma. E hangi fotoğrafı atıcaksın?
-İkimizinde yüzünde maske var fotoğrafta.
Bunu sanki hayal kırıklığına uğramış gibi söylemişti. Minho ise sevgilisinin çenesinden tutup kendine bakmasını sağladı.
+Bu sadece ilk adım ve büyük de bir adım. Ben biliyorum seni birlikte atlatıcaz.
~ღ~
jisungiee
minholee ve 17.854 kişi beğendi
yorumlar kapalı
~ღ~
selamlar efendim selamlar efendim. gerçek anlamda yıllar sonra burdayım eheh son bölümden beri yb bekleyen herkesten özür diliyorum :( ama yazmaya çalışıcam artık bakalımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHY DO YOU LOVE ME-minsung
FanfictionSosyo fobisi olan Jisung ve onu her şeye rağmen seven sevgilisi Minho