''Peki seni öpmem için Min Ji ye sinirlenmeye mi ihtiyacım var?''
Dediği şeyle kalbim depara başladı.. Bakışları dudaklarıma kayınca istemsiz bir şekilde dudaklarımı yaladım
Ama bu yapmam gereken en
son şey olabilirdi. Hâlâ benden izin bekliyordu. Gözleri tekrar gözlerimi bulunca gülümsedim ve''Öyle bir şey söylediğimi
hatırlamıyorum''O da gülümsedi. Artık ikimizin de bakışları birbirlerimizin dudaklarındaydı...
Ondan bir hamle beklemeden ensesinden tuttum ve kafasını
kendime çektim.Dudaklarımız buluşunca bir süre ikimiz de hareket etmedik. Anın tadını çıkarıyorduk bir nevi.
Sonra alt dudağını ısırdım ve öpmesi için ona komut verdim. Öpüşmemiz gitgide derinleşirken kapı çaldı.
Ikimiz de istemesek de geri çekilip kapıya baktık. Sonra açılmaya çalıştı ama kilitli olduğu için açılmamıştı.
''Jungkook! Jimin burada mı?
Evde yok ve telefonlarını açmıyor''Jungkook gülümsedi ve dudaklarını yalarken bana baktı. Bu çok...
Tahrik ediciydi.''Evet yanımda ve çok mühim bir konu konuşuyoruz. Rahatsız etmeyip sabaha kadar sizin evde kalırsanız sevinirim' '
Taehyung onaylar mırıltılar çıkardıktan sonra şerefsiz ses tonuyla konuştu.
''Benim için de iyi olur''
Sonra merdiven sesleri duyuldu.
Tae'nin gittiğini anlayınca tekrar Jungkook'a döndüm.Bana çok güzel bakıyordu...Ben de ona baktım ve gülümsedim.
''Sana sarılabilir miyim?''
Dediği şeyle daha da gülümsedim ve ortama ufak bir kıkırtı bıraktım. Çok ama çok tatlı görünüyordu az önce tahrik edici olan sevgilim.
''Sürekli izin almayı kes komik duruyorsun''
''Bu gülümsemeyi göreceksem sabah akşam izin alırım Bay Park''
Yine aynı şekilde kıkırdadım
ve ona sarıldım. Öpüştük sonuçta.
Sarılmamızı Jungkook'un telefon titreşim sesi böldüCebinden çıkardığında babası olduğunu gördüm. Neden arıyordu? Düğünle mi ilgiliydi yoksa? Jungkooj açacak mı?
''Ju-jungkook?''
''Sakin ol Jiminie, yok bir şey''
Telefonu açtı ve ağız hizasına getirdikten sonra hoparlöre aldı
+Ne yapıyosun oğlum?
-Sevgilimle oturuyorum sen?
+Sevgilin?
-Evet bir sorun mu var?
+Bana sevgilin olduğunu niye söylemedin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidence|Jikook|✔
RomanceEvinde olan anıları unutmak için Taehyung'a taşınan bir Jimin ve onların karşısına komşu olarak gelen Jungkook'la Seokjin. •Semekook •Ukemin